Przetargi.pl
Wykonanie projektu, dostawy i montażu mebli audytoryjnych, oznaczenie sprawy ZP-36-Log-2011

Biuro Logistyki Służby Kontrwywiadu Wojskowego ogłasza przetarg

  • Adres: 02-007 Warszawa 60, ul. W. Oczki 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 684 11 19, 684 15 87 , fax. 022 6841203
  • Data zamieszczenia: 2011-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Biuro Logistyki Służby Kontrwywiadu Wojskowego
    ul. W. Oczki 1 1
    02-007 Warszawa 60, woj. mazowieckie
    tel. 022 684 11 19, 684 15 87, fax. 022 6841203
    REGON: 14161012000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.skw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu, dostawy i montażu mebli audytoryjnych, oznaczenie sprawy ZP-36-Log-2011
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia, jest wykonanie projektu, dostawy i montażu mebli audytoryjnych w ilościach: - fotel audytoryjny+pulpit składany w oparciu fotela+ montaż - 44 szt.; - mównica - 1 szt.; - stolik na sprzęt multimedialny - 1 szt. Szacunkowa wartość zamówienia: 74.796, 00 zł netto.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391131008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: dialog konkurencyjny
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach