Przetargi.pl
Sporządzenie zmian do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów położonych w Zbąszyniu, Perzynach i Nowym Dworze

Gmina Zbąszyń ogłasza przetarg

  • Adres: 64-360 Zbąszyń, ul. por. Żwirki 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 068 384609 , fax. 068 3846010
  • Data zamieszczenia: 2009-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zbąszyń
    ul. por. Żwirki 1 1
    64-360 Zbąszyń, woj. wielkopolskie
    tel. 068 384609, fax. 068 3846010
    REGON: 00053121700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sporządzenie zmian do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów położonych w Zbąszyniu, Perzynach i Nowym Dworze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Sporządzenie zmian do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów położonych w Zbąszyniu, Perzynach i Nowym Dworze. CZĘŚĆ I - dotyczy terenów części miasta Zbąszynia określonych w uchwale Nr XXIII/216/08 Rady Miejskiej w Zbąszyniu z dnia 28.11.2008 r. w sprawie przystąpienia do zmiany części miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Zbąszynia oraz części wsi Perzyny i Nowy Dwór. Powierzchnia obszaru planu: w przybliżeniu około 0,7000 ha. CZĘŚĆ II - dotyczy terenów części miasta Zbąszynia określonych w uchwale Nr XXIV/223/08 Rady Miejskiej w Zbąszyniu z dnia 29.12.2008 r. w sprawie przystąpienia do zmiany części miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Zbąszynia oraz części wsi Perzyny i Nowy Dwór. Powierzchnia obszaru planu: w przybliżeniu około 0,3500 ha. Zamówienie obejmuje (dla obu części): 1. Wykonanie opracowania w skali 1:2000 w czterech egzemplarzach kolorowych i jednym czarno-białym na mapach zasadniczych wraz z prognozą oddziaływania na środowisko (2 egz.) i prognozą skutków finansowych ( 2 egz.) zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587) 2. Plan zagospodarowania przestrzennego winien być dostarczony również w formie cyfrowej na płycie CD (format JPG lub TIFF). 3. Zakres opracowania: - Opracowanie wymaganych ustawowo pism, zawiadomień, ogłoszeń, obwieszczeń, komunikatów dotyczących opracowania zmiany planu, - Analiza i projekt rozpatrzenia przez Burmistrza wniesionych wniosków do planu, o których mowa w art. 17 pkt 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, - Opracowanie projektu planu, wraz z kompletem materiałów planistycznych zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, - Opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko w zakresie uzgodnionym przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska i Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego - zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. nr 199, poz. 1227) - opracowanie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu, - prezentacja opracowanego planu Radzie Miejskiej, - przygotowanie materiałów i pism w celu uzyskania opinii i uzgodnień, w tym Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej, - udział w Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej projektanta planu, - przygotowanie wykazu uzgodnień i opinii do projektu planu i wprowadzenie ewentualnych zmian wynikających z uzgodnień, - przygotowanie projektu planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko do wyłożenia do publicznego wglądu, udział w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami, - przygotowanie propozycji rozpatrzenia uwag wniesionych do wyłożonego do publicznego wglądu planu oraz przygotowanie wykazu uwag, wprowadzenie ewentualnych zmian po rozpatrzeniu uwag, - przygotowanie i przedłożenie Radzie Miejskiej projektu planu do uchwalenia wraz z listą nieuwzględnionych uwag, udział w sesji Rady Miejskiej, - przygotowanie i skompletowanie dokumentacji planistycznej po uchwaleniu planu, w tym materiałów do publikacji w dzienniku Urzędowym Województwa Wielkopolskiego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742510003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzą działalność tożsamą z rodzajem niniejszego zamówienia; 1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: - dysponują min. 1 osobą z uprawnieniami urbanistycznymi, będącą członkiem właściwej Izby Urbanistów, 1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - zał. Nr 1, A.2) Wzór umowy - zaakceptowany przez wykonawcę- zał. Nr 4. B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych, B.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - zał. Nr 2. C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - zał. Nr 3, C.2) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - kopia uprawnień urbanistycznych wraz z zaświadczeniem o wpisie na listę członków właściwej izby urbanistów. D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: oświadczenie - zał. Nr 2

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zbaszyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach