Przetargi.pl
Wykonanie przebudowy i modernizacji budynków garażowych Nr 13, Nr 14, Nr 18 i Nr 21 w Olsztynie przy ul. Pstrowskiego 3 ( zaprojektuj i wybuduj)

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 10-521 Olsztyn, ul. Partyzantów
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5225200, 5225760 , fax. 895 225 205
  • Data zamieszczenia: 2020-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Partyzantów 42529
    10-521 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5225200, 5225760, fax. 895 225 205
    REGON: 51006478400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazuska.policja.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie przebudowy i modernizacji budynków garażowych Nr 13, Nr 14, Nr 18 i Nr 21 w Olsztynie przy ul. Pstrowskiego 3 ( zaprojektuj i wybuduj)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. wykonanie przebudowy i modernizacji budynków garażowych Nr 13, Nr 14, Nr 18, Nr 21 w Olsztynie przy ul. Pstrowskiego 3 w trybie zaprojektuj i wybuduj. Przedmiotowe budynki usytuowane są w kompleksie koszarowym na terenie wpisanym do rejestru zabytków województwa warmińsko-mazurskiego, działka Nr 46 obręb 0069 Olsztyn. 2. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem uzgodnień i decyzji administracyjnych w tym: pozwolenia na budowę, uzyskania zgody Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, nadzór autorski oraz realizację robót budowlanych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 29-31 ustawy wskazano w Programie Funkcjonalno – Użytkowym (PF-U) zawartym w załączniku nr 8 do SIWZ. 4. Zamówienie zgodnie z w/w PF-U obejmuje sporządzenie dokumentacji projektowej w zakresie: -wymiany bram garażowych z dostosowaniem do potrzeb użytkownika, -renowacji istniejącej stolarki okiennej i bram, -zabezpieczenia fundamentów przed wnikaniem wilgoci, -zabezpieczenia i konserwacji elewacji zewnętrznej, -zabezpieczenia i konserwacji ścian wewnętrznych, -zabezpieczenia i naprawy posadzki, -modernizacji i rozbudowy istniejącej instalacji elektrycznej z dostosowaniem do aktualnie obowiązujących przepisów, -rozbudowy rozdzielnicy z dostosowaniem do zasilania automatycznych bram garażowych, 5. Charakterystyczne parametry przedmiotu zamówienia wskazuje pkt. 1 Programu Funkcjonalno – Użytkowego. Opis wymagań Zamawiającego w stosunku do projektu budowlanego oraz wykonania robót wskazuje pkt. 2 tego programu. 6. Szczegółowe warunki wykonania i realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy – Załącznik nr 7 do SIWZ. 7. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Wszystkie materiały muszą być nowe i muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, zgodnie z art.10 ustawy Prawo budowlane. Użyte materiały i urządzenia muszą mieć aktualne świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej tzn. posiadać aktualne aprobaty techniczne, certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z aprobatą techniczną lub inne stosowne dokumenty określone prawem. 8. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać, w stosunku do wskazanych wyrobów budowlanych, dokument na podstawie którego wprowadzono wyrób do obrotu. 9. Zamawiającym dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych do wskazanych w PF-U, zgodnie z art.30 ust.5 ustawy Pzp. Wskazane przez Zamawiającego nazwy, rozwiązania materiałowe i technologie oraz typy urządzeń są rozwiązaniami przykładowymi. Mają one na celu określenie minimalnych standardów i oczekiwań Zamawiającego. Wykonawca może zaoferować materiały i urządzenia wskazane przez Zamawiającego lub równoważne o tym samym lub wyższym standardzie. 10. Zamawiającym za asortyment równoważny będzie uznawał asortyment o nie gorszych parametrach technicznych niż wskazane w PF-U, a w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę odpowiedników wskazanego asortymentu to na Wykonawcy będzie spoczywał obowiązek udowodnienia, że zaproponowany materiał lub urządzenie jest równoważny do określonego w PF-U. 11. Zaleca się, aby Wykonawca zapoznał się z lokalnymi warunkami realizacji przedmiotu zamówienia oraz zdobył wszelkie informacje niezbędne do właściwego przygotowania oferty i prawidłowego wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia. Wszelkie utrudnienia wynikające z warunków realizacji przedmiotu zamówienia należy uwzględnić w cenie podanej w ofercie. Zamawiający umożliwi Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej przed przystąpieniem do przygotowania oferty celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac. Koszty odwiedzenia miejsca realizacji zamówienia poniesie Wykonawca. 12. Podczas realizacji robót (od dnia przejęcia placu budowy) Wykonawca będzie odpowiedzialny za ochronę wykonanych robót oraz mienia Zamawiającego przekazanego razem z terenem budowy oraz utrzymanie obiektu lub jego elementów w dobrym stanie przez cały czas, aż do momentu odbioru końcowego. Jeżeli Wykonawca w jakimkolwiek czasie zaniedba powyższego, to pod rygorem wstrzymania robót z winy Wykonawcy, na polecenie inspektora nadzoru inwestorskiego i nie później niż 48 godzin od wezwania, powinien rozpocząć prace mające na celu przywrócenie prawidłowego stanu. 13. Wykonawca będzie zobowiązany do przestrzegania obowiązujących przepisów BHP i ppoż. oraz zabezpieczenia terenu wykonywanych robót w okresie realizacji przedmiotowego zamówienia, odpowiedniego oznakowania terenu, używania niezbędnych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej aż do zakończenia i odbioru końcowego wykonanych robót oraz zapoznania funkcjonariuszy i pracowników Zamawiającego z zagrożeniami występującymi podczas prac budowlano-remontowych w obiekcie lub na jego terenie. 14. Potwierdzeniem odbioru końcowego robót budowlanych będzie podpisanie przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego protokołu końcowego odbioru wykonanych robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71220000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 złotych). 2. W przypadku wnoszenia wadium, w formie innej niż pieniężna, należy do oferty dołączyć jego kopię a oryginał, w oddzielnym opakowaniu złożyć w siedzibie Zamawiającego, wskazanej w Rozdziale XI pkt. 2 do czasu składania ofert. 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanym w punkcie Rozdziale XI pkt. 1 SIWZ. 4. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w Rozdziale 1 SIWZ, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości t.j. (Dz.U. z 2020 r., poz.299).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (na lub w oparciu o załącznik nr 1 do SIWZ); 2) oświadczenie o przesłankach wykluczenia na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy PZP (na lub w oparciu o załącznik nr 2 do SIWZ); 3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy PZP (na lub w oparciu o załącznik nr 3 do SIWZ); 4) wykaz części zamówienia przewidzianych do wykonania przez podwykonawców (na lub w oparciu o załącznik nr 6 do SIWZ); 5) pełnomocnictwo w oryginale lub notarialnie poświadczone pełnomocnictwo w formie odpisu, lub wypis aktu notarialnego, jeżeli pełnomocnictwo ustanowione zostało w formie aktu notarialnego – jeżeli dotyczy; 6) dowód wniesienia wadium;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach