Przetargi.pl
Modernizacja placu zabaw w Przedszkolu Integracyjnym nr 38 przy pl. Bankowym 3/5 w Warszawie (znak sprawy UD-IX-WZP-3401-34/09).

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście ogłasza przetarg

  • Adres: 00-691 Warszawa, ul. Nowogrodzka 43
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6998449 , fax. 022 6998154
  • Data zamieszczenia: 2009-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście
    ul. Nowogrodzka 43 43
    00-691 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6998449, fax. 022 6998154
    REGON: 01525966300108
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srodmiescie.warszawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja placu zabaw w Przedszkolu Integracyjnym nr 38 przy pl. Bankowym 3/5 w Warszawie (znak sprawy UD-IX-WZP-3401-34/09).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja placu zabaw w Przedszkolu Integracyjnym nr 38 przy pl. Bankowym 3/5 w Warszawie, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, które stanowią załącznik nr 6 do SIWZ. Przedmiotem zamówienia jest zmiana zagospodarowania placu zabaw w Przedszkolu Integracyjnym nr 38 w Warszawie przy pl. Bankowym 3/5.Zakres prac obejmuje: 1. Roboty rozbiórkowe: - rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej 180 m2;- usunięcie warstwy humusu z darni 250 m2;2. Wykonanie nawierzchni z podbudową: - podbudowa z kruszyw łamanych - 390 m2; - podsypka piaskowa z zagęszczeniem mechanicznym - 390 m2; - nawierzchnia bezpieczna z tworzyw sztucznych 4 cm - 390 m2; - rowy i ławy krawężnikowe 20 x 20 cm, grunt kat. I-II - 22 m; - rowy i ławy krawężnikowe 20 x 20 cm, grunt kat. III-IV - 60 m; - ława pod krawężniki z oporem - 3 m2;- drenaż rurowy korytkowy z obsypką (w wykopie nawodnionym) - rury kamionkowe pełne lub perforowane 80 - 150 mm;3. Montaż elementów do zabaw: - adaptacja istniejących elementów do zabaw - 5 szt.;- dostawa i montaż wieży dla niepełnosprawnych - szt. 1; - dostawa i montaż pociągu - szt. 1; - dostawa i montaż huśtawki ważki - szt. 1; - dostawa i montaż huśtawki typu słonik - szt. 1; - dostawa i montaż huśtawki typu żyrafa - szt. 1;- dostawa i montaż huśtawki z drabinką - szt. 1;4. Kulisy teatrzyku z elementów drewnianych: - elementy drewniane wkopane w ziemię - 0,5 m3;- nawierzchnia utwardzona - 12 m2;5. Roboty transportowe: - wywiezienie gruzu spryzmowanego na odległość 25 km - 18 m3;- przywóz piasku samochodami samowyładowczymi z odl. 25 km. - 18 m3; UWAGA! Realizacja wymaga sprawdzenia stanu istniejącego terenu przed rozpoczęciem prac oraz uzgodnień z projektem zmian. Realizacja nie wymaga uzyskania warunków technicznych podłączenia mediów. Realizacja nie pociąga za sobą zmian istniejącej zieleni. Prace wymagają starannego zabezpieczenia całości istniejącej zieleni przed uszkodzeniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 375300002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca musi spełniać warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.). 2. Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym, polegającym na wykonaniu z należytą starannością, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia obejmującego roboty polegające na modernizacji, remoncie lub budowie placów zabaw. Wartość zamówienia (jedna umowa/kontrakt) nie może być mniejsza n iż 100.000,00 zł. (brutto). Za wykonane zamówienie Zamawiający rozumie takie, w którym przedmiot umowy został odebrany przez Zamawiającego jako należycie wykonany. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, co najmniej jeden z Wykonawców musi spełniać warunek. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie artykułu 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych na formularzu sporządzonym zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie podpisuje pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie. 3. Wykaz robót, na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, informujący o wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleniu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia obejmującego roboty polegające na modernizacji remoncie lub budowie placów zabaw. Wartość zamówienia (jedna umowa/kontrakt) nie może być mniejsza niż 100.000,00 zł (brutto). Do wykazu robót należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienie - przedmiot umowy - zostało wykonane należycie. Za wykonane zamówienie Zamawiający rozumie takie, w którym przedmiot umowy został odebrany przez Zamawiającego jako należycie wykonany. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, co najmniej jeden z Wykonawców musi spełniać warunek i złożyć wykaz robót. Informacje dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedstawiają wyżej wymienione dokumenty z uwzględnieniem przepisów Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zmawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87 poz. 605 ze zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srodmiescie.warszawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach