Przetargi.pl
Wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Chomęcice - III etap

Urząd Gminy Komorniki ogłasza przetarg

  • Adres: 62-052 Komorniki, ul. Stawna 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8107751 , fax. 061 8107985
  • Data zamieszczenia: 2009-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Komorniki
    ul. Stawna 1 1
    62-052 Komorniki, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8107751, fax. 061 8107985
    REGON: 00053862700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.komorniki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Chomęcice - III etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Chomęcice - III etap. Obszar objęty planem wynosi 6,2 ha i stanowi 1 działkę gruntu. Przewiduje się przeznaczyć teren pod zabudowę mieszkaniową jednorodzinną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742510003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 9 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne 2. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4, - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 w/w ustawy, 3.Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: - niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 w/w ustawy, lub błędy w obliczeniu ceny, - który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, - nieważnej na podstawie odrębnych przepisów,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3) oświadczenie oferenta, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat w Urzędzie Skarbowym oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne w ZUS. 4) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (załącznik nr 5 do SIWZ). 5) Zaświadczenie o wpisie na listę członków Izby Urbanistycznej (dot. głównego projektanta). B. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zadanie ze wskazaniem głównego projektanta oraz informacje na temat niezbędnych do wykonania zamówienia kwalifikacji członków zespołu (załącznik nr 6 do SIWZ) 2) Wykaz minimum trzech miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego. wykonanych przez oferenta w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem przedmiotu, powierzchni opracowania, dat wykonania i odbiorców wraz z załączonymi opiniami zleceniodawców potwierdzającymi należyte wykonanie tych planów (załącznik nr 3 do SIWZ) 3) Wykaz minimum trzech miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego wykonanych przez głównego projektanta na stanowisku głównego projektanta w okresie ostatnich trzech lat z podaniem przedmiotu, powierzchni opracowania, dat wykonania i odbiorców wraz z załączonymi opiniami zleceniodawców potwierdzającymi należyte wykonanie tych planów (załącznik nr 5 do SIWZ) - w przypadku gdy główny projektant był członkiem zespołu projektowego oferenta na stanowisku głównego projektanta zamiast wykazu określonego w załączniku nr 4 do SIWZ należy załączyć oświadczenie przy jakich planach wymienionych w załączniku nr 3 do SIWZ główny projektant współpracował. C. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. od A 1) do A 5) dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.komorniki.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach