Zarząd Powiatu Nakielskiego ogłasza przetarg
- Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, ul. Gen. H. Dąbrowskiego 54
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3866628 , fax. 052 3860771
- Data zamieszczenia: 2009-12-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Nakielskiego
ul. Gen. H. Dąbrowskiego 54 54
89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3866628, fax. 052 3860771
REGON: 09236602800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-nakielski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na dostawę tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Nakle nad Notecią - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Wyprodukowanie i dostawa tablic rejestracyjnych do Wydziału Komunikacji w Starostwie Powiatowym przy ul. Gen. Henryka Dąbrowskiego 54 w Nakle nad Notecią: - tablice samochodowe - 6 000 kompletów - tablice ciągnikowo-motocyklowe - 400 szt. - tablice motorowerowe - 300 szt. Tablice rejestracyjne muszą być wykonane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (Dz. U. z 2002r. Nr 133, poz. 1123 ze zm.) CPV 30195000-2 Dostawa tablic odbywać się będzie transportem własnym Wykonawcy bezpłatnie do siedziby Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301950002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności 2. Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 3. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3.1. należycie wykonał dwie dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, 4. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 5. Wykonawca nie może być wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Niespełnienie chociażby jednego z wymienionych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Ocena spełnienia wymienionych wyżej warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji złożonych w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale V niniejszej SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców oświadczenie musi dotyczyć każdego z wykonawców i winno być złożone przez: każdego z nich odrębnie jedynie w sytuacji, jeśli każdy z nich spełnia wszystkie warunki samodzielnie, bądź przez pełnomocnika występującego w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) - załącznik nr 2 do SIWZ 2. oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy wykonawca z osobna składa oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania) - załącznik nr 3 do SIWZ, 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia przedmiotowe dokumenty muszą być złożone przez każdego z wykonawców z osobna), 4. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia przedmiotowe dokumenty muszą być złożone przez każdego z wykonawców z osobna) 5. zezwolenie właściwego Wojewody na produkcje tablic rejestracyjnych 6. certyfikat Instytutu Transportu Samochodowego 7. wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały należycie wykonane - załącznik nr 4.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-nakielski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostarczenie kompletnego i zmontowanego wyposażenia Budynku Biblioteki w Pruszczu w ramach inwestycji pn. Budowa i wyposażenie Gminnej Biblioteki Publicznej w Pruszczu - WYPOSAŻENIE
Dodano: 2015-11-19 - Dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku
Dodano: 2015-09-23 - DOSTAWA TABLIC DO JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 4503 - SPRAWA NR 16/2015
Dodano: 2015-03-23 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Lipnie
Dodano: 2014-11-19 - DOSTAWA TABLIC KORKOWYCH ORAZ MAGNETYCZNYCH-SUCHOŚCIERALNYCH DO JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 4503 - SPRAWA NR 93/2014
Dodano: 2014-08-25 - Dostawa materiałów promocyjnych
Dodano: 2014-08-13 - DOSTAWA TABLIC KORKOWYCH, REKLAMOWYCH I MAGNETYCZNO-SUCHOŚCIERALNYCH - SPRAWA 39/2014
Dodano: 2014-05-07 - Dostawa tablic rejestracyjnych
Dodano: 2014-04-03 - Dostawa tablic rejestracyjnych w latach 2014-2016 oraz odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z eksploatacji
Dodano: 2014-03-18 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg Starostwa Powiatowego w Mogilnie,wykonanych zgodnie z wymogami określonymi ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. Z 2012 r., poz. 1137 z późn. zm.) oraz z warunkami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów ( Dz. U. Z 2007 r. Nr 186, poz. 1322 z późn. zm.) oraz odbiór do złomowania zużytych tablic w latach 2014-2016 na podstawie zlecenia udzielonego przez Zamawiającego.
Dodano: 2013-12-11