Przetargi.pl
Wykonanie projektu sieci informatycznej

Zespół Opieki Zdrowotnej w Lidzbarku Warmińskim ogłasza przetarg

  • Adres: 11-100 Lidzbark Warmiński, ul. Bartoszycka 3
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7672561 , fax. 089 7672966
  • Data zamieszczenia: 2009-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Lidzbarku Warmińskim
    ul. Bartoszycka 3 3
    11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7672561, fax. 089 7672966
    REGON: 00030845900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zozlw.home.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu sieci informatycznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zaprojektowanie pasywnej i aktywnej warstwy lokalnej sieci informatycznej w 9 budynkach (7- Lidzbark Warmiński, 2- Orneta) w Zespole Opieki Zdrowotnej w Lidzbarku Warmińskim. Instalacja ma być zaprojektowana dla 48 pomieszczeń. Połączenia między budynkami gdzie odległość jest wyższa niż 500 metrów będą realizowane przy pomocy połączeń zewnętrznych (usługi dzierżawy lub usługi dostępu do internetu świadczone przez operatora telekomunikacyjnego). Zaprojektowanie sieci (wraz z serwerownią) umożliwiającej wprowadzenie mechanizmów sieciowych koniecznych dla wdrożenia zintegrowanych systemów wspomagających pracę Zespołu Opieki Zdrowotnej w Lidzbarku Warmińskim oraz komunikacji na drodze elektronicznej. Projekt sieci powinien zostać zrealizowany w oparciu o system okablowania strukturalnego wraz z dedykowaną siecią elektryczną. (szczegółowy opis w załączniku nr 1do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.. 22 ust. 1 ustawy oraz niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, którzy posiadają doświadczenie w realizacji podobnych zamówień polegające na wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi obejmującej: 1. zaprojektowanie pasywnej i aktywnej warstwy lokalnej sieci informatycznej, 2. sporządzenie dokumentacji technicznej dla systemów w architekturze rozproszonej, 1) Na potwierdzenie spełniania ww. warunków Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawców pisemnych oświadczeń i dokumentów, określonych w rozdziale IX SIWZ. 2) Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na druku ZP-17. 3) Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z Postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: (oryginały lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie): a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy według Załącznika Nr 3 do SIWZ b) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania według Załącznika Nr 4 do SIWZ; c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (lub przedstawi zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia), Wykonawca składa (oryginały lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie) a) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, obejmujących: 1. zaprojektowanie pasywnej i aktywnej warstwy lokalnej sieci informatycznej, 2. porządzenie dokumentacji technicznej dla systemów w architekturze rozproszonej, b) certyfikat lub inny dokument wydany przez producenta oferowanego rozwiązania okablowania strukturalnego, potwierdzającego posiadanie przez osobę/osoby personelu Wykonawcy, uprawnień i umiejętności w zakresie projektowania tego okablowania; 3) Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumentu mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). 4) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: b) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. c) Dokumenty wymienione w punkcie IX.1. b i c każdy z Wykonawców składa oddzielnie, pozostałe mogą być składane łącznie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozlw.home.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach