Przetargi.pl
„Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego remontu wraz z przeprowadzeniem prac remontowo-budowlanych w celu dostosowania pomieszczenia archiwum anatomii patologicznej na potrzeby Biobanku, budynek kuchni na terenie Centrum Onkologii – Instytut w Warszawie przy ul. W.K. Roentgena 5”, nr PN-60/18/DF

Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie ogłasza przetarg

  • Adres: 02034 Warszawa, ul. Wawelska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 570 94 63 , fax. 22 570 94 63
  • Data zamieszczenia: 2018-04-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie
    ul. Wawelska
    02034 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 570 94 63, fax. 22 570 94 63
    REGON: 28836600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.coi.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut Badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego remontu wraz z przeprowadzeniem prac remontowo-budowlanych w celu dostosowania pomieszczenia archiwum anatomii patologicznej na potrzeby Biobanku, budynek kuchni na terenie Centrum Onkologii – Instytut w Warszawie przy ul. W.K. Roentgena 5”, nr PN-60/18/DF
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej w branży konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej, teletechnicznej według załączonego poniżej opisu przedmiotu zamówienia oraz wykonanie prac remontowo-adaptacyjnych zgodnych z dokumentacją budowlano-technologiczną i wykonawczą. Charakterystyczne parametry określające wielkość pomieszczeń przedstawiono powyżej w pkt 7. Wykonawca ma uzgodnić dokumentację projektową z Zamawiającym i Dostawcą sprzętu. Docelowo w pomieszczeniu Biobanku mają być zamontowane na fundamentach o wysokości 25 cm 3 zamrażarki o pojemności 815 l i ciężarze 388 kg każda, oraz 3 zbiorniki do przechowywania probówek w oparach ciekłego azotu (waga pełnego zbiornika 727 kg). Opis i wymagania powyższego wyposażenia przedstawiono w załączniku nr 2 do PFU. Szczegółowy zakres wykonania projektu oraz realizacji remontu i adaptacji pomieszczeń przedstawiono w punktach od 8.1 do 8.9.Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się ma w trzech zasadniczych etapach. 1) Etap I – wykonanie dokumentacji projektowej budowlano – wykonawczej do 14 dni od daty zawarcia umowa. 2) Etap II – wykonanie robót remontowo-adaptacyjnych wraz z montażem niezbędnego wyposażenia i urządzeń. Dopuszcza się rozpoczęcie prac remontowych jeszcze w czasie realizacji prac projektowych w uzgodnieniu z inspektorem nadzoru Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74220000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W zakresie wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b Pzp wraz z ofertą należy przedłożyć Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku nr 2 do SIWZ (oraz Załącznikach nr: 2A, 2B do SIWZ - jeżeli dotyczą).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Upoważnienie do podpisania oferty i dokumentów przetargowych, a także składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z krajowego rejestru sądowego lub centralnej ewidencji i informacji działalności gospodarczej. 2. Wypełniony Formularz ofertowy - Załącznik nr 7 do SIWZ wraz z wypełnionym Załącznikiem nr 1 do Formularza ofertowym.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach