Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz ogłasza przetarg
- Adres: 01-641 Warszawa, ul. Marii Kazimiery
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 8335696, , fax. 22 8321835
- Data zamieszczenia: 2019-09-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz
ul. Marii Kazimiery 1
01-641 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 8335696, , fax. 22 8321835
REGON: 11104337000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnzoliborz.waw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie przebudowy i adaptacji pomieszczeń gospodarczych na potrzeby biura Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami przy ul. Marii Kazimiery 1 w Warszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Ogólny opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy i adaptacji pomieszczeń gospodarczych na potrzeby biura Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami przy ul. Marii Kazimiery 1 w Warszawie. Kod CPV: 45111300-1 Roboty rozbiórkowe 45262300-4 Betonowanie 45421130-4 Instalowanie drzwi i okien 45432210-9 Wykładanie ścian 45432100-5 Kładzenie i wykładanie podłóg 1 Cel Celem jest adaptacja pomieszczenia gospodarczego w parterze budynku mieszkalnego na potrzeby biura i obsługi interesantów z usunięciem barier architektonicznych w zakresie dostępności pomieszczenia dla osób niesprawnych ruchowo, poruszających się przy pomocy sprzętu rehabilitacyjnego oraz dostosowanie pomieszczenia do zgodności z przepisami BHP, sanitarnymi i p.poż. 2 Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy i aranżacji pomieszczeń, użytkowanych obecnie na potrzeby gospodarcze z przeznaczeniem na potrzeby biura. 3 Zakres przedmiotu zamówienia Prace budowlane należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i zgodnie z dokumentacją techniczną. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu – wpłata przelewem na rachunek bankowy: 43 1030 1508 0000 0005 5087 4032 z dopiskiem „Wadium - przetarg nieograniczony na: „Wykonanie przebudowy i adaptacji pomieszczeń gospodarczych na potrzeby biura Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami przy ul. Marii Kazimiery 1 w Warszawie” w treści tytułu wpłaty zaleca się podać nr sprawy ZGN/PZP/12/2019; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2) W przypadku wadium wnoszonego: a) w pieniądzu - za termin wniesienia przyjmuje się chwilę uznania kwoty wadium na podanym wyżej rachunku bankowym. Zaleca się dołączenie do oferty kopii dowodu wniesienia wadium poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (lub pełnomocnika w przypadku wykonawców występujących wspólnie); b) w formie gwarancji lub poręczenia – dokument w swej treści musi zawierać deklarację o nieodwołalnej i bezwarunkowej zapłacie wymaganej kwoty wadium na pierwsze pisemne wezwanie zamawiającego (beneficjenta) powołującego się na okoliczności określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp i obejmować cały okres związania ofertą. Dokument należy złożyć w sekretariacie, natomiast kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (lub pełnomocnika w przypadku wykonawców występujących wspólnie) zaleca się załączyć do oferty. Przedmiotowy dokument winien być sporządzony w języku polskim.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca dysponuje: a) jedną osobę posiadającą uprawnienia kierownika budowy w branży ogólnobudowlanej, jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane w branży elektrycznej, jedna osobę posiadajaca uprawnienia budowlane w branży sanitarnej oraz jednego pracownika zatrudnionych na umowę o pracę w wymiarze jednego etatu. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki określone w ust. 1.2. SIWZ: a) pkt. 1 SIWZ muszą zostać spełnione przez wykonawcę, który w ramach realizacji zamówienia bezpośrednio będzie wykonywał koncesjonowaną działalność zawodową; b) pkt. 2 SIWZ mogą zostać spełnione łącznie przez wykonawców; 3. Wykonawcy polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów 1) Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2) Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo - jeśli podmiot jest reprezentowany przez pełnomocnika Na każde wezwanie - wykaz osób zatrudnionych na umowę o pracę
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zaprojektowanie i wykonanie hydroizolacji ścian fundamentowych w budynku Zakładu Medycyny Sądowej przy ul. Oczki 1 w Warszawie, znak sprawy: AEZ/S-086/2024
Dodano: 2024-07-15 - „Adaptacja akustyczna pomieszczeń w Szkole Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Nowej Wsi-II”
Dodano: 2024-07-11 - Modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Trębki Nowe - Etap I.
Dodano: 2024-07-08 - Rewitalizacja obszarów miejskich poprzez renowację i odtworzenie zabytkowego Pawilonu A Centrum Zdrowia Mazowsza Zachodniego
Dodano: 2024-07-08 - Remont 13 pokoi wraz z łazienkami w budynku Dedal w Malborku ul. De Gaulle'a 5.
Dodano: 2024-07-05 - Remont budynku usług zdrowia na potrzeby ośrodka środowiskowej opieki psychologicznej i psychoterapeutycznej
Dodano: 2024-07-04 - „Remont sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół nr 1 w Milanówku ”
Dodano: 2024-06-28 - Remont pomieszczeń biurowych po pożarze.
Dodano: 2024-06-27 - PRACE REMONTOWE W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. BATALIONU ZOŚKA PRZY UL. WRZOSOWEJ 42 W CELESTYNOWIE
Dodano: 2024-06-27 - Remont pustostanów lokali mieszkalnych: Bagno 5 m 225, Królewska 43 m 45, Przemysłowa 38 m 5, Smolna 16 m 2
Dodano: 2024-06-24