Przetargi.pl
wykonanie przebudowy i remontu instalacji centralnego ogrzewania i węzła ciepłowniczego w budynku CWPL CePeLek SP ZOZ, Warszawa, ul. Żeromskiego 33

Centralna Wojskowa Przychodnia Lekarska "CePeLek" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 00-911 Warszawa, ul. Koszykowa 78
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 4291091 , fax. 022 6214364
  • Data zamieszczenia: 2009-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centralna Wojskowa Przychodnia Lekarska "CePeLek" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Koszykowa 78 78
    00-911 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 4291091, fax. 022 6214364
    REGON: 01013789500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cepelek.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie przebudowy i remontu instalacji centralnego ogrzewania i węzła ciepłowniczego w budynku CWPL CePeLek SP ZOZ, Warszawa, ul. Żeromskiego 33
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: przebudowy i remontu instalacji centralnego ogrzewania i węzła ciepłowniczego w budynku CWPL CePeLek SP ZOZ, Warszawa, ul. Żeromskiego 33 Szczegółowy zakres robót określają: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót . Wymagana jest wizja lokalna w miejscach planowanych robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453311007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: 10 000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy zł. ) wniesione w jednej lub kilku formach określonej w art. 45 ust 6 pzp. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych t.j. a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 3.Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Wykonawca wniesie wadium przetargowe w wysokości określonej w pkt. XII SIWZ. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia, nie spełnia Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. Dz. U. Nr 87,poz.605 w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Zamawiający żąda złożenia: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz wykonanych, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zamówień, w tym co najmniej 1 w czynnym obiekcie służby zdrowia, polegających na wymianie lub montażu instalacji centralnego ogrzewania wraz z węzłem cieplnym, o wartości wykonanych robót co najmniej 600 tys. PLN brutto każda wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 5. Wykaz osób nadzorujących, przewidzianych do zatrudnienia przy realizacji robót. Do wykazu należy dołączyć kserokopię: 1) uprawnień budowlanych w specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz aktualne kserokopie zaświadczeń o przynależności do właściwych Izb Samorządu Zawodowego, 2)Uprawnienie UDT dla urządzeń ciśnieniowych. 6. Wypełniony druk oferty zgodny w treści z załączonym wzorem . 7. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiarów robót , zgodny z warunkami technicznymi, z podaniem podstawy ceny jednostkowej. 8. Wymagany 5 letni okres gwarancji (zapis w formularzu ofertowym) 9. Polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 600 tys. PLN na czas wykonywanych prac ( wymagany do przedstawienia najpóźniej przed zawarciem umowy). 10.Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, w którym wykonawca posiada rachunek ,potwierdzającą posiadanie środków finansowych lub bieżącą zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 600 tys. PLN. 11. Dowód wniesienia wadium. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 r Nr 42, poz.275). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: Bank Gospodarstwa Krajowego I Oddział w Warszawie 59 1130 1017 0200 0000 0013 7182 Dowód wpłaty wadium można załączyć do oferty lub wnieść je oddzielnie. Forma wniesienia wadium inna niż pieniężna powinna być wnoszona w oryginale, właściwie podpisana, jako odrębny załącznik do oferty, umożliwiający łatwe oddzielenie od pozostałych dokumentów ofertowych. Powinna zawierać nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie zapłaty kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie zapłaty na rzecz Zamawiającego zgodnie z art.46 ust.4a i ust.5 ustawy Pzp. 12.Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a wymagane oświadczenia wskazane w rozdziale IX pkt.1,2,3 powinny być złożone przez każdego z Wykonawców. Dokumenty żądane przez Zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy składać w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem w języku polskim przez Wykonawcę. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, do uzupełnienia tych dokumentów w określonym terminie, jeżeli ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cepelek.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach