Przetargi.pl
Wykonanie przebudowy i adaptacji pomieszczeń gospodarczych na potrzeby biura Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami przy ul. Marii Kazimiery 1 w Warszawie

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz ogłasza przetarg

  • Adres: 01-641 Warszawa, ul. Marii Kazimiery
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 8335696 , fax. 22 8321835
  • Data zamieszczenia: 2019-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz
    ul. Marii Kazimiery 1
    01-641 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 8335696, fax. 22 8321835
    REGON: 11104337000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnzoliborz.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie przebudowy i adaptacji pomieszczeń gospodarczych na potrzeby biura Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami przy ul. Marii Kazimiery 1 w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy i adaptacji pomieszczeń gospodarczych na potrzeby biura Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami przy ul. Marii Kazimiery 1 w Warszawie. Kod CPV: 45111300-1 Roboty rozbiórkowe 45262300-4 Betonowanie 45421130-4 Instalowanie drzwi i okien 45432210-9 Wykładanie ścian 45432100-5 Kładzenie i wykładanie podłóg 1 Cel Celem jest adaptacja pomieszczenia gospodarczego w parterze budynku mieszkalnego na potrzeby biura i obsługi interesantów z usunięciem barier architektonicznych w zakresie dostępności pomieszczenia dla osób niesprawnych ruchowo, poruszających się przy pomocy sprzętu rehabilitacyjnego oraz dostosowanie pomieszczenia do zgodności z przepisami BHP, sanitarnymi i p.poż. 2 Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy i aranżacji pomieszczeń, użytkowanych obecnie na potrzeby gospodarcze z przeznaczeniem na potrzeby biura. 3 Zakres przedmiotu zamówienia Prace budowlane należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i zgodnie z dokumentacją techniczną. 4 Terminy realizacji: Do 31.10.2019 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca dysponuje jedną osobę posiadającą uprawnienia kierownika budowy w branży ogólnobudowlanej, jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane w branży elektrycznej, jedna osobę posiadajaca uprawnienia budowlane w branży sanitarnej oraz jednego pracownika zatrudnionych na umowę o pracę w wymiarze jednego etatu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki określone w ust. 1.2. SIWZ: a) pkt. 1 SIWZ muszą zostać spełnione przez wykonawcę, który w ramach realizacji zamówienia bezpośrednio będzie wykonywał koncesjonowaną działalność zawodową; b) pkt. 2 SIWZ mogą zostać spełnione łącznie przez wykonawców; 3. Wykonawcy polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów 1) Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2) Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach