Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-040 Wrocław, ul Podwale 31-33
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. (071) 340 38 00 , fax. (071) 782 41 71
- Data zamieszczenia: 2009-08-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
ul Podwale 31-33 31-33
50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. (071) 340 38 00, fax. (071) 782 41 71 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie projektu, dostawa, montaż i instalacja siłowni telekomunikacyjnej do Komisariatu Policji Wrocław Leśnica przy ul. Średzkiej 42. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu, dostawa, montaż i instalacja siłowni telekomunikacyjnej do Komisariatu Policji Wrocław Leśnica przy ul. Średzkiej 42. 2. Szczegółowy asortyment urządzeń wchodzących w skład siłowni, ich parametry techniczne, miejsce instalacji oraz zakres prac niezbędnych do wykonania w ramach realizacji przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 1 do Istotnych postanowień umowy. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 316825304
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymaga się wniesienia wadium w wysokości: 2 400,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki oraz złożą oświadczenie o ich spełnianiu: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: a. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - co najmniej 1 osobą, posiadającą świadectwa kwalifikacyjne kat. E dopuszczające do prac przy urządzeniach elektrycznych do 1 kV oraz - kierownikiem robót, posiadającym świadectwo kwalifikacyjne kat. E oraz kat. D dopuszczające do prac przy urządzeniach elektrycznych do 1 kV, b. wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. obejmującą dostawę, instalację i uruchomienie siłowni telekomunikacyjnej, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniuwykonawca winien złożyć oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ oraz niżej wymienione dokumenty: I. W celu potwierdzenia , że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy zamawiający żąda dołączenia do oferty następujących dokumentów : a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 do pkt 8, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( dot. podmiotów zbiorowych), - Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, 1. zamiast dokumentów , o których mowa w pkt a, c składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że : - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2. zamiast dokumentów , o których mowa w pkt b - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy (dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 3. jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 i 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (przepisy pkt 1 i 2 dotyczące okresów z którymi wiąże się aktualność dokumentów stosuje się odpowiednio). II. w celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów: a) Wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia; wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (załącznik nr 5 do SIWZ) lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w powyższym wykazie, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, b) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wymienione w wykazie o którym mowa w lit. a) posiadają: - co najmniej 1 osoba - świadectwa kwalifikacyjne kat. E dopuszczające do prac przy urządzeniach elektrycznych do 1 kV, - kierownik robót - świadectwo kwalifikacyjne kat. E oraz kat. D dopuszczające do prac przy urządzeniach elektrycznych do 1 kV, c) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres powadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (tj. co najmniej 1 dostawa obejmująca dostawę, instalację i uruchomienie siłowni telekomunikacyjnej, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (załącznik nr 4 do SIWZ) d) co najmniej 1 dokumentu potwierdzającego, że dostawy wymienione w wykazie o którym mowa w pkt c zostały wykonane należycie. W celu potwierdzenia, ze oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, od Wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest złożenie wraz z ofertą: 1. opisu technicznego wszystkich oferowanych urządzeń uwzględniającego parametry techniczne wymagane przez zamawiającego (opisane w pkt I w załączniku nr 1 do istotnych postanowień umowy) wraz ze wskazaniem marki/producenta, typu i modelu oferowanych urządzeń. Opis techniczny winien być sporządzony samodzielnie przez wykonawcę. Nie dopuszcza się przekserowywania/przepisywania wymogów minimalnych załączonych przez zamawiającego do SIWZ, jak również załączania wydruków ze strony internetowej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup,dostawa i montaż agregatu prądotwórczego dla Zespołu Profilaktyki i Rehabilitacji w Janowicach Wielkich - S.P. Z.O.Z.
Dodano: 2014-11-10 - Dostawa zasilacza awaryjnego UPS do budynku Biblioteki Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Dodano: 2013-05-31 - Zakup i montaż zasilacza awaryjnego UPS w siedzibie I Inspektoratu ZUS we Wrocławiu
Dodano: 2012-08-21 - Dobór, sprzedaż, dostawa i montaż zasilacza UPS
Dodano: 2012-04-13 - Dostawa i montaż zasilacza awaryjnego - UPS w budynku II Inspektoratu ZUS we Wrocławiu przy ul. Litomskiej 36
Dodano: 2011-05-27 - Dostawa sprzętu teleinformatycznego oraz urządzeń zasilania awaryjnego
Dodano: 2011-05-27 - Wykonanie I Etapu wydzielonej instalacji elektrycznej i klimatyzacji dla bezprzerwowego zasilania z centralnego UPS sieci elektrycznej dedykowanej jednostkom komputerowym.
Dodano: 2010-10-06 - Dostawa 10 zestawów zasilaczy awaryjnych UPS wraz z 3-letnią gwarancją w ramach potrzeb Wrocławskiego Centrum Sieciowo-Superkomputerowego - POSTĘPOWANIE NR AC/BZP/1/2010
Dodano: 2010-01-15 - Dostawa urządzeń i maszyn dla wodociągów gminnych i gospodarki komunalnej
Dodano: 2009-10-23