Przetargi.pl
Wykonanie przebudowy nawierzchni parkingów, drogi, chodnika oraz posadzki w kotłowni i dyżurce komisariatu Policji w Dęblinie ul. Niepodległości 5

Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20019 Lublin, ul. Narutowicza
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 815 354 606 , fax. 815 354 313
  • Data zamieszczenia: 2017-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
    ul. Narutowicza 73
    20019 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 815 354 606, fax. 815 354 313
    REGON: 43068905200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie przebudowy nawierzchni parkingów, drogi, chodnika oraz posadzki w kotłowni i dyżurce komisariatu Policji w Dęblinie ul. Niepodległości 5
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy nawierzchni parkingów, drogi, chodnika oraz posadzki w kotłowni i dyżurce Komisariatu Policji w Dęblinie ul. Niepodległości 5. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty został w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Obioru Robót Budowlanych (STWiORB), przedmiarze robót oraz we wzorze umowy. Za ujęcie wszystkich prac ponosi odpowiedzialność tylko i wyłącznie Wykonawca. 3. Planowany zakres zadania opisany w STWiORB obejmuje między innymi wykonanie robót budowlanych w zakresie: Roboty zewnętrzne brukarskie obejmują: - rozebranie fragmentów starych krawężników i obrzeży, - rozebranie nawierzchni z kostki brukowej grubości 6-8 cm na podsypce, - wykonanie części robót ziemnych po likwidacji obiektów tymczasowych przy ogrodzeniu od strony północnej, - ułożenie krawężników drogowych i obrzeży chodnikowych, - wykonanie częściowej podbudowy betonowej pod nowo projektowane spadki terenu, - ułożenie kostki brukowej 6-8 cm na podsypce cementowo-piaskowej na istniejącej i projektowanej podbudowie pod miejsca parkingowe i ciągi komunikacyjne celem uzyskania stosownych spadków dla odprowadzenia wód opadowych, - dostosowanie poziomu obudowy naświetli okiennych do niwelety górnego poziomuułożenia kostki brukowej. Roboty związane z wymianą posadzki w kotłowni i dyżurce obejmują: - rozbiórkę istniejącej posadzki wraz z warstwami podłoża i progami drzwiowymi, - wykonanie wyrównania podłoża z zaprawy cementowej 1:3, - wykonanie posadzek z płytek gres 30 x 30 cm kl. 4 ścieralności na kleju uelastycznionym metodą zwykłą, - w razie uszkodzenia cokolików przyściennych ich wymiana z płytek gres, - wymianę kilku płytek gresowych na posadzce w pomieszczeniu służby dyżurnej, - inne roboty wykończeniowe związane z powyższymi robotami, - wywiezienie ziemi i gruzu oraz wykonanie prac porządkowych po robotach. 4. Kod numeryczny Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) dla przedmiotowego zadania: - 45000000-7 Roboty budowlane - 45216110-8 Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego - 45111100-9 Roboty rozbiórkowe - 45233140-2 Roboty drogowe - 45110000-1 Roboty ziemne - 45262300-4 Roboty betonowe - 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian 5. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania i przeprowadzenia wszelkich działań i robót budowlanych wymaganych dla realizacji umowy. 6. Wykonawca powinien zapoznać się z opisem zawartym w STWiORB i uwzględnić w ofercie wszystkie zawarte w niej wymogi. 7. Wykonawca winien przed złożeniem oferty zapoznać się z warunkami lokalizacyjno - terenowymi placu budowy, niezbędną dokumentacją, wymogami określonymi w dokumentacji przetargowej i innymi możliwymi do przewidzenia warunkami, dokonać wizji lokalnej i uwzględnić je w wynagrodzeniu. 8. Zamawiający przed terminem składania ofert umożliwi na wniosek Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej w celu prawidłowego sporządzenia oferty. 9. Wykonawca wykona na swój koszt wszystkie pomiary, analizy, ekspertyzy oraz badania konieczne do przeprowadzenia w celu realizacji zadania. 10. Zamawiający wymaga od Wykonawcy ujęcia w ofercie wszystkich kosztów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia związanych z wykonaniem robót budowlanych. Za prawidłowe oszacowanie tych kosztów odpowiedzialność ponosi tylko i wyłącznie Wykonawca. 11. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek. 12. Wykonawca przystępując do postępowania przetargowego uzyskał wszelkie niezbędne informacje co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą mieć wpływ na ofertę przetargową i bierze pełną odpowiedzialność za odpowiednie wykonanie przedmiotu umowy. 13. Zamówienie realizowane będzie bez możliwości wyłączenia obiektu z użytku. 14. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podczas przygotowania oferty, aby oparł swoją wiedzę na danych przekazanych przez Zamawiającego, na własnej fachowej analizie i doświadczeniu oraz badaniach, odkrywkach i wizji nieruchomości. 15. Wykonawca zobowiązuje się do przejęcia odpowiedzialności i udzielenia gwarancji oraz rękojmi z tytułu wad przedmiotu umowy. 16. Wykonawca musi mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu umowy. 17. Wykonawca powinien dysponować odpowiednim potencjałem kadrowym zdolnym do wykonania zamówienia. 18. Cena oferty jest ceną ryczałtową stanowiącą wynik kalkulacji własnej Wykonawcy dokonanej na podstawie STWiORB. Wyliczenia ceny ryczałtowej, Wykonawca dokonuje kierując się własną oceną, doświadczeniem i wiedzą. Wykonawca przed złożeniem oferty ma obowiązek wykonania obmiarów z natury. W cenie robocizny, materiałów i sprzętu należy uwzględnić wszystkie koszt narzutów. 19. Zgodnie z treścią art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób (pracownicy fizyczni) wykonujących prace pod kierownictwem kierownika budowy, kierownika robót lub Wykonawcy przy czynnościach tj.: wykonanie robót ziemnych, drogowych oraz posadzkarskich oraz brukarskich. Obowiązek zatrudniania na podstawie umowy o pracę dotyczy także podwykonawców. 20. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań (art. 36 ust. 2 pkt. 8a ustawy) Zamawiający zamieścił w § 2 wzoru umowy – załącznik do SIWZ. 21. Wykonawca musi zaakceptować wzór umowy w całości. 22. Termin płatności faktury VAT – zgodnie z umową (załącznik do SIWZ), forma płatności – przelew. 23. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach