Przetargi.pl
Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego robót wewnętrznych w obiekcie Komisariatu Policji w Mokobodach (powiat Siedlce), w tym uzyskanie zmiany sposobu użytkowania obiektu z funkcji biurowo-mieszkalnej na biurową- nr sprawy 99/13

Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. 11 Listopada 37/59
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 3453103 , fax. 48 3452002
  • Data zamieszczenia: 2013-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
    ul. 11 Listopada 37/59 37/59
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 48 3453103, fax. 48 3452002
    REGON: 67089737900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego robót wewnętrznych w obiekcie Komisariatu Policji w Mokobodach (powiat Siedlce), w tym uzyskanie zmiany sposobu użytkowania obiektu z funkcji biurowo-mieszkalnej na biurową- nr sprawy 99/13
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego robót wewnętrznych w obiekcie Komisariatu Policji w Mokobodach (powiat Siedlce), w tym uzyskanie zmiany sposobu użytkowania obiektu z funkcji biurowo-mieszkalnej na biurową. Adres obiektu budowlanego, którego dotyczy zamówienie: ul. Ks. Brzózki 1, 08-124 Mokobody (powiat Siedlce), działka nr ewid. 917 o pow.0,0863 ha ZAKRES ROBÓT (USŁUG): 1.) opracowanie projektu budowlanego robót wewnętrznych w KP w Mokobodach na potrzeby uzyskania pozwolenia na budowę, w sposób umożliwiający jego uzyskanie - 6 egz. projekt powyższy będzie zawierał całość robót wewnętrznych, w szczególności: zmianę sposobu użytkowania obiektu z mieszkaniowo-biurowej na biurową (w tym celu nie można wykluczyć np. potrzeby przebudowy klatki schodowej), zaprojektowanie na parterze budynku pomieszczenia socjalnego i doprowadzenie do niego niezbędnych instalacji (dla instalacji zlewozmywaka), inne prace wymienione w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia 2.) opracowanie dokumentacji wykonawczej wielobranżowej robót j.w. - 4 egz. powyższa dokumentacja wykonawcza będzie obejmowała wszystkie branże: architektoniczno-konstrukcyjną, sanitarną i elektryczną, a w szczególności detale wykonawcze, 3.) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót - 3egz. 4.) opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich - 3egz. 5.) opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 3egz. 6.) wersja elektroniczna dokumentacji projektowej na płycie CD (2egz.), przedmiary i kosztorysy w pliku ATH lub KST, 7.) uzyskanie wymaganych przepisami uzgodnień, pozwoleń, zgłoszeń itp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: opracowanie projektu budowlanego na potrzeby uzyskania pozwolenia na budowę, w formie umożliwiającej jego złożenie do Urzędu (po uprzednim sprawdzeniu przez Zamawiającego) - do 02.09.2013r. wykonanie pozostałego zakresu umowy (w szczególności projektu wykonawczego, specyfikacji wykonania i odbioru robót, przedmiarów i kosztorysów inwestorskich) - do 13.09.2013r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712210003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach