Przetargi.pl
Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego na udzielonym zamówieniu p.n. Kontynuacja budowy sieci kanalizacyjnej w Biłgoraju.

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 23-400 Biłgoraj, ul. Łąkowa 13
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6881852, 6882916 , fax. 084 6881847
  • Data zamieszczenia: 2009-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
    ul. Łąkowa 13 13
    23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie
    tel. 084 6881852, 6882916, fax. 084 6881847
    REGON: 95031744800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkbilgoraj.netbip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego na udzielonym zamówieniu p.n. Kontynuacja budowy sieci kanalizacyjnej w Biłgoraju.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym pod nazwą Kontynuacja budowy sieci kanalizacyjnej w Biłgoraju. W ramach zamówienia należy wykonać kanalizacje sanitarną w systemie grawitacyjnym oraz grawitacyjno tłocznym na terenie miasta Biłgoraj realizowanych w trzech etapach. - Etap I budowa kanalizacji sanitarnej w ulicach Motorowa , Spokojna o długości 2209 mb, - Etap II budowa kanalizacji sanitarnej w ulicach Asnyka, Staffa, Andersena , Gałczyńskiego, Fredry i Polnej o długości 2213 mb, - Etap III budowa kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjnym oraz grawitacyjno tłocznym w rejonie ulicy Nowkowskiego i Krzeszowskiej o długością 7606 mb wraz z przepompownią ścieków . 2. Szczegółowy zakres rzeczowy robót - przewidzianych do realizacji zawiera zatwierdzona dokumentacja projektowa, z którą należy się obowiązkowo zapoznać przed złożeniem oferty . Przedmiotowa dokumentacja projektowa znajduje się w siedzibie Spółki pokój Nr 12 u Pana Marian Ignaciuka tel. 084 688 18 52 w godz. Od 800 - 1100 w dniach roboczych. 3. Na powyższy zakres została spisana umowa na wykonanie w/w zadania za cenę netto 4 899 987,06 groszy. 1. Do obowiązków inspektora nadzoru będzie należało: - sprawdzenie dokumentacji projektowo-kosztorysowej pod względem kompletności i zgodności poszczególnych jej elementów, opisy, rysunki, - pełnienie obowiązków nadzoru inwestorskiego wynikających z zapisów Ustawy Prawo Budowlane w tym z art. 25,26,27,42, 44,56 i 57- od wprowadzenia Wykonawcy robot na budowę do zakończenia procesu inwestycyjnego z końcowym rozliczeniem budowy, w tym: a) przygotowanie dokumentów niezbędnych do przekazania placu budowy, b)ustanowienie inspektorów nadzoru we wszystkich branżach występujących w obiekcie ze wskazaniem inspektora-koordynatora, zgodnie z przepisami prawa budowlanego, c) kontrola procesu rozpoczęcia budowy oraz zapisów w dzienniku budowy w zakresie zgodności realizacji z dokumentacja techniczną, warunkami technicznymi wykonania robot, obowiązującymi przepisami, wiedzą techniczną, Prawem Budowlanym oraz umową na realizację inwestycji z Wykonawcą robot. d) sprawdzanie jakości robót i wbudowanych materiałów, kontrola dokumentów potwierdzających dopuszczenie tych materiałów do obrotu i stosowania w budownictwie, e) sprawdzanie i dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, f) wydawanie kierownikowi budowy poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także tych wymagających odkrycia robót lub elementów, g) żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robot, h) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych, i) kontrolowanie zgodności realizacji z zapisami umowy i harmonogramem robot, 2. Prowadzenie i protokołowanie narad technicznych i koordynacyjnych. 3. W imieniu Zamawiającego prowadzenie całości spraw związanych przedmiotem umowy, w tym: - zgłoszenie rozpoczęcia robot do PINB - zgodnie z Art.30 i 41 ustawy Prawo Budowlane, - zgłoszenie zakończenia robot do organów i PINB - zgodnie z Art.56 i 57 ustawy Prawo Budowlane, - prowadzenie spraw związanych z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie obiektu, - prowadzenie całości korespondencji związanej z przedmiotem umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robot, - przekazywanie informacji Zamawiającemu, nie rzadziej jak raz w miesiącu, informacji związanych ze stanem realizacji robot, 4. Rozliczanie rzeczowo-finansowe zadania w opraciu o dokumentację techniczną i zapisy umowy z Wykonawcą robot (protokóły częściowe i końcowe - sprawdzenie ich i akceptowanie w zakresie rzeczowo-finansowym). 5. Przygotowanie budowy do odbioru końcowego odbioru robot, w tym sprawdzenie operatu kolaudacyjnego i wyegzekwowanie od wykonawcy jego kompletności. 6. Uczestnictwo inspektorów nadzoru w przeglądach technicznych obiektów w okresie gwarancji i rękojmi. 7. W ramach prac określonych w pkt.I , inspektorzy nadzoru będą współpracować z wykonawcą kanalizacji: Przedsiębiorstwo produkcyjno - Usługowe INŻBUD Sp. z o.o. 23-300 Janów Lubelski, ul. Wojska Polskiego 28a oraz z zamawiającym (Zarząd i Kierownik Zakładu Wod - Kan.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 740000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: spełniają wymogi zawarte art.22 ust.1 uPzp. i nie podlegają wykluczeniu z przyczyn o których mowa w art. 24 ust 1. i 2 uPzp., a mianowicie : 7.1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej dzielności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , oraz udokumentują to poprzez złożenie na dzień składania ofert dokumentów potwierdzających spełnienie tego warunku. 7.1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykona zamówienia oraz udokumentują to poprzez złożenia na dzień składania ofert wymaganych dokumentów potwierdzający spełnia powyższego warunku. 7.1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej oraz udokumentują to poprzez złożenie na dzień składania ofert wymaganych dokumentów potwierdzający spełnia powyższego warunku. 7.1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z przyczyn, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 uPzp i na tą okoliczność złożą na dzień składania ofert wymagane dokumenty. 7.2. Ocena spełniania przez wykonawców wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o wymagane dokumenty określane przez zamawiającego w rozdziale 8 SIWZ, metodą warunku - spełnia/nie spełnia z wykorzystanie druku ZP - 17.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie oraz dokumenty potwierdzające spełnienie warunków: a) Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych w/g załączonych wzorów. b) Wykaz nadzorowanych inwestycji w ostatnich 3 latach a jeżeli okres działalności jest krótszy to z tego okresu ze wskazaniem przynajmniej dwóch zadań w zakresie budowy kanalizacji w systemie grawitacyjno tłocznym z czego jedno o długości sieci minimum 9 km c) Imienny skład osobowy zespołu inspektorów nadzoru ze wskazaniem w nim nadzorowanych branż, wraz z aktualnymi zaświadczeniami potwierdzającymi członkostwo inspektorów w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa i dokumentami stwierdzającymi ich przygotowanie zawodowe. Zamawiający wymaga by kierownik zespołu posiadał uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót w branży sanitarnej. Asystenci kierownika zespołu - z uprawnieniami do kierowania i nadzorowania robót w brany elektrycznej i drogowej z nie mniej niż 5 letnim doświadczeniem d) Pisemne zobowiązanie do dostarczenia przed podpisaniem umowy polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie mniejszej niż wartość brutto złożonej oferty. e) Parafowany wzór umowy przez wszystkich inspektorów stanowiących zespół jako akceptację jej treści i warunków - zał. do SIWZ. Uwaga: zamawiający wykluczy z postępowania wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi że, dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkbilgoraj.netbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach