Przetargi.pl
Wykonanie projektu na remont stacji uzdatniania wody w Goruńsku i budowa wodociągu Chycina - Goruńsko

Urząd Gminy Bledzew ogłasza przetarg

  • Adres: 66-350 Bledzew, ul. Kościuszki 16
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 743 66 10 , fax. 095 743 66 11
  • Data zamieszczenia: 2009-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Bledzew
    ul. Kościuszki 16 16
    66-350 Bledzew, woj. lubuskie
    tel. 095 743 66 10, fax. 095 743 66 11
    REGON: 00053393700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bledzew.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu na remont stacji uzdatniania wody w Goruńsku i budowa wodociągu Chycina - Goruńsko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Remont stacji uzdatniania wody w Goruńsku 2. Wymiana sieci wodociągowej w Goruńsku ok.2,5 km oraz wymiana przyłączy wodociągowych do budynków ok. 70 szt. 3. Budowa wodociągu przesyłowego z Goruńska do Chyciny wraz z przepompownią ok. 2 km 4. Wymiana sieci wodociągowej w miejscowości Chycina z podłączeniem AWF Poznań ok. 1.7 km oraz wymiana przyłączy wodociągowych do budynków ok. 40 szt. 5. Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Chycina w kierunku działek letniskowych wraz z przyłączami do granicy działek ok. 4.8 km 6. Odwiert studni głębinowej w Goruńsku wraz z obudową i przyłączeniem do SUW Obecnie miejscowość Chycina i miejscowość Goruńsko posiadają stacje uzdatniania wody oraz ujęcia wody. Sieć wodociągowa w m. Chycina i Goruńsko jest wykonana w części z rur azbestowo - żeliwnych i PCV. Łączna długość projektowanej sieci wodociągowej tj. przyłączenie miejscowości Chycina do miejscowości Goruńsko z rur PE - ok. 11 km. SUW Goruńsko - ujecie składa się z dwóch istniejących studni nr 2 - 13,2 m3/h i nr 3 - 25,0 m3/h. 2. Opis przedmiotu zamówienia. W zakres zamówienia wchodzi opracowanie projektu pn.Remont stacji uzdatniania wody w Goruńsku i budowa wodociągu Chycina - Goruńsko w następujących branżach: 1. budowlanej 2. elektrycznej + automatyka 3. sanitarnej 4. geologicznej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy; 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia; warunek; Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że wykonał min. 2 zamówienia polegające na opracowaniu projektu; wymiany sieci wodociągowej o łącznej długości minimum 20 km, rozbudowy SUW wraz z technologią i budową ujęć wody i które są obecnie eksploatowane w okresie 5 ostatnich lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie. Zamawiający wymaga wskazania wyłącznie zamówień zrealizowanych jako główny wykonawca. W załączeniu należy zamieścić dokumenty (opinie, referencje) od poprzednich zamawiających, potwierdzające, że zamówienia zostały wykonane należycie. 3. posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia; 4. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; warunek; Wykonawca musi wykazać, że dysponuje projektantem posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalnościach: architektonicznej, konstrukcyjnej, instalacji sanitarnych, wentylacji mechanicznej, instalacji elektrycznej oraz aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Uprawnienia projektanta w specjalnościach wyżej wymienionych oraz zaświadczenie o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego należy obowiązkowo dołączyć do oferty. 5.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 6.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tj. z 2006r. Dz. U. Nr 163, poz. 1164 z późn. zm.). 7.Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale 4 pkt. II niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1. Wypełniony formularz (Oferta) (wg. druku załączonego w Rozdziale 1 SIWZ). 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych - na załączniku nr 1. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Przedmiotowy dokument nie może być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Uprawnienia ( dokument stwierdzający przygotowanie zawodowe ) projektanta upoważniający do projektowania w specjalnościach: architektonicznej, konstrukcyjnej, instalacji sanitarnych, gazowych i wentylacji mechanicznej, instalacji elektrycznej. 5.Zaświadczenie o wpisie na listę właściwego samorządu zawodowego dla wskazanego Projektanta. Przedmiotowy dokument musi być aktualny na dzień składania ofert. 6.Wykaz zrealizowanych zamówień - na załączniku nr 3 do SIWZ wraz z dokumentami ( opiniami, referencjami ) od poprzednich Zamawiających potwierdzającymi należyte wykonanie wykazanych zamówień. 7. Wypełniony formularz cenowy - stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 8. Zaakceptowany projekt umowy - stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 9. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. Uwaga; Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich rejestrach i nie są uprawnieni do reprezentowania oferenta. 10. Pełnomocnictwo dla podmiotów występujących wspólnie np. jako Konsorcjum. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowaniu w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Uwaga: Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli dotyczy. 11. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - załącznik nr 6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bledzew.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach