Przetargi.pl
Wykonanie projektu remontu dachu budynku szkoły podstawowej nr 342 przy ul. Topolowej 15

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka ogłasza przetarg

  • Adres: 03-122 Warszawa, Modlińska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 44 38 406, , fax. 22 32 54 166
  • Data zamieszczenia: 2019-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka
    Modlińska 197
    03-122 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 44 38 406, , fax. 22 32 54 166
    REGON: 15259663000360
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialoleka.waw.pl , www.um.warszawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu remontu dachu budynku szkoły podstawowej nr 342 przy ul. Topolowej 15
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Opis przedmiotu zamówienia i termin jego realizacji 1. Filia szkoły nr 342 dla której należy wykonać dokumentację projektowo-kosztorysową znajduje się przy ul. Topolowej 15 w Warszawie. Szkoła posiada dokumentację techniczną budynku w formie papierowej i elektronicznej, która zostanie wypożyczona Wykonawcy wybranemu w przetargu. Dach nad sala gimnastyczną został wyremontowany w układzie tradycyjnym dlatego też projekt remontu tej powierzchni dachowej polega na zlokalizowaniu ewentualnych przecieków i określeniu sposobu ich naprawy. Szacunkowe dane: • Powierzchnia dachu – 1620 m2 • Powierzchnia dachu nad sala gimnastyczną – 155 m2 • Ilość kominów – 35 szt. • Ilość wpustów dachowych – 35 szt. • Pompa ciepła typu powietrze – woda • Osiem modułów paneli słonecznych • Pięć modułów fotowoltaiki • Długość attyk – 325 mb. 2. Wykonawca przygotuje w taki sposób dokumentację projektową, żeby stanowiła ona podstawę do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych. Ww. projekt budowlano-wykonawczy remontu należy wykonać w oparciu o udostępnioną dokumentację oraz inwentaryzację przeprowadzoną we własnym zakresie. Wykonawca będzie zobowiązany do przygotowania projektów odpowiedzi oferentom zadającym pytania Zamawiającemu w trakcie wyłaniania wykonawcy robót budowlanych. 3. Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego remontu dachu budynku szkoły podstawowej nr 342 przy ul. Topolowej 15, polega na przygotowaniu następującej dokumentacji: 1) Projektu remontu dachu w układzie tradycyjnym, tzn. układając warstwy pokrycia nad warstwami termoizolacyjnymi dla całego dachu z wyłączeniem powierzchni dachowych znajdujących się nad salą gimnastyczną, z uszczegółowieniem rozbiórki/demontażu istniejącego dachu. 2) Projektu remontu dachu nad salą gimnastyczną. 3) Projektu napraw kominów i attyk wraz z obróbkami dachowymi. 4) Projektu dostosowania układów fotowoltaniki do obecnie stosowanych standardów - oznacza to że układ w dni słoneczne ma przekazywać wytworzoną energię elektryczną do sieci energetycznych zewnętrznych, natomiast w godzinach wieczornych na cele oświetlania budynku energia elektryczna ma być pobierana z sieci energetycznych zewnętrznych. 5) Projektu rozruchu pompy ciepła typu powietrze – woda wraz z instalacjami tworzącymi układ technologiczny z pompą ciepła. 6) Projektu napraw wpustów dachowych 7) Projektu demontażu modułów paneli słonecznych, instalacji tworzących układ technologiczny z panelami słonecznymi. 8) Projektu dostosowania instalacji odgromowej dachu w związku z demontażem modułów paneli słonecznych. 9) Kosztorysu inwestorskiego i przedmiaru robót opisanych od podpunktu 1) do 8) . 10) Dokumentację niezbędną do zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę. 11) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót. 12) Ponadto dokumentację należy wykonać zgodnie z : • „Ekspertyzą techniczną pokrycia dachowego budynku Szkoły podstawowej Nr 342 przy ul topolowej 15 w Warszawie (uprzednio zwanej H. Ordonówny), w szczególności w zakresie identyfikacji i inwentaryzacji wad oraz określenia sposobu napraw" wykonanymi przez Instytutu Techniki Budowlanej. • „Ekspertyzą polegającą na ocenie technicznej oraz zasadności dalszego użytkowania ze względu na oczekiwania użytkownika: modułów paneli słonecznych, pompy ciepła typu powietrze – woda, instalacji tworzących układ technologiczny z wymienionymi urządzeniami oraz zasilających opisane instrumenty dla potrzeb wykonania remontu dachu budynku szkoły podstawowej nr 342 przy ul. Topolowej 15” wykonanymi przez Zespół Usług Technicznych rady Stołecznej NOT • Wzorem umowy, przepisami i zaleceniami Zamawiającego. Ekspertyzy stanowią załącznik nr 12 do SIWZ. 2.2. Wymagania dotyczące zastosowania rozwiązań równoważnych Zamawiający zastrzega, że opisując przedmiot zamówienia wykonawca musi stosować przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku wskazania w dokumentacji materiałów wytwarzanych przez określonych producentów lub określonej marki, wykonawca zobowiązany jest zastrzec dopuszczalność zastosowania materiałów równoważnych pod względem: funkcjonalnym, technologicznym, technicznym i estetycznym, oraz do opisania tej równoważności. 2.3. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym podpisze umowę, aby przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca posiadał, dokument potwierdzający, że zapewni on udział w opracowaniu dokumentacji projektowej osób posiadających uprawnienia budowlane do projektowania w odpowiedniej specjalności oraz zapewni pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji.. 2.4. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie stosuje klauzuli społecznej na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r, poz. 1986 ze zm.). 2.5. Długość okresu gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji jakości na przedmiot zamówienia, na okres 3 lat liczonych od dnia odbioru kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej potwierdzonego podpisaniem Protokołu odbioru końcowego, a nadto równolegle biegnącej rękojmi za wady (trwającej 3 lata). 2.6. Termin realizacji zamówienia. Zamawiający określa maksymalny termin wykonania przedmiotu zamówienia - 35 dni roboczych od daty zawarcia umowy. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawiera wzór umowy. UWAGA! Skrócenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa minimalny oraz maksymalny termin realizacji zamówienia, za który przyzna dodatkowe punkty Wykonawcom w kryterium termin realizacji zamówienia, szczegółowo opisany w pkt 10.2 SIWZ. Wykonawca może zaproponować termin realizacji zamówienia w przedziale: 25 dni roboczych (termin minimalny) do 35 dni roboczych (termin maksymalny) liczonych od daty zawarcia umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.3. Wykaz oświadczeń i dokumentów SKŁADANYCH WRAZ Z OFERTĄ potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw do wykluczenia oraz innych dokumentów wymaganych w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy - wg załącznika nr 2 do SIWZ, W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy Wykonawca. b) oświadczenie Wykonawcy dotyczące podstaw wykluczenia wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 13-14, 16-20 Ustawy - wg załącznika nr 3 do SIWZ (o ile dotyczy), W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy Wykonawca. c) oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 5 do SIWZ (o ile dotyczy), W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie podpisuje pełnomocnik. d) informacja o częściach zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - wg załącznika nr 7 do SIWZ (o ile dotyczy). W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie podpisuje pełnomocnik. 3.3.1. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, Wykonawca w odniesieniu do tych podmiotów składa (WRAZ Z OFERTĄ) aktualne na dzień złożenia następujące oświadczenia lub dokumenty: a) Dokument (np. zobowiązanie innego podmiotu) w formie oryginału potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. Przykładowy wzór zobowiązania w zakresie określonych warunków udziału w postępowaniu - stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Powyższy dokument powinien zawierać informacje dotyczące w szczególności: - zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą (czy będzie brał udział w wykonaniu zamówienia). Powyższe zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału i podpisane przez podmiot udostępniający zasób. b) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania (podmiotów na zasoby, których Wykonawca powołuje się w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu), na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy - wg załącznika nr 4 do SIWZ, c) aktualny dokument (np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru, np. Krajowego Rejestru Sądowego, informacja o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej lub umowa spółki cywilnej, itp.) potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. 3.4. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej – SKŁADANE BEZ WEZWANIA. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże (BEZ WEZWANIA) Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 9 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.5. Inne dokumenty, które należy złożyć (WRAZ Z OFERTĄ) nie wymienione w pkt 3.3.-3.4. SIWZ: a) Formularz oferty o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający żąda, żeby Wykonawca w formularzu oferty w szczególności: - wskazał cenę, za którą zobowiązuje się do wykonania zamówienia w zakresie objętym SIWZ, b) Oświadczenie o spełnieniu obowiązku RODO – według zał. nr 11 do SIWZ. - Oświadczenie składa wykonawca, podmiot trzeci, podwykonawcy (w przypadku Wykonawców występujących wspólnie podpisuje Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy). c) Do oferty należy dołączyć dokumenty wskazujące, że osoba podpisująca ofertę i inne dokumenty lub oświadczenia jest do tej czynności umocowana, chyba że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych dla Zamawiającego w myśl art. 26 ust. 6 ustawy Pzp. Jeżeli umocowanie wynika z udzielonego pełnomocnictwa musi być ono złożone w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. Jeżeli umocowanie nie wynika z dokumentów dostępnych Zamawiającemu, o których mowa powyżej, należy złożyć odpowiednie dokumenty. d) W przypadku gdyby oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia lub dokument zawierający informacje, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wykonawca winien, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, informacje które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i złożyć je w osobnej kopercie w tym samym opakowaniu co oferta.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach