Przetargi.pl
Odbiór odpadów z nieruchomości niezamieszkałych z terenu Gminy Pasym.

Urząd Miasta i Gminy Pasym ogłasza przetarg

  • Adres: 12-130 Pasym, ul. Rynek
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6212010 w. 35 , fax. 896 212 011
  • Data zamieszczenia:
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Pasym
    ul. Rynek 8
    12-130 Pasym, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6212010 w. 35, fax. 896 212 011
    REGON: 53831400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pasym.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór odpadów z nieruchomości niezamieszkałych z terenu Gminy Pasym.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają odpady z terenu gminy Pasym w okresie 01.01.2021 r. - 31.12.2021 r. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. nr 6 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Oświadczenia wymienione w rozdziale VIII. pkt 1. 1)-4) niniejszej SIWZ (załącznik nr 2 do SIWZ); 3) Inne wymagane dokumenty: - załącznik nr 4 do SIWZ – wykaz podwykonawców; - pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie – w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach