Przetargi.pl
Wykonanie projektu budowy sygnalizacji świetlnej na przejściu dla pieszych przez ul. Słoneczną (droga wojewódzka nr 721) w rejonie ul. Szkolnej w m. Lesznowola powiat Piaseczno - nr postępowania 074/09

Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 00-380 Warszawa, ul. Kruczkowskiego 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6211675, 6213257 , fax. 022 6297196
  • Data zamieszczenia: 2009-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie
    ul. Kruczkowskiego 3 3
    00-380 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6211675, 6213257, fax. 022 6297196
    REGON: 01330574900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu budowy sygnalizacji świetlnej na przejściu dla pieszych przez ul. Słoneczną (droga wojewódzka nr 721) w rejonie ul. Szkolnej w m. Lesznowola powiat Piaseczno - nr postępowania 074/09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opracowanie dokumentacji projektowej w skład której wchodzą następujące elementy: 1. Mapa do celów projektowych 2. Dokumentacja geotechniczna oraz ocena nawierzchni i gruntów podłoża 3. Geotechniczne warunki posadowienia obiektów inżynierskich 4. Analiza warunków i bezpieczeństwa ruchu 5. Przeglądy rozszerzone obiektów inżynierskich 6. Koncepcja 7. Raporty o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko 8. Materiały do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia 9. Mapy zawierające projekty podziałów nieruchomości 10. Materiały do uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej 11. Materiały do uzyskania decyzji - pozwolenia wodnoprawnego 12. Projekt budowlany 13. Projekt rozbiórki 14. Projekt stałej organizacji ruchu i sygnalizacji świetlnej 15. Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia 16. Projekt wykonawczy 17. Projekt czasowej organizacji ruchu na czas budowy 18. Specyfikacje techniczne 18. Kosztorys inwestorski i ofertowy 19. Przedmiar robót i kosztorys ślepy 20. Kosztorys inwestorski 21. Materiały do uzyskania opinii, uzgodnień, decyzji 22. Uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia 23. Uzyskanie decyzji o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej 24. Uzyskanie decyzji - pozwolenia wodnoprawnego 25. Nadzór autorski a także uzyskanie w imieniu Zamawiającego uprawomocnionych decyzji tj.: - decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, - decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, - decyzji - pozwolenia wodnoprawnego,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713225006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O Zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zrealizowali w ciągu ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jednej dokumentacji projektowej o podobnym rodzaju do niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto każda, z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz potwierdzenie dokumentami, że praca ta została wykonana należycie. 3. Dysponują osobą/osobami zdolnymi do realizacji Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania Zamówienia, tj: - po 1 projektancie dla branży drogowej, elektrycznej i elektroenergetycznej. Wykazani projektanci winni posiadać aktualne zaświadczenia odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej, - po 1 projektancie sprawdzającym w każdej z w/w branż z uprawnieniami wymaganymi przez Prawo budowlane, - każdy z ww. projektantów i projektantów sprawdzających winien wykazać się doświadczeniem w opracowaniu, co najmniej jednej dokumentacji projektowych w branży, w której posiada uprawnienia, - min. 1 geodetą posiadającym uprawnienia w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie rozgraniczenia i podziału nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów projektowych. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać wypełniony formularz OFERTA oraz następujące załączniki: zał. nr 1. pisemne oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zał. nr 2. wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie Zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem przedmiotowi Zamówienia oraz o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto każde, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, zał. nr 3. dokumenty potwierdzające, że ww. zamówienia zostały wykonane należycie, zał. nr 4. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnego do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. zał. nr 5. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania Zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w załączniku nr 4, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował zał. nr 6. kopie uprawnień osób odpowiedzialnych za realizację Zamówienia i zaświadczenia o przynależności do właściwej izby inżynierów budownictwa, zał. nr 7. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach