Przetargi.pl
Wykonanie przebudowy oraz remontów dróg gminnych na terenie Gminy Kęsowo wraz ze sfinansowaniem wykonanych robót spłacanym przez Gminę przez okres 15 lat

Gmina Kęsowo ogłasza przetarg

  • Adres: 89-506 Kęsowo, ul. Główna 11
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3344091 , fax. 052 3344022
  • Data zamieszczenia: 2009-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kęsowo
    ul. Główna 11 11
    89-506 Kęsowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3344091, fax. 052 3344022
    REGON: 09235112700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kesowo.samorzady.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie przebudowy oraz remontów dróg gminnych na terenie Gminy Kęsowo wraz ze sfinansowaniem wykonanych robót spłacanym przez Gminę przez okres 15 lat
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych oraz usługa bankowa w zakresie wykupu wierzytelności pieniężnych. 1.1 Zakres robot budowlanych. Część 1: drogi o nawierzchni z kostki betonowej. 1) Remont drogi gminnej - Brzuchowo w miejscowości Brzuchowo wieś od drogi wojewódzkiej nr 241 Tuchola - Sępólno Kr. w km 0+000 do km 0+370. 2) Remont drogi gminnej - Nowe Żalno w miejscowości Nowe Żalno od drogi powiatowej nr 1010 C Wielka Komorza - Żalno - Droździenica w km 0+000 do km 0+075. 3) Remont ulicy gminnej - ulica Krótka w miejscowości Piastoszyn od drogi powiatowej nr 1003 C Rytel - Piastoszyn w km 0+000 do km 0+275. 4) Remont drogi gminnej - ulica Krótka (łącznik) w miejscowości Piastoszyn od drogi powiatowej nr 1003 C Rytel - Piastoszyn km 0+000 do km 0+080. 5) Remont ulicy Okrężnej w miejscowości Piastoszyn od drogi powiatowej nr 1003 C Rytel - Piastoszyn w km 0+000 do km 0+205. 6) Remont drogi gminnej - ulicy Polnej w miejscowości Żalno od drogi wojewódzkiej nr 240 Chojnice - Świecie w km 0+000 do km 0+105. Część 2: drogi o nawierzchni mieszanej. 1) Remont drogi gminnej - droga do Raciąża z Żalna do drogi wojewódzkiej nr 240 Chojnice - Świecie w miejscowości Żalno od km 0+000 do km 0+140. 2) Remont drogi gminnej nr 010420 C - droga Droździenica wybudowanie prawa strona od drogi powiatowej nr 1018 C Chojnice - Pamiętowo w miejscowości Droździenica od km 0+000 do km 1+300 3) Remont drogi gminnej nr 010420 C - droga Droździenica wybudowanie lewa strona od drogi powiatowej nr 1020 C Mała Cerkwica - Droździenica od km 0+000 do km 1+300 4) Remont drogi gminnej Krajenki skrzyżowanie z drogą powiatową nr 1010 C Wielka Komorza - Żalno - Droździenica w miejscowości Krajenki od km 0+000 do km 1+800. 5) Remont drogi gminnej - Obrowo skrzyżowanie z drogą powiatową nr 1013 C Sławęcin - Wieszczyce w km 0+000 do km 0+035. 1.2 Usługa bankowa. Usługa bankowa polega na dokonaniu wykupu wierzytelności, jaką będzie wartość wykonanych robot budowlanych wraz z należnym podatkiem VAT. Wykonawca, jako Zbywca zapewni, ze: a) podpisze umowę o wykup wierzytelności z wybranym bankiem nie później niż w ciągu 30 dni od rozpoczęcia robót budowlanych, b) wykupem wierzytelności objęte będą poszczególne części zamówienia (dalej nazywane, jako roboty), na które wykonawca złożył najkorzystniejszą ofertę, c) wykupem wierzytelności będą objęte faktury za wykonane roboty, których rozliczenie następować będzie po zakończeniu i odbiorze bez usterek, d) wykup wierzytelności będzie dokonany wyłącznie przez Bank działający na podstawie ustawy z dnia 29.08.1997r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2002r. Nr 72, poz. 665 ze zm.) w terminie nieprzekraczającym 30 dni od zakończenia i odbioru wykonanych robót bez usterek, e) spłata wykupionej przez Bank wierzytelności będzie realizowana przez Zamawiającego przez okres 15 lat w ratach miesięcznych, f) odsetki pobierane przez Bank w okresie spłaty będą naliczane wyłącznie od niespłaconego kapitału wg stawki referencyjnej WIBOR 1M powiększonej o stałą i niezmienną rnarżę podaną w ofercie wykonawcy, g) Zamawiający nie przewiduje karencji w spłacie rat kapitałowych, h) rozpoczęcie spłaty kapitału nastąpi od dnia pierwszego następnego miesiąca po zakończeniu i odbiorze robot bez usterek, i) zmiana harmonogramu spłaty nie może powodować naliczania jakiejkolwiek prowizji przez Bank, j) w przypadku udzielenia zamówień dodatkowych Bank wykupi dodatkowe wierzytelności na warunkach, jak wykup wierzytelności podstawowych. W postępowaniu nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 12.06.2003r. o terminach zapłaty w transakcjach handlowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: V. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki: 1) posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi; 2) dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania danego zamówienia tj.: Część 1 zamówienia: wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej jedną budowę drogi o nawierzchni z kostki betonowej o wartości co najmniej 500 tyś. zł. Część 2 zamówienia: wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną budowę drogi podobnego charakteru jak przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 500 tyś. zł. 3) posiadają niezbędne uprawnienia budowlane w zakresie wymaganych robót oraz przynależą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, 4) znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają środki własne lub zdolność kredytową w wysokości ceny oferty, niezbędne do finansowania zadania do czasu wypłaty przysługującego wynagrodzenia, 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 6) udzielą gwarancji na wykonane prace - 36 miesięcy od daty odbioru końcowego robót. 2. Ocena spełniania w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. V niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VI. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu - wspólna dla wszystkich części zmówienia: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunku o którym mowa w punkcie V ust. 1 pkt 1 niniejszej specyfikacji, oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku, o którym mowa w punkcie V ust. 1 pkt. 2 i 3 niniejszej specyfikacji, oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania, z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 2 do SIWZ, Dla każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty (referencje, protokoły potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 2) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Do wykazu kadry muszą być dołączone kopie uprawnień budowlanych kierownika budowy i dokument stwierdzający jego przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 3 do SIWZ. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku, o którym mowa w punkcie V ust. 1 pkt. 4 niniejszej specyfikacji, oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej minimum na kwotę 500 tys. zł., 2) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4. W celu potwierdzenia spełnienia warunku, o którym mowa w punkcie V ust. 1 pkt. 5 niniejszej specyfikacji, oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Oprócz w/w dokumentów należy złożyć: 1) Wypełniony formularz oferty, z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 1 do SIWZ. 2) Wypełniony kompletnie kosztorys ofertowy o wartości cen jednostkowych robót z wykorzystaniem wzoru - załączniki Nr 9 SIWZ. 3) Podpisany przez Wykonawcę wzór umowy - załącznik Nr 4 do SIWZ, jako potwierdzenie, że określone w nim warunki Wykonawca akceptuje. 4) Oświadczenia o: - udzieleniu 36 miesięcznego okresu gwarancji jakości na wykonane roboty, - zaakceptowaniu warunków rozliczenia określonych w rozdziale IV pkt. 6, - dokonaniu wizji lokalnej w terenie. 5) Harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji i rozliczania wykonanych robot opracowany wg wytycznych określonych w rozdz. IV pkt. 4, 6) Harmonogram spłaty wykonanych robót sporządzony wg zasad określonych w pkt. 5 należy opracować dla WIBOR 1M z dnia 17.08.2009r. 7) Wykaz części zamówienia, jakie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. 8) Dokument potwierdzający prawo wykupu wierzytelności tj. promesa Banku lub umowa pomiędzy Bankiem, a wykonawcą lub zaświadczenie Banku, świadczące o wykupie wierzytelności przez ten Bank. Dokument powyższy o wykup wierzytelności nie może mieć charakteru intencyjnego. Dokument ten musi jednoznacznie wskazywać na zobowiązanie Banku do wykupu wierzytelności objętej niniejszym zamówieniem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.samorzady.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach