Przetargi.pl
Remont elewacji II i III kondygnacji oraz docieplenie dachu budynku głównego Zespołu Szkół Szkoła Podstawowa nr 1 w Gubinie przy ul. Racławickiej 2

Zespół Szkół - Szkoła Podstawowa Nr 1 ogłasza przetarg

  • Adres: 66-620 Gubin, ul. Racławicka 2
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4558146 , fax. 068 4558146
  • Data zamieszczenia: 2009-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół - Szkoła Podstawowa Nr 1
    ul. Racławicka 2 2
    66-620 Gubin, woj. lubuskie
    tel. 068 4558146, fax. 068 4558146
    REGON: 97059846600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs.gubin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka oświatowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont elewacji II i III kondygnacji oraz docieplenie dachu budynku głównego Zespołu Szkół Szkoła Podstawowa nr 1 w Gubinie przy ul. Racławickiej 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest robota budowlana - Remont elewacji II i III kondygnacji oraz docieplenie dachu budynku głównego Zespołu Szkół Szkoła Podstawowa nr 1 w Gubinie przy ul. Racławickiej 2. Zakres zamówienia obejmuje m.in.: 1. Docieplenie połaci dachowej płytami styropianowymi 2. Wymiana pokrycia dachowego z dachówki karpiówki 3. Wymiana opierzeń, rynien i rur spustowych 4. Wymiana i remont instalacji odgromowej 5. Wymiana okładziny elewacyjnej z płytek ceramicznych 6. Renowacja spoinowania cegieł elewacyjnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452619003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający wszystkie warunki specyfikacji istotnych warunków zamówienia, m.in. : 1. wykonali w ostatnich 5 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w okresie prowadzenia tej działalności, min. 1 robotę budowlaną z zakresu remontu dachów o wartości zadania min. 150 tys. zł 2. do wykonania przedmiotu zamówienia zatrudni: - kierownika budowy z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi uprawniającymi do kierowania robotami z zakresu robót ogólnobudowlanych na terenie Polski wpisanego do odpowiedniej izby inżynierów budownictwa, - kierownika robót z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi uprawniającymi do kierowania robotami z zakresu sieci i instalacji elektrycznych wewnętrznych na terenie Polski wpisanego do odpowiedniej izby inżynierów budownictwa, 3. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 150 tys. zł, 4. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem 2. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości co najmniej 150 tys. zł. 3. Polisa a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 4. Wykaz zawierający potwierdzenie wykonania przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych podobnych do niniejszego zamówienia. Przez robotę budowlaną podobną należy rozumieć zamówienie spełniające łącznie następujące warunki: min. 1 robotę budowlaną z zakresu remontu dachów o wartości zadania min. 150 tys. zł 5. Dokumenty potwierdzające, że zamówienia wskazane w załączniku nr 6 do niniejszej IDW zostały wykonane należycie. 6. Formularz Ofertowy, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej IDW, 7. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu przesłanek zawartych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 u.p.z.p., sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej IDW, 8. Oświadczenie Wykonawcy, na podstawie art. 44 u.p.z.p. o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej IDW, 9. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 u.p.z.p., sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej IDW, 10. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Przedłożone przez Wykonawcę wykazy i dokumenty muszą potwierdzać, że Wykonawca do wykonania przedmiotu zamówienia zatrudni: - kierownika budowy z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi uprawniającymi do kierowania robotami z zakresu robót ogólnobudowlanych na terenie Polski wpisanego do odpowiedniej izby inżynierów budownictwa, - kierownika robót z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi uprawniającymi do kierowania robotami z zakresu sieci i instalacji elektrycznych wewnętrznych na terenie Polski wpisanego do odpowiedniej izby inżynierów budownictwa, 11. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 12. Życiorys osób przeznaczonych do wykonania niniejszego zamówienia, wskazanych w wykazie osób, które będą wykonywać niniejsze zamówienie sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do niniejszej IDW, 13. Akceptacja przez Wykonawcę projektu umowy zawartego w Części II niniejszej SIWZ, sporządzona według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do niniejszej IDW, 14. W przypadku ofert wspólnych - umowa regulująca współpracę wspólników 15. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamowienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 16. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - Pełnomocnictwo(a) (pełnomocnictwo rodzajowe), 17. Wypełniony Przedmiar Robót.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gubin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach