Przetargi.pl
Remont i dostosowanie pracowni endoskopii w Klinice Gastroenterologii Onkologicznej Centrum Onkologii – Instytut w Warszawie przy ul. W.K. Roentgena 5 na potrzeby aparatu rentgenowskiego typ: Artis Zee, model Artis Zee multi-purpose, PN-108/18/DF

Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie ogłasza przetarg

  • Adres: 02034 Warszawa, ul. Wawelska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 570 94 63 , fax. 22 570 94 63
  • Data zamieszczenia: 2018-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie
    ul. Wawelska
    02034 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 570 94 63, fax. 22 570 94 63
    REGON: 28836600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.coi.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut Badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i dostosowanie pracowni endoskopii w Klinice Gastroenterologii Onkologicznej Centrum Onkologii – Instytut w Warszawie przy ul. W.K. Roentgena 5 na potrzeby aparatu rentgenowskiego typ: Artis Zee, model Artis Zee multi-purpose, PN-108/18/DF
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji budowlano-technologicznej i wykonawczej w branży konstrukcyjno-budowlanej (w tym ekspertyza nośności stropu), sanitarnej, elektrycznej, teletechnicznej oraz osłon stałych zgodnie z dokumentacją techniczno-ruchową nowego aparatu rentgenowskiego typ Artis Zee, model Artis Zee Multi-Purpose. Wykonawca ma uzgodnić dokumentację projektową z Zamawiającym i Dostawcą nowego aparatu RTG Artis Zee. Szczegółowy zakres wykonania projektu oraz realizacji remontu i adaptacji pomieszczeń przedstawiono w Załączniku nr 1 do SIWZ. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się ma w dwóch zasadniczych etapach. 1) Etap I – w terminie do 14 dni od daty zawarcia umowy - wykonanie dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej i technologicznej osłon stałych, przekazanie jej do zatwierdzenia do Sanepidu oraz uzyskanie pozytywnej decyzji. 2) Etap II – w terminie do 55 dni od daty zawarcia umowy - wykonanie robót remontowo-adaptacyjnych wraz z dostawą i montażem wyposażenia meblowego i sanitarnego. Uzyskanie decyzji z Sanepid o zezwoleniu na użytkowanie. Dopuszcza się rozpoczęcie prac remontowych jeszcze w czasie realizacji prac projektowych w uzgodnieniu z inspektorem nadzoru Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74220000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b Pzp dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. W zakresie wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b Pzp wraz z ofertą należy przedłożyć Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku nr 2 do SIWZ (oraz Załącznikach nr: 2A, 2B do SIWZ - jeżeli dotyczą).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto Zamawiający wymaga, aby Wykonawca do oferty załączył: 1. Upoważnienie do podpisania oferty i dokumentów przetargowych, a także składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z krajowego rejestru sądowego lub centralnej ewidencji i informacji działalności gospodarczej. 2. Wypełniony Formularz ofertowy - Załącznik nr 7 do SIWZ wraz z wypełnionym Załącznikiem nr 1 do Formularza ofertowym.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach