Przetargi.pl
Wykonanie przebudowy odcinka ul. Karowej wraz z zabezpieczeniem miejsc postojowych w obszarze ulicy Karowej i przyległych dróg wewnętrznych

Gmina - Miasto Elbląg ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25 , fax. 55 239 33 34
  • Data zamieszczenia: 2015-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Elbląg
    ul. Łączności 1 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, fax. 55 239 33 34
    REGON: 17074771500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie przebudowy odcinka ul. Karowej wraz z zabezpieczeniem miejsc postojowych w obszarze ulicy Karowej i przyległych dróg wewnętrznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Wykonanie przebudowy odcinka ul. Karowej wraz z zabezpieczeniem miejsc postojowych w obszarze ulicy Karowej i przyległych dróg wewnętrznych Przedmiot główny: CPV: 45.23.32.20-7 Nazewnictwo wg CPV: Roboty w zakresie nawierzchni dróg Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych, związanych z realizacją inwestycji pod nazwą: Wykonanie przebudowy odcinka ul. Karowej wraz z zabezpieczeniem miejsc postojowych w obszarze ulicy Karowej i przyległych dróg wewnętrznych. 2. Zakres zamówienia: Na zakres robót, będących przedmiotem zamówienia, składa się między innymi: a) rozebranie istniejących nawierzchni, b) wykonanie podbudów, ustawienie krawężników, obrzeży betonowych, c) ułożenie nawierzchni z kostki betonowej lub drobnowymiarowych prefabrykatów betonowych typu MEBA, d) ułożenie nawierzchni z płytek betonowych chodnikowych, e) wykonanie robót ziemnych f) wykonanie obsadzeń krzewami i obsianie trawą g) wykonanie oznakowania poziomego i pionowego h) usunięcie kolizji Szczegółowy zakres zamówienia i technologię wykonania określa przedmiar robót, specyfikacje techniczne oraz projekt wykonawczy pn. Wykonanie projektu przebudowy odcinka ul. Karowej wraz z zabezpieczeniem miejsc postojowych w obszarze ulicy Karowej i przyległych dróg wewnętrznych wykonany przez firmę Obsługa Inwestycji Budowlanych Tomasz Wojtanowski z siedzibą 82-300 Elbląg ul. Ogólna 1M/3, 82-300 Elbląg. Niniejszym postępowaniem przetargowym Zamawiający powierza Wykonawcy realizację etapu I A inwestycji objętej projektem wykonawczym. A. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA 1. PRZEDMIAR ROBÓT a) PRZEDMIAR ROBÓT NAZWA: PROJEKT PRZEBUDOWY ODCINKA UL. KAROWEJ WRAZ Z ZABEZPIECZENIEM MIEJSC POSTOJOWYCH W OBSZARZE ULICY KAROWEJ I PRZYLEGŁYCH DRÓG WEWNĘTRZNYCH ADRES: ELBLĄG, UL. GWIEZDNA DZIAŁKA EWIDENCYJNA obręb 11 dz. nr 593/4, 592/3, 593/1, 595/1/, 594, 595/2, 593/3, 423/30, 423/31, 423/73, 423/70, 423/59, 423/61, 423/11, 409/5, 423/60, 423/13, 419. OBRĘB 11 BRANŻA: DROGOWA Zamawiający informuje, że przedmiar robót stanowi ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ. 2. PROJEKT: 1) PROJEKT WYKONAWCZY NAZWA: PROJEKT PRZEBUDOWY ODCINKA UL. KAROWEJ WRAZ Z ZABEZPIECZENIEM MIEJSC POSTOJOWYCH W OBSZARZE ULICY KAROWEJ I PRZYLEGŁYCH DRÓG WEWNĘTRZNYCH ADRES: ELBLĄG, UL. KAROWA DZIAŁKA EWIDENCYJNA nr 593/4, 592/3, 593/1, 595/1/, 594, 595/2, 593/3, 423/30, 423/31, 423/73, 423/70, 423/59, 423/61, 423/11, 409/5, 423/60, 423/13, 419. OBRĘB 11 BRANŻA: DROGOWA B. SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH 1) SPECYFIKACJE TECHNICZNE NAZWA: PROJEKT PRZEBUDOWY ODCINKA UL. KAROWEJ WRAZ Z ZABEZPIECZENIEM MIEJSC POSTOJOWYCH W OBSZARZE ULICY KAROWEJ I PRZYLEGŁYCH DRÓG WEWNĘTRZNYCH ADRES: ELBLĄG, UL. GWIEZDNA DZIAŁKA EWIDENCYJNA obręb 11 dz. nr 593/4, 592/3, 593/1, 595/1/, 594, 595/2, 593/3, 423/30, 423/31, 423/73, 423/70, 423/59, 423/61, 423/11, 409/5, 423/60, 423/13, 419. OBRĘB 11 BRANŻA: DROGOWA Zamawiający informuje, że dokumentacja projektowa, o której mowa w pkt A. ppkt 2. oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, o których mowa w pkt B., stanowią ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ. 3. Zamawiający informuje, że: A. Dokonał zgłoszenia robót budowlanych polegających na wykonaniu nawierzchni objętych realizacją niniejszym zamówieniem lub uzyskał zgodę właścicieli/użytkowników/administratorów terenów objętych inwestycją na wykonanie robót budowlanych polegających na utwardzeniu terenu nie podlegających obowiązkowi zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych. B. Powołał inspektora nadzoru OIB Tomasz Wojtanowski do zarządzania i nadzoru nad robotami obejmującymi wykonanie przedmiotu zamówienia. C. Zamawiający mocą podpisanej umowy z firmą OIB Tomasz Wojtanowski powierzył mgr inż. Tomaszowi Wojtanowskiemu pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad robotami i przekazał odpowiedzialność oraz pełnomocnictwa do bezpośredniego monitorowania i nadzorowania realizacji robót w zakresie określonymi niniejszym postępowaniem przetargowym. 4. Wszelkie projekty czasowych organizacji ruchu na czas realizacji inwestycji po uprzednim zaakceptowaniu przez inspektora nadzoru i zaopiniowaniu przez Policję muszą zostać zatwierdzone przez organ zarządzający ruchem drogowym. 5. Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną inwestycji objętej niniejszym postępowaniem przetargowym, w tym m.in.: A. Wykonanie szkicu topograficznego z wytyczeniem obiektu i naniesieniem granicy pasa drogowego, B. Sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej, 6. Przedmiot zamówienia będzie zrealizowany w oparciu o przepisy obowiązujące w zakresie realizacji inwestycji budowlanych, budowy dróg publicznych. 7. Wykonawca się w czasie trwania budowy będzie musiał zapewnić na terenie budowy w granicach przekazanych przez Zamawiającego należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP, ochronę znajdujących się na terenie obiektów i sieci oraz urządzeń uzbrojenia terenu i utrzymywać je w należytym stanie technicznym, a po zakończeniu budowy uporządkować teren. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do: A. wykonania całego zakresu zleconych robót siłami własnymi lub siłami własnymi i podwykonawców, B. ochrony urządzeń podziemnych zlokalizowanych na obszarze realizacji inwestycji i odpowiada za ich uszkodzenie, C. zawarcia umowy z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami § 11 wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ - w przypadku powierzenia części zakresu robót podwykonawcom. D. ochrony urządzeń podziemnych zlokalizowanych na obszarze realizacji inwestycji i odpowiada za ich uszkodzenie 9. Materiały drogowe pozyskane z rozbiórki w trakcie prowadzenia robót, nadające się do ponownego wbudowania, Wykonawca musi odwieźć i protokolarnie przekazać do magazynu Zamawiającego, mieszczącego się w Nowinie k/Elbląga lub inne wskazane miejsce w granicach administracyjnych miasta Elbląg. Przekazane materiały jw. muszą zostać zinwentaryzowane, posortowane i złożone na paletach, zakupionych przez Wykonawcę, we wskazanym miejscu. Pozostałe materiały pozyskane z rozbiórek oraz odpady stanowią własność Wykonawcy. 10. Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia budowy realizowanej w ramach niniejszego zamówienia w obrębie przejętego terenu budowy, od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych i od odpowiedzialności cywilnej oraz ponosić będzie odpowiedzialność w stosunku do osób trzecich za wypadki i awarie spowodowane nienależytym wykonaniem obowiązków umowy, z sumą ubezpieczenia nie niższą niż cena ofertowa brutto. Wykonawca musi być też ubezpieczony z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. Dowody ubezpieczenia - kopię polis Wykonawca musi dostarczyć w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy. 11. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za oznakowanie i zabezpieczenie robót. Wykonawca wykona oznakowanie drogi w miejscu wykonywanych robót i na objazdach, musi być ono zgodne z projektem organizacji ruchu wykonanym własnym staraniem Wykonawcy i na koszt Wykonawcy. Projekty czasowej organizacji ruchu na czas realizacji przebudowy wykonane przez Wykonawcę muszą zawierać niezbędne ustalenia, uzgodnienia z inspektorem nadzoru i wskazanymi przez niego instytucjami, organami, w tym zarządcami nieruchomości reprezentującymi wspólnoty mieszkaniowe. Wszelkie informacje dotyczące utrudnień w ruchu lub zakazu parkowania w obszarze realizacji robót muszą być dostarczone w sposób czytelny mieszkańcom korzystającym dotychczas z tego terenu. 12. Wykonawca robót zobowiązany będzie w czasie prowadzonych robót zapewnić przejezdność dojazdów i dojść do posesji. 13. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać roboty budowlane objęte zamówieniem z materiałów, które będą spełniać wszelkie wymogi Ustawy Prawo Budowlane (Art.10) tj. będą zgodne z kryteriami technicznymi określonymi w Polskich Normach, w zharmonizowanych lub europejskich aprobatach, posiadać będą odpowiednie certyfikaty i znaki CE lub B. Dla potwierdzenia spełnienia jw. dla wszystkich materiałów przed ich wbudowaniem Wykonawca musi uzyskać akceptację inspektora nadzoru. 14. Wszelkie projekty czasowych organizacji ruchu na czas realizacji inwestycji po uprzednim zaakceptowaniu i zaopiniowaniu przez inspektora nadzoru, Policję muszą zostać zatwierdzone przez organ zarządzający ruchem 15. Wykonawca przedstawi inspektorowi nadzoru i Zamawiającemu, do zaakceptowania harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji przedmiotu umowy - w terminie 7 dni od podpisania umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia postępowania przetargowego oraz aktualizację harmonogramu na każde żądanie Zamawiającego. 16. Podczas realizacji robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania zaleceń i uwag ujętych w warunkach technicznych i uzgodnień wydanych przez firmy branżowe, zawartych w projekcie wykonawczym, a także zaleceń i poleceń inspektora nadzoru. 17. Wykonawca zobowiązany będzie wystawiać faktury według polecenia inspektora nadzoru na podstawie Przejściowych Świadectw Płatności. 18. Wykonawca zobowiązany będzie wystawiać oddzielne faktury według polecenia inspektora nadzoru na podstawie Przejściowych Świadectw Płatności. 19. Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną powykonawczą o której mowa w § 1 Wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 20. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił Zamawiającemu na wykonane roboty budowlane, stanowiące przedmiot zamówienia, gwarancji jakości na okres minimum 36 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego robót, na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym. Po upływie okresu gwarancji i rękojmi Wykonawca zobowiązany będzie do zgłoszenia robót do odbioru ostatecznego. 21. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 143a - 143d ustawy Prawo zamówień publicznych. 22. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. 23. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę w ofercie nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych), Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: - w pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 13 1030 1218 0000 0000 9030 1632 Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (oryginał dokumentu) należy zdeponować w sekretariacie Referatu Księgowości Jednostki Budżetowej w Departamencie Skarbnika Miasta Urzędu Miejskiego w Elblągu. 2. Wykonawca, który nie wniesie wadium na okres związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach