Przetargi.pl
Wykonanie projektu rozbudowy budynku gimnazjum i szkoły podstawowej wraz z łącznikiem do istniejącego budynku szkoły w Niedrzwicy Dużej, adres inwestycji: ul. Lubelska 21 A 24-220 Niedrzwica Duża, wraz z koncepcją lokalizacji nowego budynku przedszkola.

Gmina Niedrzwica Duża ogłasza przetarg

  • Adres: 24-220 Niedrzwica Duża, ul. Lubelska 30
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5175085 , fax. 081 5175085
  • Data zamieszczenia: 2015-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Niedrzwica Duża
    ul. Lubelska 30 30
    24-220 Niedrzwica Duża, woj. lubelskie
    tel. 081 5175085, fax. 081 5175085
    REGON: 00054052900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.niedrzwicaduza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu rozbudowy budynku gimnazjum i szkoły podstawowej wraz z łącznikiem do istniejącego budynku szkoły w Niedrzwicy Dużej, adres inwestycji: ul. Lubelska 21 A 24-220 Niedrzwica Duża, wraz z koncepcją lokalizacji nowego budynku przedszkola.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy zakres przedmiotu umowy zawiera program funkcjonalno użytkowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowokosztorysowej z dokumentami uzupełniającymi dla inwestycji pod nazwą Rozbudowa budynku gimnazjum i szkoły podstawowej z łącznikiem do istniejącego budynku szkoły w Niedrzwicy Dużej wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną na działce nr ew. 783/3 z uwzględnieniem koncepcji zmiany obecnej lokalizacji budynku przedszkola. Zamawiający dokona wyboru jednego z dwóch rozwiązań koncepcyjnych, dotyczących zagospodarowania terenu, uwzględniającego nowe usytuowanie przedszkola.Jedna koncepcja ma uwzględniać budynek przedszkola umieszczony w jednej bryle z budynkiem szkoły podstawowej i gimnazjum, druga zaś jako oddzielny wolnostojący budynek z uwzględnieniem pozostawienia do momentu wybudowania nowego budynku przedszkola, obecnie użytkowanego budynku przedszkola.Wykonanie przedmiotu zamówienia, zgodnego z programem funkcjonalno-użytkowym, podzielone zostało na trzy następujące po sobie etapyEtap pierwszy obejmuje:Opracowanie koncepcji projektowej, architektoniczno-budowlanej, rozbudowywanego obiektu w formie opisów i szkiców (rzuty, elewacje, przekroje itp.) w skali odpowiedniej dla czytelności pracy, nie większej niż 1:200 przedstawiających podstawowe rozwiązania funkcjonalno-przestrzenne wraz z dwoma koncepcjami rozwiązań w zakresie zagospodarowania terenu zależnymi od lokalizacji nowego budynku przedszkola, ze szczególnym uwzględnieniem wymagań przeciwpożarowych, w oparciu o mapę sytuacyjno-wysokościową w skali 1:1000. W każdej koncepcji zagospodarowania terenu należy przewidzieć nową lokalizację budynku przedszkola: w pierwszej stanowić ono powinno jedną bryłę wraz z budynkiem podlegającym rozbudowie, w drugim wariancie przedszkole należy przedstawić jako oddzielny i niezależny obiekt budowlany.Uwaga Koncepcja w całości musi zostać zaopiniowana przez rzeczoznawcę do spraw przeciwpożarowych.Wykonanie wizualizacji wybranej przez Zamawiającego koncepcji przestrzennej obiektu rozbudowywanej szkoły i budynku przedszkola wraz z jego otoczeniem. Określenie przybliżonych kosztów inwestycji każdej z koncepcji (oddzielnie dla budynku szkołyioddzielnie dla budynku przedszkola).Uzyskanie pozytywnej akceptacji Zamawiającego.Powyższe opracowanie należy przekazać Zamawiającemu w dwóch egzemplarzach wersji papierowej oraz w jednym egzemplarzu wersji elektronicznej (format PDF) na płycie CD/DVD.Warunkiem przystąpienia przez Wykonawcę do wykonania etapu drugiego prac jest akceptacja przez Zamawiającego koncepcji opisanej jako etap pierwszy zamówienia. Etap drugi obejmuje:wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego niezbędnych pozwoleń, uzgodnień, decyzji wraz z ostateczną uprawomocnioną decyzją o pozwolenie na budowę. W zakres opracowania projektowo-kosztorysowego wchodziUzyskanie map do celów projektowych niezbędnych do opracowania dokumentacji projektowej oraz wykonanie badań geologicznych podłoża gruntowego.Uwzględnienie istniejącej infrastruktury wraz z ewentualną inwentaryzacją (także zieleni) w stopniu umożliwiającym realizację przedmiotu zamówienia oraz uzyskanie niezbędnych ekspertyz i ocen technicznych.Szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia.Uzyskanie warunków technicznych od instytucji zarządzających poszczególnymi mediami i drogami.Sporządzenie projektów budowlano-wykonawczych wszystkich branż wraz z niezbędnymi opiniami i uzgodnieniami umożliwiającymi uzyskanie pozwolenia na budowę, opracowanych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2003r. Nr 207 poz. 2016 z późn. zm.) i spełniających wymagania Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003r. Nr 120 poz. 1133 z późn. zm.) oraz § 5 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004r. Nr 202 poz. 2072 z późn. zm.).Sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przez które należy rozumieć opracowania zawierające w szczególności zbiory wymagań niezbędnych do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacje muszą uwzględniać wymagania określone w § 13 i 14 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004r. Nr 202 poz. 2072 z późn. zm.).Sporządzenie przedmiarów robót, przez które należy rozumieć opracowania zawierające zestawienie przewidzianych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek miar robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót lub jednostkowych nakładów rzeczowych. Przedmiary muszą uwzględniać wymagania określone w § od 6 do 10 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004r. Nr 202 poz. 2072 z późn. zm.).Sporządzenie kosztorysów inwestorskich opracowanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004r. Nr 130 poz. 1389).Sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ).Sporządzenie charakterystyki energetycznej nowego budynku z łącznikiem. Powyższą dokumentację należy przekazać Zamawiającemu w wersji papierowej w następującej ilości egzemplarzy: Projekt budowlano-wykonawczy - 5 egzemplarzy.Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - 2 egzemplarze.Przedmiar robót - 2 egzemplarze.Kosztorys inwestorski - 2 egzemplarze.Dodatkowo powyższe opracowania należy w jednym egzemplarzu zapisać w wersji elektronicznej na płycie CD/DVD. Wszystkie materiały tekstowe takie jak opisy techniczne, obliczenia, specyfikacje techniczne itp. należy zapisać w formatach DOC lub XLS i PDF. Przedmiary i kosztorysy należy sporządzić w programie kompatybilnym z Norma Pro oraz zapisać w formacie PDF. Rysunki i uzgodnienia zapisać w formacie PDF. Etap trzeci obejmuje: prowadzenie nadzoru autorskiego w zakresie określonym przepisami. W szczególności do obowiązków tych należeć będzie:Stwierdzenie w toku wykonanych robót budowlanych zgodności realizacji z projektem i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót.Wyjaśnienia wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań oraz ewentualne uzupełnienie szczegółów dokumentacji projektowej.Uzgodnienie z Zamawiającym i Wykonawcą robót budowlanych możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej w odniesieniu do materiałów i konstrukcji oraz rozwiązań technicznych i technologicznych.Na wezwanie Zamawiającego udział w komisji i naradach technicznych organizowanych przez Zamawiającego oraz uczestnictwo w odbiorach końcowych, próbach instalacji, procedurach rozruchu itp. 2.Informacje o płatności wynagrodzenia dla Wykonawcy: Płatność za wykonane prace projektowe nastąpi po wykonaniu i odbiorze przez Zamawiającego na podstawie protokołu odbioru robót. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za wykonanie i akceptację ETAPU I w wysokości 15 % wynagrodzenia należnego Wykonawcy.W przypadku, gdy Zamawiający nie zaakceptuje koncepcji (Etap I)Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie w wysokości 10% wynagrodzenia należnego Wykonawcy.Za wykonanie ETAPU II w wysokości 80% wynagrodzenia należnego Wykonawcy. Płatność za Etap II przedmiotu umowy zostanie dokonana po uzyskaniu przez Wykonawcę ostatecznej decyzji pozwolenie na budowę.Za pełnienie nadzoru autorskiego wykonawcy przysługiwać będzie kwota w wysokości 5% wartości zamówienia. W przypadku gdy Zamawiający nie rozpocznie realizacji inwestycji w ciągu 3 lat od daty ostatecznego odbioru przedmiotu zamówienia, Wykonawca, w ciągu 30 dni, po tym czasie otrzyma pozostałe 5% wynagrodzenia. W przypadku gdy Zamawiający rozpocznie realizację inwestycji w ciągu 3 lat od daty ostatecznego odbioru przedmiotu zamówienia, Wykonawca otrzyma wynagrodzenie w ciągu 30 dni po uzyskaniu ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie wykonanego budynku. Zamawiający dokona oceny koncepcji w ciągu 30 dni od daty jej złożenia Zamawiającemu.Zamawiający dokona odbioru końcowego przedmiotu zamówienia w ciągu 30 dni od daty zgłoszenia przez Wykonawcę gotowości do odbioru.Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na min. 36 miesięcy. Ostateczny termin gwarancji będzie wynikać z oferty Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa.Zamawiający rozszerza rękojmie za wady i usterki wykonanego przedmiotu zamówienia do 4 lat.Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji w terenie w celu prawidłowej wyceny robót.6.Zamawiający wymaga aby projekt rozbudowy minimalizował kontakt gimnazjalistów z uczniami szkoły podstawowej, zwłaszcza z dziećmi objętymi nauczaniem początkowym (klasy 1-3)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 740000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium. 2.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) - osobno dla każdej części przedmiotu zamówienia (wykonawca wpłaca tyle kwot wadiów na ile składa ofert). Wadium należy wnieść w jednej z form wymienionych w art. 45 ust. 6 Ustawy PZP: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) Z treści wadium składanego w innej formie niż pieniądz powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać tylko przelewem na rachunek bankowy nr: 26 8687 0009 2001 0000 0130 0002 - Bank Spółdzielczy w Niedrzwicy Dużej z dopiskiem wadium nr sprawy ZP.271.1.6.2015 4. Wadium należy wnieść (liczy się data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego) przed upływem terminu składania ofert. 5.Zamawiający prosi o dołączenie potwierdzenia wniesienia wadium do oferty, w celu usprawnienia procedury sprawdzenia wniesienia wadium przez Wykonawcę. 6.W przypadku wniesienia wadium w gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej z treści gwarancji musi wynikać zapewnienie Zamawiającemu przyznania sumy gwarancyjnej nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Z treści gwarancji musi wynikać również zabezpieczenie gwaranta do wypłaty kwoty wadium na zasadach określonych w ustawie Prawo Zamówień publicznych. 7.Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 8.Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 9.Warunki zwrotu i utraty wadium są określone w art. 46 ustawy Pzp. UWAGA: 1.Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. W myśl art. 63. Ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U z 2012 poz. 1376 z późn. zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. 2.Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 3.Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy pzp) uważa się za wniesione w terminie, jeżeli wpłynie na konto Urzędu Gminy Niedrzwica Duża przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji na wykonany projekt
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugniedrzwicaduza.bip.lubelskie.pl/index.php?id=81
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach