Przetargi.pl
Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego szkoły podstawowej w Wirach

Gmina Komorniki ogłasza przetarg

  • Adres: 62-052 Komorniki, Stawna
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 107 751, , fax. 618 107 985
  • Data zamieszczenia: 2018-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Komorniki
    Stawna 1
    62-052 Komorniki, woj. wielkopolskie
    tel. 618 107 751, , fax. 618 107 985
    REGON: 631258709
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.komorniki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego szkoły podstawowej w Wirach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wykonanie wielobranżowej dokumentacji technicznej budowlanej i wykonawczej kompleksu szkolnego zlokalizowanego w Wirach przy ul. Zespołowej zgodnie ze Szczegółowymi budowlanymi warunkami zamówienia, stanowiącymi załącznik nr 1 do wzoru umowy, w zakresie obiektu szkolnego, sali gimnastycznej, boisk sportowych, zagospodarowania terenu oraz niezbędnych przyłączy: gazowego, energetycznego, wodnego, kanalizacyjnego, telefonicznego i internetowego. W projektowaniu uwzględnić należy Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący załącznik nr 2 do wzoru umowy. Projektowany budynek szkoły winien nawiązywać do wiejskiego charakteru miejscowości Wiry. Szczegółowy zakres obejmuje: a) opracowanie koncepcji architektonicznej, b) opracowanie dokumentacji geologiczno -inżynierskiej, c) projekt architektoniczny wraz z zagospodarowaniem terenu, d) projekt konstrukcyjny, e) projekt instalacji wodno-kanalizacyjnej, c.o., p.poż., f) projekt instalacji elektrycznej, g) projekt wewnętrznej instalacji gazowej wraz z kotłownią gazową, h) projekt instalacji niskoprądowej (telefony, komputery, strukturalna, dzwonkowa, zegarowa, radiowęzeł, SSWiN, CCTV, kontroli dostępu), i) projekt instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, j) projekty budowy przyłączy: energetyczne, gazowe, wod-kan, teletechniczne, k) instalacji fotowoltaiki, l) BIOZ, m) opracowanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, n) opracowanie kosztorysów inwestorskich i przedmiaru robót, o) uzyskanie niezbędnych uzgodnień, p) uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę wydawanej przez Starostwo Powiatowe w Poznaniu, q) prowadzenie nadzoru autorskiego w czasie realizacji inwestycji (2019-2021). Zakres pełnienia nadzoru autorskiego m.in. obejmuje: 1) interpretowanie i wyjaśnianie wątpliwości dotyczących dokumentacji, 2) stwierdzanie w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji z dokumentacją, 3) uzgadnianie możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji oraz ich wprowadzanie w uzgodnieniu z Zamawiającym, 4) sporządzanie dodatkowych rysunków, jeżeli dokumentacja w niedostatecznym stopniu wyjaśnia rozwiązania techniczne, 5) bieżące doradztwo we wszystkich sprawach związanych z realizacją, 6) dokonywanie uzupełnień i poprawek dokumentacji jeśli zaistnieje taka potrzeba, 7) udział w komisjach odbioru robót 2. Wszelkie przytoczone w dokumentacji projektowej normy i akty prawne muszą być aktualne na dzień sporządzenia dokumentacji. Zgodnie z art. 29 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. W związku z powyższym wszelkie wskazane w dokumentacji projektowej materiały bądź urządzenia winny zostać opisane poprzez parametry techniczne, które opisują dany materiał bądź urządzenie w sposób wyczerpujący, określający parametry ich równoważności. 3. Wymagania stawiane Wykonawcy: a) wykonanie dokumentacji zgodnie z poniższym wykazem: Projekt budowlany: 6 egzemplarzy w wersji papierowej, 2 komplety w wersji uniemożliwiającej ingerencję osób trzecich w zapisie PDF oraz 2 komplety w zapisie dwg Projekt wykonawczy: 4 egzemplarze w wersji papierowej, 2 komplety w wersji uniemożliwiającej ingerencję osób trzecich w zapisie PDF oraz 2 komplety w zapisie dwg Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót: 3 egzemplarze w wersji papierowej, 2 komplety w zapisie pdf oraz 1 komplet w zapisie Microsoft Office Word Przedmiary robót: 3 egzemplarze w wersji papierowej, 2 komplety w zapisie pdf oraz 1 komplet w programie kosztorysowym Norma Kosztorysy inwestorskie opracowane metodą uproszczoną: 2 egzemplarze w wersji papierowej, 2 komplety w zapisie pdf oraz 1 komplet w programie kosztorysowym Norma b) wykonanie koncepcji w terminie 10 tygodni od dnia podpisania umowy (termin ten jest kryterium i może zostać skrócony do 6 lub 8 tygodni), c) udzielanie odpowiedzi na pytania w trakcie procedury udzielenia zamówienia publicznego na budowę szkoły w terminie 3 dni roboczych od dnia ich otrzymania, d) uczestnictwo w naradach w trakcie realizacji inwestycji budowy szkoły, e) poniesienie kosztów związanych z uzgodnieniami, f) Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia na bieżąco proponowanych rozwiązań z Zamawiającym oraz uczestniczenia w dodatkowych spotkaniach i debatach nad projektem, g) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania aktualizacji kosztorysu na żądanie Zamawiającego i poniesie koszty jego aktualizacji. 4. Wszystkie opracowania projektowe należy wykonać w oparciu o m.in. następujące ustawy i rozporządzenia: Ustawa Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 (Dz. U. 2017 r., poz. 1332), Rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego z dnia 3 lipca 2003 r (Dz. U. z dnia 10 lipca 2003 r z późn. zm.), Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. z 2013 r., poz. 1129), Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. 2004 r., poz.130,1389), Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. 2015 r., poz. 1422). 5. Po podpisaniu umowy Zamawiający przekaże wybranemu Wykonawcy mapę do celów projektowych w wersji papierowej i elektronicznej. 6. Gmina nie jest aktualnie właścicielem terenu, na którym przewidziana jest inwestycja, rozpoczęła jednak procedurę zmiany miejscowego planu zagospodarowania oraz komunalizacji działki, należącej do Skarbu Państwa. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy, stanowiący załącznik nr 1 do wzoru umowy oraz Szczegółowe budowlane warunki zamówienia, stanowiące załącznik nr 2 do wzoru umowy. 8. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 9. Wymagania dotyczące gwarancji: Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonaną dokumentację projektową i kosztorysową do czasu wygaśnięcia odpowiedzialności Wykonawcy robót z tytułu rękojmi na roboty wykonane na podstawie opracowanej dokumentacji. 10. Postępowanie jest prowadzone zgodnie z zasadami przewidzianymi dla tzw. „procedury odwróconej”, o której mowa w art. 24aa ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Stosowne do przywołanych przepisów Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 11. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia realizacji przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca odpowiada za ich działanie jak za swoje własne. 12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, ani zastosowania aukcji elektronicznej. 13. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy. 14. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych. 15. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 Pzp. 16. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy (Dz.U. t.j. z 2015 r. poz. 1066 ze zmianami), osób: głównego projektanta branży wiodącej, kosztorysanta, asystenta, chyba, że osoby te prowadzą własną działalność gospodarczą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Oryginał wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości. W przypadku wadium wnoszonego w formie pieniężnej, wskazane jest dołączyć do oferty kserokopię dowodu przelewu 3) Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – dokument stosowne pełnomocnictwo, z którego wynika zakres pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku załączenia kserokopii pełnomocnictwa, winno ono być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach