Przetargi.pl
Wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu ograniczonego ulicami Droga Łąkowa, Zawiła, granicą administracyjną miasta, ogrodami działkowymi, okolicą skrzyżowania z ul. Parkową, ogrodami działkowymi i terenami produkcyjno - składowymi

Gmina Miasto Grudziądz ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Ratuszowa 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 4510233 , fax. (056) 4510233
  • Data zamieszczenia: 2009-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Grudziądz
    ul. Ratuszowa 1 1
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 4510233, fax. (056) 4510233
    REGON: 00059692600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grudziadz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu ograniczonego ulicami Droga Łąkowa, Zawiła, granicą administracyjną miasta, ogrodami działkowymi, okolicą skrzyżowania z ul. Parkową, ogrodami działkowymi i terenami produkcyjno - składowymi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu ograniczonego ulicami Droga Łąkowa, Zawiła, granicą administracyjną miasta, ogrodami działkowymi, okolicą skrzyżowania z ul. Parkową, ogrodami działkowymi i terenami produkcyjno - składowymi (powierzchnia około 27 ha). Podstawa prawna opracowania: Uchwała Nr XLIII/59/09 Rady Miejskiej Grudziądza z dnia 26 sierpnia 2009 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu ograniczonego ulicami Droga Łąkowa, Zawiła, granicą administracyjną miasta, ogrodami działkowymi, okolicą skrzyżowania z ul. Parkową, ogrodami działkowymi i terenami produkcyjno-składowymi. Wykonawca winien wykonać przedmiot zamówienia w wersji elektronicznej (dyskietka oraz płyta CD) oraz w postaci drukowanej w następującej ilości egzemplarzy: -projekt planu z prognozą oddziaływania na środowisko do wewnętrznego opiniowania - w 12 egz. -projekt planu z prognozą oddziaływania na środowisko do pierwszego czytania - w 8 egz. -projekt planu z prognozą oddziaływania na środowisko do uzgodnienia - w ilości odpowiednio do wymogów ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym + 1 egz. -projekt planu z prognozą oddziaływania na środowisko do wyłożenia - w 2 egz. -projekt planu do uchwalenia - w 4 egz. -prognoza skutków finansowych uchwalenia planu - w 2 egz. -projekt planu do publikacji - w 7 egz. -opinie urbanistyczne, wyjaśnienia itp. - w 1 egz. Załączniki graficzne do planu i prognozy oddziaływania na środowisko Wykonawca przekaże: -do wewnętrznego opiniowania, do pierwszego czytania, do uzgodnień, do uchwalenia - w pomniejszonej skali (format A.3); -do wyłożenia oraz po uchwaleniu planu przez Radę Miejską - w skali zgodnej z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym; -do publikacji - w skali zgodnej z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym, podzielony na arkusze formatu A.4. Za dodatkowe egzemplarze materiałów Wykonawca może żądać zapłaty pokrywającej koszty ich drukowania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy, 2. udokumentują wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch projektów planów porównywalnych z przedmiotem zamówienia; pod pojęciem planu porównywalnego z przedmiotem zamówienia należy rozumieć wykonanie planu o powierzchni co najmniej 10 ha dla terenów miejskich, 3. dysponują lub dysponować będą minimum jedną osobą będącą członkiem Izby Urbanistów, która pełnić będzie funkcję projektanta, 4. zapewnią udział w pracach zespołu projektowego specjalistów ze wszystkich dziedzin wymaganych w związku z przedmiotem zamówienia, w tym w szczególności osobie posiadającej uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego do sporządzenia prognozy skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego, nadane w trybie ustawy o gospodarce nieruchomościami, 5. posiadają odpowiedni sprzęt komputerowy i legalne oprogramowanie typu GIS lub CAD do realizacji zamówienia. Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w punkcie VI. SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że powyższe warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia wymagane przez Zamawiającego: a)oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu - według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ (w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie składa pełnomocnik ustanowiony przez Wykonawców), b)oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania - według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ (w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie składa każdy Wykonawca), c)oświadczenie o zapewnieniu udziału w pracach zespołu projektowego specjalistów ze wszystkich dziedzin wymaganych w związku z przedmiotem zamówienia - według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ, d)oświadczenie o posiadaniu sprzętu komputerowego i legalnego oprogramowania typu GIS lub CAD, którymi Wykonawca będzie się posługiwał przy realizacji zamówienia - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Dokumenty wymagane przez Zamawiającego: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument składa każdy Wykonawca), b)wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ, c)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 8 do SIWZ; do wykazu należy dołączyć aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Urbanistów, d) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt c), Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: - w pkt 2.a) - składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (dokumenty powinny być wystawione w terminie, o którym mowa w pkt 3).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grudziadz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach