Politechnika Wrocławska ogłasza przetarg
- Adres: 50-370 Wrocław, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3202182,3203145 , fax. 071 3202143
- Data zamieszczenia: 2010-01-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Wrocławska
ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27 27
50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 3202182,3203145, fax. 071 3202143
REGON: 55181193009000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pwr.wroc.pl/, http://przetargi.pwr.wroc.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa 10 zestawów zasilaczy awaryjnych UPS wraz z 3-letnią gwarancją w ramach potrzeb Wrocławskiego Centrum Sieciowo-Superkomputerowego - POSTĘPOWANIE NR AC/BZP/1/2010 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: - dostawa 10 nowych zestawy zasilaczy awaryjnych UPS wraz z 3 letnią gwarancją w ramach potrzeb Wrocławskiego Centrum Sieciowo-Superkomputerowego. - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji technicznej, stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 2 do SIWZ. - szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy, stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 316825304
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 uPzp. 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 uPzp. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów. Niespełnienie chociaż jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i uznaniem jego oferty za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 4 do SIWZ; b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 uPzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 uPzp. Gdy oferta podpisana zostanie przez inną osobę w wyniku udzielonego pełnomocnictwa, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osobę (osoby) do tego upoważnioną. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) oświadczenia z art. 22 uPzp - załącznik nr 5 do SIWZ;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.pwr.wroc.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup,dostawa i montaż agregatu prądotwórczego dla Zespołu Profilaktyki i Rehabilitacji w Janowicach Wielkich - S.P. Z.O.Z.
Dodano: 2014-11-10 - Dostawa zasilacza awaryjnego UPS do budynku Biblioteki Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Dodano: 2013-05-31 - Zakup i montaż zasilacza awaryjnego UPS w siedzibie I Inspektoratu ZUS we Wrocławiu
Dodano: 2012-08-21 - Dobór, sprzedaż, dostawa i montaż zasilacza UPS
Dodano: 2012-04-13 - Dostawa i montaż zasilacza awaryjnego - UPS w budynku II Inspektoratu ZUS we Wrocławiu przy ul. Litomskiej 36
Dodano: 2011-05-27 - Dostawa sprzętu teleinformatycznego oraz urządzeń zasilania awaryjnego
Dodano: 2011-05-27 - Wykonanie I Etapu wydzielonej instalacji elektrycznej i klimatyzacji dla bezprzerwowego zasilania z centralnego UPS sieci elektrycznej dedykowanej jednostkom komputerowym.
Dodano: 2010-10-06 - Dostawa urządzeń i maszyn dla wodociągów gminnych i gospodarki komunalnej
Dodano: 2009-10-23 - Wykonanie projektu, dostawa, montaż i instalacja siłowni telekomunikacyjnej do Komisariatu Policji Wrocław Leśnica przy ul. Średzkiej 42.
Dodano: 2009-08-19