Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA PRZEPROWADZENIU BADAŃ OSÓB ZATRZYMANYCH PRZEZ JEDNOSTKI POLICJI WOJ. LUBUSKIEGO - POWTÓRZENIE

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Kwiatowa 10
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7211420 , fax. 095 7211455
  • Data zamieszczenia: 2009-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Kwiatowa 10 10
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 095 7211420, fax. 095 7211455
    REGON: 21022150800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Policja

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA PRZEPROWADZENIU BADAŃ OSÓB ZATRZYMANYCH PRZEZ JEDNOSTKI POLICJI WOJ. LUBUSKIEGO - POWTÓRZENIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje świadczenie usługi polegającej na przeprowadzeniu badań osób zatrzymanych przez jednostki Policji woj. lubuskiego: 1) Usługi stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą w siedzibie Wykonawcy 2) Świadczenie przedmiotowych usług będzie odbywało w szczególności w następującym zakresie: a) badanie osoby zatrzymanej w siedzibie Wykonawcy, zakończone wydaniem zaświadczenia lekarskiego o braku lub istnieniu przeciwwskazań medycznych do transportowania osoby badanej policyjnymi środkami transportu oraz przebywania jej w pomieszczeniu dla osób zatrzymanych/Areszcie Śledczym/Zakładzie Karnym; b) pobranie krwi od osoby zatrzymanej do badania - na zawartość we krwi alkoholu lub narkotyków (bez badania analitycznego),łącznie ze sporządzeniem protokołu pobrania krwi (z przeprowadzeniem niezbędnej obserwacji i wywiadu); c) badanie osoby zatrzymanej na zawartość narkotyków w moczu, łącznie ze sporządzeniem protokołu. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w SIWZ i jej załącznikach dostępnych na stronie internetowej www.lubuska.policja.gov.pl od dnia publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, w zależności od obszarów działania poszczególnych Komend Miejskich/Powiatowych Policji woj. lubuskiego oraz umiejscowienia Policyjnych Izb Zatrzymań na terenie woj. lubuskiego. 3.Przedmiot zamówienia podzielono na 4 części: a) CZĘŚĆ I KMP ZIELONA GÓRA Obszar działania KMP Zielona Góra b) CZĘŚĆ II KPP KROSNO ODRZ. Obszar działania KPP Krosno Odrzańskie c) CZĘŚĆ III KPP WSCHOWA Obszar działania KPP Wschowa d) CZĘŚĆ IV KP SULECHÓW Obszar działania KP Sulechów 4. Termin wykonania zamówienia: a) Część I, II, III, IV: od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2010r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 851210003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie Dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców zgodnie z wymaganiami art. 24 ust. 1 i 2 ustawy P.z.p. 3.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie odbywała się na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnianie postawionych warunków (spełnia-nie spełnia) - zgodnie z drukiem ZP-17 Informacja o spełnianiu przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego - wzór zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa rady Ministrów z dnia 16 października 2008r. W sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (Dz.U. z 2008r. nr 188 poz. 1154). Wszystkie dokumenty jakie Zamawiający wymaga na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu są wymienione w pkt XIV SIWZ. 4.Przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej należy traktować jako Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wyrok ZA UZP/ZO/0-1089/05). 5.W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (Konsorcjum/Spółka Cywilna) warunki wymienione w ppkt 1) lit a) i d) muszą być spełnione przez każdego z członków Konsorcjum/przedsiębiorców prowadzących działalność w formie Spółki Cywilnej osobno; natomiast warunki wymienione w ppkt 1) lit b) i c) członkowie Konsorcjum przedsiębiorców prowadzących działalność w formie Spółki Cywilnej mogą spełniać wspólnie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Informacja o dokumentach jakie Wykonawca musi załączyć do oferty: 1)Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest złożyć: a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p. i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy P.z.p. (wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ); W przypadku Wykonawców występujących wspólnie w/w dokument składa każdy z Wykonawców. b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 2) Wykonawcy zagraniczni: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. XIV ppkt. 1 lit b), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty o których mowa (Wykonawcy zagraniczni) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej (Wykonawcy zagraniczni), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3)Na potwierdzenie spełniania przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ Wykonawca musi załączyć o oferty: a)obowiązujący cennik pozostałych usług medycznych świadczonych przez Wykonawcę, które nie zostały wymienione w Formularzu Ofertowym. 4) Wykonawca musi ponadto załączyć do oferty: a)Formularz Ofertowy b)w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć upoważnienie lub pełnomocnictwo określające zakres czynności, do których jest umocowany c)oświadczenie o podwykonawcach d)podpisany lub zaparafowany przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną projekt umowy e)w przypadku złożenia oferty przez Spółkę Cywilną należy załączyć oświadczenie o woli współpracy Wykonawców wspólnie składających ofertę f)oświadczenie o woli współpracy Wykonawców wspólnie składających ofertę, 5) Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę informacji (dokumentów, załączników, oświadczeń itp.) mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania powoduje wykluczenie Wykonawcy z przetargu na każdym jego etapie, zgodnie z dyspozycją art.24 ust.2 pkt.2 Ustawy P.z.p. Osoba lub osoby składające ofertę ponoszą pełną odpowiedzialność za treść złożonego oświadczenia woli na zasadach określonych w art. 297 §1 Kodeksu Karnego. 6) Szczegółowy opis dokumentów , które Wykonawca musi załączyć do oferty zawiera pkt XIV SIWZ, która jest dostępna na stronie internetowej www.lubuska.policja.gov.pl. Wzory formularzy stanowią załączniki do SIWZ - również dostępne na stronie internetowej www.lubuska.policja.gov.pl

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach