Przetargi.pl
likwidacja szamba i podłączenie budynków do miejskiej sieci kanalizacyjnej - budynki przy ul. Lipnowskiej 14, Lipnowskiej 14a, Lipnowskiej 12, Lipnowskiej 19, Chełmickiej 12, Kościelnej 2, Suszyckiej 13, Suszyckiej 13A i Suszyckiej 13B we Włocławku

Zarządzanie i Obrót Nieruchomości Zarządca Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Ptasia 2a
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 4135590 , fax. 054 4135590 w. 19
  • Data zamieszczenia: 2009-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarządzanie i Obrót Nieruchomości Zarządca Spółka z o.o.
    ul. Ptasia 2a 2a
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 4135590, fax. 054 4135590 w. 19
    REGON: 91105368100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zarzadca.wloclawek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: art. 3 ust. 1 pkt 3.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    likwidacja szamba i podłączenie budynków do miejskiej sieci kanalizacyjnej - budynki przy ul. Lipnowskiej 14, Lipnowskiej 14a, Lipnowskiej 12, Lipnowskiej 19, Chełmickiej 12, Kościelnej 2, Suszyckiej 13, Suszyckiej 13A i Suszyckiej 13B we Włocławku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa kanalizacji w terenie równinnym. Wykopy liniowe o szerokości 0,8-2,5m i głębokości do 1,5 m o ścianach pionowych w gruntach suchych kat. III-IV. Wykopy liniowe o szerokości 0,8-2,5m i głębokości do 1,5 m o ścianach pionowych w gruntach suchych kat. III-IV - wykop pod studnie. Pełne umocnienie ścian wykop wraz z rozbiórką palami szalunkowymi stalowymi(wypraskami) w gruntach suchych; wyk. O szer. do 1 m i głęb. do 3,0 m; grunt kat. I-IV. Podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich grup. 20 cm. Podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich grub. 15 cm - wypełnienie do wysokości rury. Podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich grup. 25 cm - ponad rury. Wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 kom grunt. kat. I-II - dowóz piasku. Wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi - za każdy nast. 1 km/dowóz piasku 8 km. Zasypywanie wykopów o ścianach pionowych o szerokości 08-2,5 m i głęb. do 1,5 mw gr. kat. IV. Zagęszczenie nasypów ubijakami mechanicznymi; grunty spoiste kat. III-IV. Rozebranie ław pod krawężniki z betonu. Rozebranie krawężników betonowych 20x30 cm na podsypce cem. piaskowej. Rozebranie podbudowy z betonu gr 15 cm ręcznie - obok czynnego pasa jezdni (26-75 poj). Rozebranie chodników z płyt betonowych na podsypce cementowo -piaskowej. Ręcznie rozebranie nawierzchni z kostki betonowej na podsypce cementowo - piaskowej - obok czynnego pasa jezdni (26-75 poj). Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi na odl. do 1 km. Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi - za każdy nast. 1 km - dalsze 5 km. Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1000 mm w gotowym wykopie o głębok. 3 m. Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1000 mm w gotowym wykopie za każde 0,5 m różnicy głęb. Studnie rewizyjne z kręgów betonowych w gotowym wykopie - podstawa studni murowana. Wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km grunt. kat. IV - wywóz nadmiaru ziemi. Wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi - za każdy nast. 1 km / 5 km. Krotność =5. Przewierty o długości do 20 m maszyną do wierceń poziomych WP 15/25 rurami o śr. 150 - 250 mm w gruntach kat. III-IV. Kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 160 mm. Kształtki PVC kanalizacyjne jedno kielichowe łączone na wcisk o śr. zewn. 160 mm -dla wykonania kaskady. Przejście przez ścianę betonową o grubości 15-20 cm dla rurociągów o śr. 150-200 mm - włączenie się do istniejącej studni. Próba wodna szczelności kanałów rurowych o śr. nominalnej do 200 mm. Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 20x30 cm z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo - piaskowej. Chodniki z płyt betonowych o wymiarach 35x35x5 cm na podsypce cementowo- piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową. Podbudowy betonowe gr. 20 cm pielęgnowane piaskiem i wodą. Chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - obok czynnego pasa jezdni (26-75 poj). Pionowe znaki drogowe - znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o pow. do 0,3m2. Pionowe znaki drogowe - znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o pow. ponad 03 m2. Próba wodna szczelnoscia kanałów rurowych z z rur stalowych , PCV, PE, PEHD. Koszty związane z zamknięciem chodnika. Koszty zwiazane z zamknięciem ulicy . Koszty związane z pomiarami geodezyjnymi dokumentacją powykonawczą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 442324109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1/ złożą ważną ofertę, sporządzoną zgodnie ze wszystkimi wymaganiami specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz zasadami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, 2/ złożą ofertę w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin składania ofert, 3/ spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1- 4, ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Praw zamówień publicznych, 4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1pkt. 1-10 i ust. 2 pkt 1-3, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Według zasady /spełnia - nie spełnia/.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/wypełniony i podpisany wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zał. nr 5 do oferty i SIWZ, 2/ wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - zał. nr 6 do oferty i SIWZ, 3/uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej osoby odpowiedzialnej za realizację zamówienia,wraz z aktualnym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej, 4/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5/Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6/.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7/.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zarzadca.wloclawek.pl/przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną