Przetargi.pl
Wykonanie przebudowy i rozbudowy boiska do piłki ręcznej (wielofunkcyjnego) wraz z infrastrukturą towarzyszącą i wyposażeniem zgodnie z zadaniem nr 2017 - 23 o nazwie: „Zagospodarowanie terenu SP 2 przy ul. Skibówki w Zakopanem”.

Gmina Miasta Zakopane ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. T. Kościuszki
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 20 20 448, , fax. 182 020 448
  • Data zamieszczenia: 2019-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Zakopane
    ul. T. Kościuszki 13
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 18 20 20 448, , fax. 182 020 448
    REGON: 65494800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie przebudowy i rozbudowy boiska do piłki ręcznej (wielofunkcyjnego) wraz z infrastrukturą towarzyszącą i wyposażeniem zgodnie z zadaniem nr 2017 - 23 o nazwie: „Zagospodarowanie terenu SP 2 przy ul. Skibówki w Zakopanem”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: przebudowy i rozbudowy boiska do piłki ręcznej(wielofunkcyjnego) wraz z infrastrukturą towarzyszącą i wyposażeniem zgodnie z wydanym przez Starostę Tatrzańskiego pozwoleniem na budowę w zakresie umożliwiającym uzyskanie zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego potwierdzenia nie wniesienia sprzeciwu do zgłoszenia zakończenia robót budowlanych lub podlegającej wykonaniu decyzji pozwolenia na użytkowanie w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Zakopanem na zadaniu: nr 2017 - 23 o nazwie: „Zagospodarowanie terenu SP 2 przy ul. Skibówki w Zakopanem”. Uwaga: 1) obiekty zlokalizowany w terenie nie podlegającym całościowo wyłączeniu z eksploatacji, 2) Do Wykonawcy należeć będzie wyspecyfikowanie z dokumentacji projektowej w szczególności projektu budowlanego, robót pozostających do realizacji 3.1. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Ustanowienie w imieniu Zamawiającego kierownika budowy, który będzie zobowiązany do ustanowienia kierownika robót w specjalnościach, w których nie posiada on uprawnień budowlanych do kierowania robotami. Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia w specjalności konstrukcyjno – budowlane uprawniające do kierowania w tej specjalności robotami objętymi zamówieniem oraz przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego w okresie pełnienia obowiązków. Kierownik budowy będzie zobowiązany do przejęcia obowiązków od dotychczasowego Kierownika Budowy (dane Kierownika zamawiający przekaże w dniu podpisania umowy) 2) Przygotowanie wszystkich niezbędnych materiałów i wniosku do zarządców sieci umożliwiającej wykonanie przyłączy mediów lub zrzutu ścieków lub wód deszczowych łącznie z aktualizacją warunków przyłączenia, przebudowy lub zabezpieczenia istniejących elementów uzbrojenia terenu 3) Wykonanie wszelkich prac przygotowawczych niezbędnych do realizacji obiektu w tym: niezbędnych rozbiórek obiektów lub ich części i demontaży wraz wywiezieniem i utylizacją materiałów i urządzeń pochodzących z rozbiórki. 4) Wykonanie przebudowy i rozbudowy boiska(wielofunkcyjnego do piliki ręcznej o sztucznej nawierzchni, 5) Wykonanie instalacji; a)oświetleniowej obiektu, b)odwodnieniowej w tym drenażu, c)zasilającej automatykę bramy wejściowej. 6) Budowa lub przebudowa ogrodzenia zewnętrznego łącznie z remontem ogrodzenia od ul. Skibówki, 7) Budowa ogrodzenia wewnętrznego , 8) Usunięcia kolizji lub zabezpieczenia naniesień kolidujących z projektowaną inwestycją na warunkach zarządców sieci, 9) Zakup, dostawa i montaż urządzeń technologicznych związanych z funkcją obiektu w szczególności : a) wyposażenia boiska do piłki ręcznej (wielofunkcyjnego), b) obiektów małej architektury takich jak: ławki ,kosze na śmieci, c) piłkochwytów, 10) Urządzenie otaczającej obiekt zieleni łącznie z zakupem i dostawą roślin z gatunków charakterystycznych dla lokalizacji obiektu, 11) Opracowanie dokumentacji powykonawczej i dokumentacji budowy, w formie zbroszurowanego operatu kolaudacyjnego o której mowa w art. 57 Prawa Budowlanego łącznie jeśli zaistnieje taka potrzeba z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą, opatrzoną klauzulą przyjęcia do Kolejowego Zasobu Geodezyjnego oraz adnotacją sporządzającego geodety oceniająca zgodność realizacji z zatwierdzonym projektem budowlanym, w tym rzędnymi poziomu obiektu kubaturowego oraz kopiami rysunków z zatwierdzonego projektu budowlanego z naniesionymi kolorem czerwonym zmianami, ich kwalifikacją przez projektanta oraz ewentualnym opisem. 12) Sporządzenie kompletnych dokumentacji i uzyskanie dokumentów odbiorowych od stosownych instytucji i organów w zakresie warunków przeciwpożarowych (Państwowa Straż Pożarna) i sanitarnych bhp (Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny). 13) Pozyskanie wszystkich niezbędnych dokumentów, do sporządzenia kompletnego wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na użytkowanie zrealizowanego na podstawie umowy obiektu lub potwierdzenia przyjęcia przez PINB bez sprzeciwu zgłoszenia zakończenia robót budowlanych, 14) Uzyskanie od Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego podlegającej wykonaniu decyzji o pozwoleniu na użytkowanie lub zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do zawiadomienia o zakończeniu robót 3. 2 Nie stanowią przedmiotu zamówienia wykonane roboty budowlane występujące w projekcie budowlanym w szczególności wykonanie : 1) bramy wjazdowej, 2) murów oporowych potoku Młynowiec 3) części kanalizacji deszczowej, 4) części ciągów pieszych 5) części wewnętrznej drogi dojazdowej, 6) części zatok postojowych dla samochodów osobowych, 7) robót przygotowawczych i niwelacji związanych z wykonaniem w.w. objęte załączoną do SIWZ geodezyjna inwentaryzacją powykonawczą. 3.3 Zamówienie nie obejmuje projektowanych robót budowlanych występujących w dokumentacji technicznej w szczególności wykonania: 1) boiska do piłki nożnej z nawierzchnią ze sztucznej trawy, 2) ścieżki biegowej nartorolkowej , 3) dokończenia ciągów wewnętrznych komunikacji pieszej i kołowej ( chodniki, droga dojazdowe), 4) dokończenia zatok postojowych dla samochodów osobowych, 5) trybun i konstrukcji oporowych, 6) wymiany fragmentu termomodernizacji elewacji budynku szkoły,, 7) rozbiórki naniesień niezbędnych do realizacji wymienionych wyżej obiektów zakupu, dostawy i montażu wyposażenia, urządzeń i wykonania instalacji dla wymienionych wyżej obiektów, 8) docelowego urządzenia zieleni łącznie z wycinka kolidującej z wymienionymi wyżej obiektami, 3.4. Inne informacje konieczne do prawidłowego przygotowania oferty i wykonania zamówienia : 1.Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania robót objętych dołączoną do SIWZ dokumentacją techniczną w postaci wielobranżowego projektu budowlanego, wielobranżowego projektu wykonawczego oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania I Odbioru Robót. Przedmiar dołączony do SIWZ przez Zamawiającego należy traktować jako materiał poglądowy ułatwiający sporządzenie oferty przez Wykonawcę. Do zakresu robót Wykonawca jest zobowiązany włączyć wszelkie prace przygotowawcze, prace związane z wymogami BHP, Prawem Budowlanym oraz organizacja i realizacją przedmiotu zamówienia bez zakłóceń. Zamówienie obejmuje również taki element składowy nieujęty w dokumentacji projektowej bez wykonania, którego odbiór i eksploatacja przedmiotu zamówienia nie jest możliwa z przyczyn prawnych lub technicznych. W związku z powyższym cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z dokumentacji projektowej, jak również w niej nie ujęte z powodu wad dokumentacji projektowej wynikających z jej niezgodności z zasadami wiedzy technicznej lub stanem faktycznym, a bez których nie można wykonać zamówienia. 2. Organizacja placu budowy i etapowanie robót: 1) Wykonawca wykonując wszelkie roboty budowlane powinien uwzględnić fakt prowadzenia robót na terenie i obiekcie tylko częściowo podlegającym wyłączeniu z użytkowania na czas robót. Do zadań Wykonawcy należeć będzie poinformowanie z odpowiednim wyprzedzeniem zarządcy i użytkowników terenu i takie zorganizowanie robót, oraz ustalenie harmonogramu ich prowadzenia z zarządcą obiektu, aby umożliwić bezpieczne użytkowanie części obiektu niepodlegającej wyłączeniu. 2) Wykonawca powinien uwzględnić w swojej kalkulacji możliwość ograniczenia ze strony zarządców obiektów czasowego wykonywania robót. 3. Zabezpieczenie mediów: Wykonawca we własnym zakresie, na podstawie odrębnych umów zawartych z dostawcami, zabezpieczy i poniesie koszty dostawy niezbędnych do realizacji zamówienia mediów. 4. Zabezpieczenie pomieszczeń socjalnych: Wykonawca we własnym zakresie, na podstawie odrębnych umów zabezpieczy i poniesie koszty związane z zapewnieniem niezbędnych do realizacji zamówienia pomieszczeń socjalnych. 5. Materiały i rozwiązania techniczne równoważne: Jeżeli dokumentacja projektowa wskazuje w odniesieniu do materiałów i urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Wskazane w dokumentacji w opisany wyżej sposób materiały lub urządzenia określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od wskazanych producentów należy traktować wyłącznie jako wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalnych parametrów jakościowych i cech użytkowych” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach i informacji tj: katalogach, stronach internetowych producentów, itp. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając za równoważny produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie złożenie stosownych dokumentów, uwiarygodniających materiały lub urządzenia równoważne. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do projektantów dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. 6. Roboty zamienne - Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia, w trakcie realizacji przedmiotu umowy, konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru przepisami wykonania przedmiotu umowy. Roboty zamienne nie powodują zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy. 7. Roboty zaniechane: Zamawiający dopuszcza możliwość ograniczenia wykonania pewnych robót przewidzianych w dokumentacji projektowej, gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego użytkowania, (tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania) przedmiotu umowy. Roboty te nazwane są zaniechanymi, a sposób potrącenia ich wartości z wynagrodzenia Wykonawcy określa wzór umowy 3.5.Zamawiający wymaga aby wykonawca udzielił co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty i zamontowane urządzenia. UWAGA!!! Zamawiający informuje ,że długość udzielonej gwarancji stanowi kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej o wadze 40 %. Wykonawca który zaproponuje najdłuższy okres gwarancji ale nie dłuższy niż 60 miesięcy otrzyma maksymalnie 40 pkt. natomiast wykonawca który zaproponuje wymagany okres gwarancji (36 miesięcy ) otrzyma 0 pkt. 3.6. Zamawiający nie wskazuje ani nie zastrzega osobistego wykonania kluczowych części zamówienia przez wykonawcę. 3.7. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisuje załącznik nr 1 do siwz na który składa się dokumentacja techniczna: 3.7.1.Projekt budowlany (PB) 3.7.2. Projekt wykonawczy (PW) 3.7.3. STWiOR UWAGA !!! 1. Wykonawca z którym zostanie zawarta umowa zobowiązany jest do wykonania i przedłożenia Zamawiającemu, w terminie do 14 dni od daty podpisania umowy, następujących dokumentów: 1) Projektu organizacji terenu robót (placu budowy) uzgodnionego z zarządcą obiektu. 2) Harmonogramu rzeczowo-terminowo-finansowego, uwzględniającego wykonanie wszystkich robót objętych przedmiotem zamówienia. Harmonogram musi zawierać wszelkie koszty składające się na cenę oferty, niezbędne do zrealizowania zamówienia z ich podziałem na poszczególne elementy, które mogą stanowić osobny element odbioru częściowego z uwzględnieniem terminów realizacji każdego z tych elementów. Wykonawcę obowiązuje konieczność zgłaszania Zamawiającemu każdorazowej zmiany harmonogramu w w/w terminie. 2. Wykonawca z którym zostanie zawarta umowa będzie zobowiązany do sporządzenia powykonawczej tabeli elementów rozliczeniowych (TER) wykonanych robót wykonanego w oparciu o TER dołączoną do oferty wykonawcy z wyzerowaniem robót zaniechanych. Wykonawca w przypadku robót zaniechanych przedstawia w osobnej kolumnie lub dokumencie zestawienie i wartość tych robót wyliczoną w sposób opisany we wzorze umowy. . 3.8.Stosownie do treści art.29 ust.3a ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.-Kodeks pracy (t.j.Dz.U. z 2018r. poz.108) osób wykonujących czynności związane z wykonywaniem robót budowlanych wymienionych w p.3.1 ust. od 3 do 8 włącznie SIWZ. (Numeracja przeniesiona z siwz)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe w wysokości 20 000,00 zł ( słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: -pieniądzu; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz.1804 z późn.zm). Wadium przetargowe w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Urzędu Miasta Zakopane w PEKAO S.A. w Zakopanem nr: 85124047481111000048718666 z zaznaczeniem ,że dotyczy przetargu BZP.271.46.2019. Wadium ma znajdować się na koncie zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert tj. 08 sierpnia 2019 r. do godz. 12°° Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału, najpóźniej w terminie składania ofert tj. 08 sierpnia 2019 r. do godz. 12°° w Biurze ds. zamówień publicznych pok. nr 8 (parter).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Do oferty należy załączyć druk oferty sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do siwz 2.Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a)w przypadku podpisania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru-pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b)w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3).Do oferty należy załączyć zobowiązanie innego podmiotu ( na zasobach którego polega Wykonawca) do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia ( wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 9 do siwz). Zamawiający wymaga aby dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego ( dokument ma być złożony w oryginale) wyrażał w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać: a) jaki jest zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) jakiego charakteru stosunki będą łączyły wykonawcę z innym podmiotem, d) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia. 4)Wykonawca ma do oferty załączyć wyceniona w oparciu o przedstawione składniki cenotwórcze - Tabelę Elementów Rozliczeniowych wypełniając wzór dołączony do siwz. Suma wartość robót wykazana w tabeli musi odpowiadać cenie oferty. Oferta Wykonawcy, który nie dołączy do oferty TER zostanie odrzucona . Wypełniona tabela będzie załącznikiem do umowy i będzie służyła do wyceny robót zaniechanych na warunkach podanych we wzorze umowy oraz sporządzenia harmonogramu rzeczowo-finansowego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach