Izba Celna w Olsztynie ogłasza przetarg
- Adres: 10-413 Olsztyn, ul. Dworcowa 1
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 5397015 , fax. 089 5397016
- Data zamieszczenia: 2009-12-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Izba Celna w Olsztynie
ul. Dworcowa 1 1
10-413 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 5397015, fax. 089 5397016
REGON: 51063603900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.ic.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług przechowywania pojazdów dla Izby Celnej w Olsztynie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przechowywania pojazdów zajętych w postępowaniach na parkingach w niżej wymienionych miejscowościach : Część 1: Bartoszyce - pojemność parkingu minimum 65 pojazdów o masie całkowitej do 3,5 tony oraz 6 pojazdów o masie całkowitej powyżej 3,5 tony. Część 2: Elbląg - pojemność parkingu minimum 15 pojazdów o masie całkowitej do 3,5 tony oraz 1 pojazd o masie całkowitej powyżej 3,5 tony. Część 3: Olsztyn - pojemność parkingu minimum 10 pojazdów o masie całkowitej do 3,5 tony oraz 1 pojazd o masie całkowitej powyżej 3,5 tony. Część 4: Gołdap - pojemność parkingu minimum 15 pojazdów o masie całkowitej do 3,5 tony oraz 1 pojazd o masie całkowitej powyżej 3,5 tony, będzie to parking uzupełniający w stosunku do parkingu znajdującego się na przejściu granicznym w Gołdapi. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983511009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Ocena spełniania w/w warunków będzie dokonana na podstawie analizy złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia, winni złożyć następujące dokumenty: 1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; 2. oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-3 i nie podlega wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, 3. w przypadku, gdy umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie wynika ze stosownego dokumentu, a w szczególności z odpisu z właściwego rejestru, należy załączyć upoważnienie dla osoby uprawnionej do podpisania oferty - wzór upoważnienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 4. w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. w celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztyn.ic.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług przechowywania pojazdów dla Izby Celnej w Olsztynie
Dodano: 2013-11-19 - świadczenie usług przechowywania pojazdów dla Izby Celnej w Olsztynie
Dodano: 2011-12-01 - Całodobowe przechowywanie pojazdów na rzecz Urzędu Skarbowego w Olsztynie. Holowanie (transport, przewóz) w tym załadunek i rozładunek pojazdów, maszyn i urządzeń na rzecz Urzędu Skarbowego w Olsztynie. Całodobowe przechowywanie maszyn i urządzeń (przedmioty do 100 kg i przedmioty powyżej 100kg) w magazynie na rzecz Urzędu Skarbowego w Olsztynie.
Dodano: 2010-03-18 - świadczenie usług przechowywania pojazdów dla Izby Celnej w Olsztynie
Dodano: 2010-01-28 - Świadczenie usług przechowywania pojazdów i innych ruchomości oraz usług holowania (przewozu) na potrzeby Urzędu Skarbowego w Kętrzynie
Dodano: 2009-03-24