Biblioteka Raczyńskich ogłasza przetarg
- Adres: 61739 Poznań, Pl. Wolności
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8529868, 8521734 , fax. 618 529 868
- Data zamieszczenia: 2017-10-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Biblioteka Raczyńskich
Pl. Wolności 19
61739 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8529868, 8521734, fax. 618 529 868
REGON: 27765800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.poznan.pl/bip/biblioteka-raczynskich,1639/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja Kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie projektu wykonawczego przebudowy wnętrza historycznego (starego) budynku Biblioteki Raczyńskich w Poznaniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu wykonawczego przebudowy wnętrza historycznego (starego) budynku Biblioteki Raczyńskich w Poznaniu przy pl. Wolności 19. W szczególności zakres zamówienia obejmuje: 1) wykonanie, zgodnie z wymaganiami Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (tekst jednolity: Dz. U. z 2013r. poz. 1129): a. projektu wykonawczego stanowiącego uszczegółowienie projektu budowlanego przekazanego przez Zamawiającego (załącznik nr 9 do siwz), z uwzględnieniem: i. projektu aranżacji wnętrz, ii. rozmieszczenia mebli stałych i wyposażenia ruchomego, iii. projektu mebli stałych, iv. projektu rozwiązań multimedialnych służących nowej ofercie kulturalnej, v. projektu nagłośnienia sali nr 1 oraz holu na parterze, vi. projektu instalacji teletechnicznej. b. wykonanie przedmiaru robót, c. wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, z uwzględnieniem specyfikacji wyposażenia i umeblowania, z uwzględnieniem wytycznych konserwatorskich Miejskiego Konserwatora Zabytków (załącznik nr 10 do siwz), w szczególności w zakresie obowiązku dokonywania niezbędnych uzgodnień. 2) wykonanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnej z wymaganiami obowiązującego prawa i uwzględniającej prowadzenie robót w istniejącym obiekcie oraz etapowość realizacji inwestycji; 3) wykonanie kosztorysu inwestorskiego zgodnego z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (tekst jednolity: Dz. U. nr 130, poz. 1389); 4) wykonanie zbiorczego zestawienia kosztów. 5) wykonanie szczegółowej koncepcji systemu ekspozycji wraz z projektami gablot. 6) wykonanie opracowania harmonogramu realizacji robót budowlanych i instalacyjnych, 7) wykonanie opracowania scenariusza zdarzeń podczas pożaru. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy 2. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – pełnomocnictwo do podpisania oferty (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii), podpisane przez osobę figurującą we właściwym rejestrze (lub innym dokumencie), jako posiadającą uprawnienia do podpisywania zobowiązań w imieniu Wykonawcy 3. W przypadku składania oferty wspólnie przez dwóch lub więcej Wykonawców – pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólnie w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Opracowanie dokumentacji projektowej oraz dokumentacji towarzyszącej na potrzeby zadania inwestycyjnego pn. „Budowa chodnika i drogi dla rowerów w ul. Głuszyna na odcinku od ul. (...) część nazwy"
Dodano: 2024-07-15 - Dokumentacja projektowa Domu Uzdrowiskowego „Kokotek” w Mosinie
Dodano: 2024-07-10 - „Wykonanie programu funkcjonalno – użytkowego dla wybranych budynków na terenie Kampusu ANS w Gnieźnie przy ul. Wrzesińskiej 43-55” (ZP/232/11/2024)
Dodano: 2024-07-09 - Poprawa efektywności energetycznej obiektów Powiatu Poznańskiego: Etap I i Etap II - Lisówki.
Dodano: 2024-06-27 - „Opracowanie dokumentacji projektowych budowy dróg metodą śladową (płyty betonowe) – II postępowanie”
Dodano: 2024-06-21 - Dokumentacje projektowe na budowę dróg gminnych Część 1: Droga Mirosławki-Tomice Część 2: Droga Twardowo-Wronczyn Część 3: ul. Dojazdowa w Stęszewie Część 4: ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego w Stęszewie
Dodano: 2024-06-21 - Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę drogi gminnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenach aktywizacji gospodarczej w Strykowie.
Dodano: 2024-06-21 - Opracowanie dokumentacji projektowych na budowę ścieżek rowerowych i pieszo-rowerowych na terenie Gminy Stęszew oraz przebudowę drogi gminnej ul. Sadowej w miejscowości Zamysłowo.
Dodano: 2024-06-21 - Poprawa efektywności energetycznej obiektów Powiatu Poznańskiego: Etap I i Etap II w Lisówkach.
Dodano: 2024-06-19 - Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę ZWP w Skrzynkach
Dodano: 2024-06-07