Przetargi.pl
wykonanie projektu budowlano-wykonawczego przedszkola 6-oddziałowego przy ul.Kasztanowej w Złotnikach Kujawskich wraz z dokumentacją na rozbiórkę istniejącego przedszkola przy ul.Kasztanowej w Złotnikach Kujawskich oraz nadzorem autorskim

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 88-180 Złotniki Kujawskie, ul. Powstańców Wlkp. 6
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2009-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Powstańców Wlkp. 6 6
    88-180 Złotniki Kujawskie, woj. kujawsko-pomorskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlotnikikujawskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie projektu budowlano-wykonawczego przedszkola 6-oddziałowego przy ul.Kasztanowej w Złotnikach Kujawskich wraz z dokumentacją na rozbiórkę istniejącego przedszkola przy ul.Kasztanowej w Złotnikach Kujawskich oraz nadzorem autorskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1.wykonanie dokumentacji niezbędnej do uzyskania pozwolenia na rozbiórkę istniejącego przedszkola przy ul.Kasztanowej w Złotnikach Kujawskich tzn. szkic usytuowania obiektu budowlanego, opis zakresu i sposobu prowadzenia robót rozbiórkowych, opis sposobu zapewnienia bezpieczeństwa ludzi i mienia, pozwolenia, uzgodnienia lub opinie innych organów, a także inne dokumenty wymagane przepisami szczególnymi , opracowanie przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego. 2. wykonanie projektu budowlano-wykonawczego obiektu przedszkola 6-oddziałowego wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul.Kasztanowej w Złotnikach Kujawskich. Projektowany obiekt ma powstać w miejscu istniejącego obiektu przedszkola, które ze względu na stan techniczny grożący katastrofą podlega rozbiórce. Zakres prac do wykonania obejmuje: Prace przygotowawcze i uzgodnienia a) projekt dwóch koncepcji architektoniczno-budowlanych obiektu który powinien zawierać opis konstrukcji i wykończenia obiektu , rzuty układu funkcjonalnego, elewacje, całkowity koszt inwestycji, czas realizacji inwestycji. Projekt koncepcji należy przedłożyć Zamawiającemu celem akceptacji, b) uzyskanie mapy do celów projektowych c) opracowanie dokumentacji projektowej- projekt budowlano-wykonawczy obejmujący wszystkie branże d) opracowanie przedmiarów robót, e) opracowanie kosztorysu inwestorskiego, f) opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót zawierających zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonywania prac budowlanych, obejmujące w szczególności wymagania dotyczące właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót a także określające zakresy prac, które powinny być ujęte w cenach poszczególnych pozycji przedmiaru. g) sporządzenie zbiorczego zestawienia kosztów robót, h) opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, i) przygotowanie wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizacje inwestycji wraz z opracowaniem raportu oddziaływania inwestycji na środowisko (jeśli jest wymagany), j) nadzór autorski nad realizacją robót zawartych w zamawianej dokumentacji projektowej (w ramach wynagrodzenia za jej opracowanie- Zamawiający przyjmuje 4 pobyty). 3. Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie i na własny koszt, wszystkie materiały niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności opinie, badania i pomiary, podkłady geodezyjne itp. a także wszelkie formalności administracyjne. Oferta musi uwzględniać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacja zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: Dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do projektowania w specjalności: - architektonicznej bez ograniczeń, - konstrukcyjno - budowlanej, - sanitarnej, - elektrycznej Osoby posiadające w/w uprawnienia muszą przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadać co najmniej 5 - letni staż pracy po uzyskaniu uprawnień do projektowania w danej branży. Wykonali w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej dwa projekty budowlane dla obiektów użyteczności publicznej, o powierzchni użytkowej powyżej 200 m2 każdy. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr19, poz.177 z późn. zm.) i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 P.z.p. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z załącznikiem nr 5 do niniejszej SIWZ) 5.Decyzje o nadaniu osobom, które będą brały udział w wykonaniu zamówienia uprawnień budowlanych do projektowania w specjalności: - architektonicznej bez ograniczeń, - konstrukcyjno - budowlanej, - sanitarnej, - elektrycznej 6. Aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - dla osób, które będą brały udział w wykonaniu zamówienia 7. Wykaz wykonanych usług - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców według wzoru, stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Za usługi odpowiadające rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający uzna co najmniej dwie usługi wykonania projektów budowlanych dla obiektów użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej pow. 200 m2 każdy. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie wg formuły: spełnia/ nie spełnia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zlotnikikuj.ires.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach