Przetargi.pl
Wykonanie przebudowy dróg powiatowych nr, nr 2714G i 2713G (Swarożyn - Godziszewo) - etap I

Zarząd Powiatu Tczewskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 83-110 Tczew, ul. Jarosława Dąbrowskiego 18
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0585313060 w. 136
  • Data zamieszczenia: 2009-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Tczewskiego
    ul. Jarosława Dąbrowskiego 18 18
    83-110 Tczew, woj. pomorskie
    tel. 0585313060 w. 136
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.tczew.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie przebudowy dróg powiatowych nr, nr 2714G i 2713G (Swarożyn - Godziszewo) - etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 2714G na odcinku od granicy miejscowości Wędkowy z miejscowością Boroszewo do drogi krajowej Nr 22 Malbork - Chojnice, określonym jako I etap zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa dróg powiatowych nr,nr 2714G i 2713G (Swarożyn - Godziszewo) - etap I. 2.2 Przebudowa polegać będzie na całkowitej wymianie nawierzchni asfaltowej na odcinku tj. od km 0+000,00 do km 4+871,29, budowie ciągu pieszo-rowerowego na całej długości przebudowanej drogi oraz przebudowie istniejącego uzbrojenia i oświetlenia drogi. Zadanie nie obejmuje przebudowy przejazdu kolejowego (skrzyżowanie z linią kolejową nr 203 Tczew - Chojnice - km kol. 4+718.08).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 8 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w Postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę 300 000,00 PLN (słownie: trzystatysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4.1 Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 4.1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 4.1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 4.1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 4.1.4 nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 4.2 Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: 4.2.1 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.1 ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5.1.1. 4.2.2 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.2 wymagane jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie wykonania w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 robót odpowiadających swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi niniejszego zamówienia, polegające na przebudowie lub budowie dróg (w tym również drogi na terenie zabudowanym) klasy co najmniej Z. Zakres każdej roboty powinien obejmować odcinek drogi o długości nie mniejszej niż 4 km z ułożeniem minimum 25 tyś. m2 warstwy ścieralnej o wartości nie mniejszej niż 5 mln (brutto). Ponadto wymagane jest dysponowanie odpowiednio wykwalifikowanym personelem przewidzianym do realizacji zamówienia oraz zapewnienie uczestnictwa w wykonaniu zamówienia następujących osób: - kierownik budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie budowy dróg, - kierownik robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - kierownik robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, elektroenergetycznych, - kierownik robót w specjalności teletechnicznej. UWAGA! Kierownik budowy pełniący równocześnie funkcję kierownika robót dla branży drogowej - musi posiadać minimum 3 lata praktyki zawodowej jako kierownik podobnych robót. Wyżej wymienione osoby muszą posiadać odpowiednie dla branży uprawnienia budowlane oraz są czynnymi członkami właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Wymagane jest również dysponowanie przez Wykonawcę jednostkami sprzętowymi i środkami transportu, takimi jak: a) koparki samobieżne jednonaczyniowe (0,6-1,2m3) - min. 2 szt. b) walec statyczny samojezdny - min 1 szt., walec statyczny samojezdny ogumiony (10-15t) - min 1 szt., walec wibracyjny samojezdny (stalowy tandem 8-12t) - min 1 szt., c) zagęszczarka płytowa (200-500kg) min.2 szt. d) skrapiarka do bitumu - samojezdna z elektronicznym sterowaniem- min 1 szt. e) szczotka mechaniczna- min 1 szt. f) samochody samowyładowcze wyposażone w pokrowce brezentowe- min 5 szt. g) rozściełacz mas bitumicznych z pełną automatyzacją sterowania procesem układania o szer. stołu roboczego 3-6 m - min. 1 zestaw, h) wytwórnia mas bitumicznych o wydajności min.100 t/h zlokalizowana w odległości umożliwiającej dowóz mieszanki na plac budowy zgodnie z warunkami Specyfikacji technicznych (lub gwarancja dostaw mieszanki z takiej wytwórni), czas transportu od załadunku do rozładunku nie powinien przekraczać 2 godzin. Wykonawca ponadto musi dysponować dokopem pozwalającym zabezpieczyć niedobór gruntu do wykonywania nasypów w ilości 5.500m3 - wszystkie koszty związane z eksploatacją, transportem i rekultywacją dokopu leżą po stronie Wykonawcy. Wykonawca musi posiadać lub dysponować miejscem z pozwoleniem na utylizację materiałów rozbiórkowych w ilości: - 10 tys. ton materiałów bitumicznych, - 10 tys. ton gruzu z betonu cementowego - 10 tys. ton mas ziemnych - 200 szt. karp i pozostałości po karczowaniu korzeni drzew Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5.1.2. 4.2.3 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.3 wymagane jest posiadanie polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 1 mln PLN oraz polisę ubezpieczenia wszystkich ryzyk budowy na kwotę nie niższą niż 15 mln PLN. Ponadto Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich dwóch lat (2007-2008) jego średni roczny przychód w każdym roku wyniósł min. 15 000 000,00zł (słownie: piętnaście milionów złotych) netto. Wymagane jest również dysponowanie środkami finansowymi lub posiadanie zdolności kredytowej w kwocie min. 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych). Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5.1.3. 4.2.4 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.4 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5.1.1
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.1 W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 5.1.1 Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.1 i 4.2.4 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie potwierdzające, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności zapewniającej wykonanie Zamówienia oraz że nie podlega wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy (załącznik nr 1A). Jednocześnie do oferty należy załączyć: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5.1.2 Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.2 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia (załącznik nr 1A), jak również oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca dysponuje dokopem pozwalającym zabezpieczyć niedobór gruntu do wykonywania nasypów w ilości 5.500m3 oraz, że dysponuje miejscem z pozwoleniem na utylizację materiałów rozbiórkowych (załącznik nr 1E). Jednocześnie do oferty należy załączyć: - wykaz wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 robót budowlanych polegających na przebudowie lub budowie dróg (w tym również drogi na terenie zabudowanym) klasy co najmniej Z. Zakres każdej roboty powinien obejmować odcinek drogi o długości nie mniejszej niż 4 km z ułożeniem minimum 25 tyś. m2 warstwy ścieralnej o wartości nie mniejszej niż 5 mln (brutto), sporządzony według wzoru (załącznik nr 1B). - dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że zrealizowane roboty budowlane wykazane w załączniku nr 1B zostały wykonane należycie; - wykaz osób przewidzianych do pełnienia funkcji: kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie budowy dróg, kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, elektroenergetycznych, kierownika robót w specjalności teletechnicznej, posiadających stosowne doświadczenie, uprawnienia budowlane oraz należących do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, sporządzony według wzoru (załącznik nr 1C do SIWZ); - dokumenty stwierdzające posiadane uprawnienia przez osoby przewidziane do realizacji zamówienia wskazane w załączniku nr 1C. - wykaz sprzętu i środków transportu, którymi dysponuje lub będzie dysponować Wykonawca, sporządzony według wzoru (załącznik nr 1D); 5.1.3 Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.3 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (załącznik nr 1A) oraz że w ciągu ostatnich dwóch lat (2007-2008) jego średni roczny przychód w każdym roku wyniósł min. 15 000 000,00 zł. (piętnaściemilionówzłotych) złotych netto (załącznik nr 1F). Jednocześnie do oferty należy załączyć: - polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 1 mln PLN oraz polisę ubezpieczenia wszystkich ryzyk budowy na kwotę nie niższą niż 15 mln PLN. - informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, tj. potwierdzającą, że Wykonawca dysponuje środkami finansowymi w wysokości co najmniej 1 000 000.00 zł (słownie: jeden milion złotych) lub środkami finansowymi i zdolnością kredytową w łącznej wysokości, co najmniej: 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych). Odpowiednie informacje winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.tczew.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach