Przetargi.pl
WYKONANIE PRZEBUDOWY BUDYNKU DOMU STUDENTA WCZEŚNIAK PRZY UL. AL. WOJSKA POLSKIEGO 67 W ZIELONEJ GÓRZE WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU

Uniwersytet Zielonogórski Dział Inwestycji ogłasza przetarg

  • Adres: 65-417 Zielona Góra, ul. Licealna 9
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3282434, 3282369 , fax. 068 3282369
  • Data zamieszczenia: 2009-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Zielonogórski Dział Inwestycji
    ul. Licealna 9 9
    65-417 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 3282434, 3282369, fax. 068 3282369
    REGON: 97792414700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uz.zgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE PRZEBUDOWY BUDYNKU DOMU STUDENTA WCZEŚNIAK PRZY UL. AL. WOJSKA POLSKIEGO 67 W ZIELONEJ GÓRZE WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego jest wykonanie przebudowy budynku obejmującej kompleksowe wykonanie robót budowlano -montażowych. Zakres robót obejmuje m.in.: 1.Roboty rozbiórkowe (demontażowe) stropodachu oraz trzech górnych kondygnacji. 2.Roboty budowlano - montażowe z zakresu architektury i konstrukcji. 3.Instalacje sanitarne. 4.Instalacje elektryczne. 5.Wykonanie robót z zakresu uzbrojenia terenu. 6.Wykonanie robót z zakresu ukształtowania i zagospodarowania terenu zgodnie z PT wraz z budową osłony śmietnikowej i wykonaniem elementów małej architektury oraz oznakowaniem dróg i parkingów zgodnie z projektem organizacji ruchu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452144004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 200.000,00 PLN (słownie: dwieście tysięcy 00/100 złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z p. zm.) oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy i w niniejszej Specyfikacji. 2.Wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 3.Wykonawca musi wykazać się udokumentowanym doświadczeniem - do przetargu mogą przystępować Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) wykonali minimum 2 roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie obiektów kubaturowych o kubaturze nie mniejszej niż 10 tys. m3. Łączna wartość tych dwóch robót musi wynosić minimum 50 % wartości ceny ofertowej brutto przedstawionej przez Wykonawcę. Pod pojęciem -wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat- rozumie się zakończenie roboty w tym okresie (protokół odbioru datowany nie wcześniej niż 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia). Fakt ten należy udokumentować wykazem (na załączniku nr 4 do SIWZ -Doświadczenie Wykonawcy) i dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie wymienionych robót. 4.Wykonawca musi dysponować wykwalifikowanym personelem inżynieryjno-technicznym, posiadającym uprawnienia budowlane (bez ograniczeń) do pełnienia funkcji kierownika budowy o specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Kierownik budowy musi: 1)być członkiem właściwej izby samorządu zawodowego i posiadać wymagane prawem budowlanym uprawnienia, 2)wykazać się doświadczeniem w postaci pełnienia funkcji kierownika budowy dla co najmniej dwóch robót polegających na budowie lub przebudowie obiektów kubaturowych o kubaturze min. 10 tys. m3 każdy (kierowanie budową przez cały okres jej realizacji). 5.Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min. 2 mln zł. W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia przez podmioty występujące wspólnie warunki określone w pkt III ppkt 3 , 4 i 5 SIWZ mogą być spełnione łącznie przez te podmioty. Wszelkie informacje dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu podane w dokumentach złożonych przez Wykonawcę w walucie obcej, Zamawiający przeliczy na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego z dnia publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. Ocena spełniania przez Wykonawców wszystkich warunków określonych w niniejszej SIWZ będzie dokonywana na zasadzie: spełnia - nie spełnia, na podstawie żądanych dokumentów. Do dalszego etapu zostaną zakwalifikowani Wykonawcy spełniający wszystkie warunki. Brak któregokolwiek z żądanych dokumentów, złożenie dokumentów nie potwierdzających spełnianie warunków lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie Wykonawcy i/lub odrzucenie oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Wypełnione Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy i w niniejszej Specyfikacji- stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (W przypadku spółek osobowych utworzonych na mocy kodeksu spółek handlowych powinno to być zaświadczenie na spółkę). 4.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6.Wypełniony wykaz wykonanych robót -Doświadczenie Wykonawcy- (załącznik nr 4 Specyfikacji) - potwierdzający spełnienie warunku określonego w niniejszej SIWZ. 7.Dokumenty potwierdzające, że roboty, które Wykonawca wpisze w załączniku nr 4 - Doświadczenie Wykonawcy, zostały wykonane należycie. 8.Wypełniony formularz Potencjał kadrowy wykonawcy załącznik nr 5 9.Dokumenty potwierdzające uprawnienia bez ograniczeń do kierowania budową dla wskazanego kierownika wraz z dokumentami potwierdzającymi jego przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego 10.Wypełniony formularz Doświadczenie kierownika budowy załącznik nr 5.1 11.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej w których wykonawca posiada rachunek potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy (zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej SIWZ) wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. UWAGA!!! a)Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w §1 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87 poz. 605) - jeśli Zamawiający żąda powyżej któregoś z tych dokumentów - może złożyć odpowiednio dokumenty, o których mowa w §2 tego Rozporządzenia. b)Jeśli Zamawiający żąda dokumentów, o których mowa w §3 ust. 1 pkt 2-4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87/2006, poz.605) Wykonawca może złożyć zamiast nich zaświadczenia, o których mowa odpowiednio w §3 ust. 2 i 3 tegoż rozporządzenia. c)W przypadku gdy ofertę składa wspólnie kilku Wykonawców, wszyscy Wykonawcy muszą być uprawnieni do przystąpienia do realizacji umowy - wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia muszą być złożone przez każdego z tych Wykonawców (chyba, że dotyczą warunków, które mogą być spełnione łącznie przez te podmioty).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uz.zgora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach