Biuro Logistyki Służby Kontrwywiadu Wojskowego ogłasza przetarg
- Adres: 02-007 Warszawa 60, ul. W. Oczki 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 684 11 19, 684 15 87 , fax. 022 6841203
- Data zamieszczenia: 2011-07-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Biuro Logistyki Służby Kontrwywiadu Wojskowego
ul. W. Oczki 1 1
02-007 Warszawa 60, woj. mazowieckie
tel. 022 684 11 19, 684 15 87, fax. 022 6841203
REGON: 14161012000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.skw.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie projektu, dostawy i montażu mebli audytoryjnych, oznaczenie sprawy ZP-36-Log-2011 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia, jest wykonanie projektu, dostawy i montażu mebli audytoryjnych w ilościach: - fotel audytoryjny+pulpit składany w oparciu fotela+ montaż - 44 szt.; - mównica - 1 szt.; - stolik na sprzęt multimedialny - 1 szt. Szacunkowa wartość zamówienia: 74.796, 00 zł netto. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391131008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: dialog konkurencyjny
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wyposażenia dla projektu pn. Przebudowa części budynku głównego oraz zakup wyposażenia Mazowieckiego Centrum Rehabilitacji STOCER Sp. z o.o. z siedzibą w Konstancinie-Jeziornie
Dodano: 2016-06-16 - Dostawa foteli i innych mebli biurowych
Dodano: 2016-04-08 - Dostawa foteli do chemioterapii i taboretów .
Dodano: 2015-10-23 - Zakup i dostawa nowych mebli
Dodano: 2014-11-26 - Dostawa mebli do II Oddziału i III Oddziału ZUS w Warszawie
Dodano: 2014-11-20 - Dwa krzeseł dla Wydziału Medycyny Weterynaryjnej
Dodano: 2014-10-17 - Dostawa foteli obrotowych
Dodano: 2013-11-19 - dostawa foteli obrotowych do Kancelarii Senatu
Dodano: 2013-07-18 - Dostawa foteli i łóżek do Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Popowie - nr sprawy DKw-220-05/13
Dodano: 2013-05-14 - Zakup i dostawa foteli obrotowych biurowych dla Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego
Dodano: 2013-04-29