Ministerstwo Infrastruktury ogłasza przetarg
- Adres: 00-928 Warszawa, Chałubińskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 630 16 10, , fax. 22 630 16 09
- Data zamieszczenia: 2019-05-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Infrastruktury
Chałubińskiego 4
00-928 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 630 16 10, , fax. 22 630 16 09
REGON: 36319036700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/web/infrastruktura
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie monitoringu zachowań uczestników ruchu drogowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
2.1 Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie monitoringu zachowań uczestników ruchu drogowego - ogólnopolskie badanie zachowań uczestników ruchu drogowego poruszających się przy użyciu urządzeń wykorzystywanych do transportu osobistego – rozumianych w szczególności jako: deskorolki (w tym z napędem elektrycznym), hulajnogi (w tym z napędem elektrycznym), urządzenia typu segway, wrotki, rolki, żyroskopowy monocykl, jednokołowiec, itp. oraz zakresu korzystania przez nich z biernych urządzeń zabezpieczających podnoszących poziom bezpieczeństwa ruchu drogowego, wraz z przedstawieniem wyników z pomiarów i wniosków z badań. Pomiary (badania) prowadzone będą w 1 sesji pomiarowej w 2019 roku zgodnie z SOPZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73110000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowo w/w warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.1.3 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt 5.1.1 SIWZ składa każdy w wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5.2 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacji z otwarcia ofert), jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony na stronie Zamawiającego wraz z informacją z otwarcia ofert. 5.11. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5.12. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w pkt 4.2, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda złożenia dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 7.16 Oferta musi zawierać: a) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ zawierający informację o skróceniu terminu realizacji zamówienia (o ile wykonawca oferuje); b) opis zidentyfikowanych potencjalnych obszarów ryzyka, mogących wystąpić w trakcie realizacji zamówienia oraz środka/ów je minimalizującego/ych i opis instrumentów/narzędzi zapewniających rzetelność i obiektywność uzyskanych informacji. Środki minimalizujące ryzyko mogą dotyczyć wyłącznie działań wykonawcy (nie mogą zależeć od podmiotów trzecich, np. Zamawiającego). Jakiekolwiek środki minimalizujące ryzyko wykraczające poza wyłączne działania wykonawcy (wymagające zaangażowania innego podmiotu, w tym Zamawiającego, np. zmiana umowy o realizację zamówienia) nie zostaną uznane do oceny ofert i nie będą miały zastosowania podczas realizacji umowy. c) pełnomocnictwo – o ile dotyczy; d) oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt 5.1 SIWZ, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 i 4 do SIWZ, z tym że dokument o którym mowa w pkt 5.1.4 - o ile dotyczy; e) uzasadnienie do zastrzeżenia informacji znajdujących się w ofercie jako tajemnica przedsiębiorstwa - o ile dotyczy;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie badania ewaluacyjnego pn.: „Ewaluacja kryteriów i systemu wyboru projektów w ramach VII Priorytetu „Kultura” FEnIKS 2021-2027”.
Dodano: 2024-03-04 - Wykonanie badania pt. „Ocena wpływu inwestycji z zakresu transportu realizowanych w ramach polityki spójności w perspektywie 2014-2020”
Dodano: 2024-01-12 - Przeprowadzenie badania ewaluacyjnego pt. „Ewaluacja programu Erasmus+ oraz Europejskiego Korpusu Solidarności”
Dodano: 2023-12-30 - Ewaluacja bieżąca kryteriów wyboru projektów i systemu wyboru projektów w ramach Priorytetów nr III, IV i V Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko (FEnIKS) 2021-2027.
Dodano: 2023-10-23 - Przeprowadzenie badania „Ocena ex-ante celowości zastosowania instrumentów finansowych w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rybactwa na lata 2021-2027".
Dodano: 2023-10-19 - Przeprowadzenie badania oraz opracowanie na tej podstawie raportu pn. Analiza przewag konkurencyjnych, trendów rozwojowych oraz analiza łańcuchów wartości branży elektronicznej i fotonicznej w Polsce
Dodano: 2023-09-19 - Wykonanie badania ewaluacyjnego pn. Wpływ działań z VIII osi POIiŚ 2014-20 na lepszą dostępność infrastruktury kultury i dziedzictwa kulturowego oraz wzrost kompetencji kulturowych społeczeństwa.
Dodano: 2023-08-16 - Przygotowanie dokumentacji, w tym projektu prognozy oddziaływania na środowisko, na potrzeby przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dla programu wieloletniego
Dodano: 2023-08-11 - Przeprowadzenie badania, sporządzenie raportu wstępnego, raportu końcowego oraz przygotowanie prezentacji z raportu końcowego.
Dodano: 2023-08-11 - Wykonanie ewaluacji mid-term wraz z diagnozą sytuacji społecznej, gospodarczej i przestrzennej dla projektu kolejnej edycji Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0.
Dodano: 2023-07-11