Przetargi.pl
Wykonanie projektu rozbudowy podpór oraz remontu instalacji odgromowej dębu pomnikowego BARTEK

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 26-050 Zagnańsk, ul. Spacerowa 8
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3001322 , fax. 041 3001373
  • Data zamieszczenia: 2010-05-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Spacerowa 8 8
    26-050 Zagnańsk, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3001322, fax. 041 3001373
    REGON: 00055194100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagnansk.biuletyn.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu rozbudowy podpór oraz remontu instalacji odgromowej dębu pomnikowego BARTEK
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu rozbudowy podpór oraz remontu instalacji odgromowej dębu pomnikowego BARTEK.
    2. Lokalizację projektowanych prac ustalono na działce nr 999/4 obręb geodezyjny 17-Zagnańsk - przedstawiono na mapie poglądowej stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ oraz na wyrysie działki, na której zlokalizowany jest dąb Bartek - załącznik nr 7 do SIWZ.
    3. Zakres zamówienia obejmuje m.in.: 3.1. wykonanie geodezyjnego pomiaru drzewa wraz z ustaleniem reperów umożliwiających wykonanie projektu i monitorowanie stanu drzewa; 3.2. wykonanie projektu dodatkowych podpór oraz wzmocnienia i stabilizacji istniejącego systemu oraz remontu i rozbudowy instalacji odgromowej zgodnie z Opinią o ogólnym stanie zdrowotnym i statycznym dębu pomnikowego Bartek rosnącego w gminie Zagnańsk autorstwa prof. dr hab. inż. Marka Siewniaka; 3.3. wykonanie wstępnej koncepcji projektowej i złożenie jej u Zamawiającego do zaopiniowania. Zamawiający wyda opinię w ciągu 7 dni roboczych; 3.4. uwzględnienie uwag zgłoszonych przez Zamawiającego i dokonanie zmian w koncepcji; 3.5. przedmiar robót wg słownika CPV i kosztorys ofertowy - wykonany w 1 egzemplarzu; 3.6. kosztorys inwestorski - opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389) - wykonany w 1 egzemplarzu; 3.7. wersję papierową całości dokumentacji wykonaną w 2 egzemplarzach oraz wersję elektroniczną na płycie CD - wykonaną w 1 egzemplarzu, w formacie .pdf;
    4. Obowiązkiem projektanta jest również uzyskanie wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z właściwych przepisów. Koszty wszelkich uzgodnień ponosi Wykonawca.
    5. Ustalenia dodatkowe: 5.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do zamówionych prac projektowych w trakcie ich sporządzania. 5.2. Wykonawca projektów przenosi na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe w całości, automatycznie z chwilą wypłacenia przez Zamawiającego wynagrodzenia za opracowania. Zamawiający może wykorzystać przedmiotowy projekt w całości lub w dowolnych częściach przy dalszych etapach realizacyjnych.
    6. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy zawartej w wyniku postępowania w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zamawiający określa następujące warunki zmiany: zmiana terminu opracowania projektu w przypadku przedłużenia okresu przewidzianego na uzgodnienie koncepcji projektowej przez Zamawiającego, termin zakończenia opracowania zostanie przedłużony wówczas o tyle dni o ile Zamawiający wydłuży przewidziany w umowie 7-dniowy termin na uzgodnienie koncepcji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 58851200022001000001430005 w Banku Spółdzielczym w Samsonowie z adnotacją: ,Wadium na projekt rozbudowy podpór oraz remontu instalacji odgromowej dębu pomnikowego BARTEK. 5. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. Zamawiający zwróci również wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Wniosek o zwrot wadium musi być podpisany przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. 8. Wykonawca traci wadium na rzecz zamawiającego wraz z odsetkami w przypadku: a) odmowy podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) braku możliwości zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, c) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 Prawo Zamówień Publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zagnansk.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach