Przetargi.pl
dostawa foteli obrotowych do Kancelarii Senatu

Kancelaria Senatu ogłasza przetarg

  • Adres: 00-902 Warszawa, ul. Wiejska 6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 6949035 , fax. 22 6949213
  • Data zamieszczenia: 2013-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kancelaria Senatu
    ul. Wiejska 6 6
    00-902 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 6949035, fax. 22 6949213
    REGON: 00139380011000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.senat.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Kancelaria Senatu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa foteli obrotowych do Kancelarii Senatu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 100 sztuk foteli obrotowych jednego modelu (bez zagłówków w tapicerce materiałowej oraz z zagłówkami: w tapicerce materiałowej lub w tapicerce skórzanej) do Kancelarii Senatu. 2. Dostawa, o której mowa w pkt 1., obejmuje również transport foteli obrotowych wraz z ich wniesieniem do budynków Kancelarii Senatu: przy ul. Wiejskiej 6/8, Frascati 2 i Smolnej 12 w Warszawie. 3. Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie przez okres 36 miesięcy od dnia podpisania umowy, partiami, w miarę potrzeb Zamawiającego, na podstawie odrębnych zamówień składanych przez Zamawiającego, za pośrednictwem faksu albo e-mailem. Zamawiana partia foteli obrotowych, musi być dostarczona do Zamawiającego w terminie do 4 tygodni, od daty otrzymania zamówienia przez Wykonawcę. W zamówieniu Zamawiający określi liczbę zamawianych foteli obrotowych, rodzaj (z zagłówkiem lub bez zagłówka), kolor i rodzaj tapicerki (tkanina lub skóra), rodzaj kółek jezdnych (opcja do podłogi lub do wykładziny) oraz miejsce dostawy zamawianej partii foteli. Zamawiający przewiduje, że w 2013 r. zakupi ok. 50 sztuk foteli obrotowych. 4. Wykonawca z 2-dniowym wyprzedzeniem jest zobowiązany do powiadomienia, Zamawiającego faksem albo e-mailem oraz potwierdzenia na piśmie, o terminie dostawy foteli obrotowych. 5. Potwierdzeniem wykonania przedmiotu zamówienia będzie protokół odbioru. Protokół będzie stanowił podstawę do przedstawienia Zamawiającemu faktury za dostarczoną partię foteli obrotowych. 6. Wykonawca na wszystkie dostarczone fotele obrotowe (bez zagłówków w tapicerce materiałowej oraz z zagłówkami: w tapicerce materiałowej lub w tapicerce skórzanej), udzieli co najmniej 10-letniej gwarancji producenta foteli obrotowych, liczonej od dnia podpisania protokołu odbioru dostarczonych foteli. 7. W czasie obowiązywania umowy Zamawiający ma prawo do zmiany liczby zamawianych poszczególnych foteli obrotowych, wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ. Zmiany mogą polegać na zmniejszeniu, albo zwiększeniu liczby poszczególnych foteli obrotowych (bez zagłówków w tapicerce materiałowej oraz z zagłówkami: w tapicerce materiałowej lub w tapicerce skórzanej), z zastrzeżeniem, że zmiany te nie spowodują przekroczenia wartości przedmiotu umowy. Zmniejszenie lub zwiększenie liczby poszczególnych foteli obrotowych nie stanowi zmiany przedmiotu zamówienia i późniejszej umowy. 8. Zamawiający zastrzega, że podana liczba zamawianych foteli obrotowych (bez zagłówków w tapicerce materiałowej oraz z zagłówkami: w tapicerce materiałowej lub w tapicerce skórzanej) służy do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Niezakupienie przez Zamawiającego, w okresie obowiązywania umowy, foteli obrotowych w liczbie 100 sztuk, nie może stanowić podstawy do dochodzenia roszczeń ze strony Wykonawcy, o odebranie pełnej liczby foteli obrotowych. Zamawiający zastrzega, że z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia i późniejszej umowy, zakupi nie mniej niż 50 sztuk foteli obrotowych. 9. Zamawiający szacuje, że zamówienia foteli obrotowych jednego modelu (100 szt.) będą stanowiły: a) fotele obrotowe z zagłówkiem w tapicerce materiałowej - ok. 70%, tj. ok. 70 szt.; b) fotele obrotowe bez zagłówka w tapicerce materiałowej - ok. 20%, tj. ok. 20 szt.; c) fotele obrotowe z zagłówkiem w tapicerce skórzanej - ok. 10%, tj. ok. 10 szt. 10. Wszystkie materiały (skóry, kleje, materiały tapicerskie itp.) użyte do produkcji foteli obrotowych muszą być środkami bezpiecznymi, nietoksycznymi i trudnopalnymi. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca dostarczy odpowiednie atesty i świadectwa jakości na materiały użyte do wykonania przedmiotu umowy. 11. Szczególowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391131008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych), w terminie do dnia 29 lipca 2013 r., do godz. 10:00. 2. Wadium będzie mogło być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie określonym przez Zamawiającego, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania oferta Wykonawcy została wybrana jako najkorzystniejsza. W przypadku wniesienia wadium w formie dokumentów, o których mowa w pkt 2. lit. b-e, do oferty należy dołączyć - w oddzielnej, wewnętrznej kopercie - ich oryginały oraz kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, z zaznaczeniem na kopercie Wadium w przetargu nieograniczonym na dostawę foteli obrotowych do Kancelarii Senatu. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP O/O Warszawa: nr rachunku 18 1010 1010 0023 6513 9120 0000 z dopiskiem Wadium w przetargu nieograniczonym na dostawę foteli obrotowych do Kancelarii Senatu. Kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. 5. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się datę i godzinę uznania środków na rachunku bankowym Zamawiającego. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie określonym przez Zamawiającego, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania oferta Wykonawcy została wybrana jako najkorzystniejsza, zostanie wykluczony. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o złożenie w wyznaczonym terminie wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; 2)zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 10. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11.Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym były one przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.senat.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach