Przetargi.pl
Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego oraz nadzór autorski nad wykonywanymi robotami dla przedsięwzięcia realizowanego w ramach projektu pn.: Poprawa efektywności energetycznej budynków Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Poznaniu i Delegatury w Kaliszu

Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-625 Poznań, ul. Czarna Rola 4
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 827 05 10 , fax. 061 8270522
  • Data zamieszczenia: 2015-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Poznaniu
    ul. Czarna Rola 4 4
    61-625 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 827 05 10, fax. 061 8270522
    REGON: 00016240600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.poznan.wios.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego oraz nadzór autorski nad wykonywanymi robotami dla przedsięwzięcia realizowanego w ramach projektu pn.: Poprawa efektywności energetycznej budynków Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Poznaniu i Delegatury w Kaliszu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: A. 1. Wykonanie dokumentacji projektowej składającej się z: a. Projektu budowlanego w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych, b. Projektów wykonawczych, c. Przedmiarów robót, d. Informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w przypadku gdy jej opracowanie jest konieczne na podstawie odrębnych przepisów. Dokumentacja projektowa winna być sporządzona zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz.U 2013, poz. 1129) i zawierać wszystkie elementy wskazane w tym rozporządzeniu; Projekt budowlany winny być sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa, i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. 201, poz. 462 ze zm.) i zawierać wszystkie elementy wskazane w tym rozporządzeniu. 2. Wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych winna być sporządzona zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz.U 2013, poz. 1129) i zawierać wszystkie elementy wskazane w tym rozporządzeniu. 3. Wykonanie kosztorysów inwestorskich. Kosztorysy inwestorskie winny być sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. 2004 Nr 130 poz. 1389). 4. Nadzór autorski nad wykonywanymi pracami. B. Lokalizacja budynków: 1. Budynek Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Poznaniu, ul. Czarna Rola 4, 61-525 Poznań; 2. Budynek Delegatury Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Kaliszu, ul. Piwonicka 19, 62-800 Kalisz. C. Zakres dokumentacji projektowej dla budynku w Poznaniu: 1. ocieplenie ścian zewnętrznych i ścian oddzielających pomieszczenia ogrzewane od nieogrzewanych; 2. ocieplenie stropodachów i stropów zewnętrznych; 3. ocieplenie stropu nad nieogrzewaną piwnicą; 4. wymiana bram garażowych oraz drzwi zewnętrznych; 5. modernizacja instalacji centralnego ogrzewania - wymiana grzejników i montaż zaworów termostatycznych i podpionowych; 6. modernizacja instalacji wentylacji mechanicznej według opracowanej koncepcji; 7. montaż kolektorów słonecznych. Zakres dokumentacji projektowej dla budynku w Kaliszu: 1. ocieplenie ścian zewnętrznych i ścian oddzielających pomieszczenia ogrzewane od nieogrzewanych; 2. ocieplenie stropodachu; 3. wymiana stolarki okiennej i drzwiowej; 4. zmiana sposobu wytwarzania c.w.u. (likwidacja miejscowych podgrzewaczy c.w.u. i wykonanie instalacji c.w.u. zasilanej z kotłowni); 5. montaż kolektorów słonecznych; 6. przyłącza do sieci gazowniczej i zmiana sposobu zasilania kotłowni z oleju opałowego na gaz ziemny (wymiana palnika w istniejącym kotle oraz regulacja instalacji) Dokumentacja projektowa winna zawierać wszystko co jest niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę i właściwej realizacji projektu. W szczególności dokumentacja powinna zawierać elementy pozwalające na osiągnięcie celu projektu Poprawa efektywności energetycznej budynków Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Poznaniu i Delegatury w Kaliszu na który to projekt Zamawiający uzyskał dofinansowanie z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej z siedzibą w Warszawie Poza tym zakres dokumentacji musi ujmować i opisywać wszystkie prace, które wynikają z Załącznika nr 5 do SIWZ - Specyfikacja techniczna, który składa się z: a. Audytu Efektywności Ekologicznej dla budynku WIOŚ w Poznaniu; b. Audytu Efektywności Ekologicznej dla budynku Delegatury WIOŚ w Kaliszu; c. Koncepcji instalacji wentylacji dla budynku WIOŚ w Poznaniu. a służyć mają osiągnięciu celu projektu pn.: Poprawa efektywności energetycznej budynków Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Poznaniu i Delegatury w Kaliszu jego wykonania i rozliczenia. D. Ilość egzemplarzy i forma przekazanej dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz kosztorysów inwestorskich: 1. Projekt budowlany i wykonawczy: a. w 5 egzemplarzach w formie pisemnej, b. w formie elektronicznej w formacie DWG (rysunki) i formacie DOC lub EXC. oraz pdf (część opisowa) umieszczonych na płycie CD/DVD. 2. Przedmiar robót: a. w 2 egzemplarzach w formie papierowej, b. w formie elektronicznej w formacie programu w którym będzie sporządzany oraz pdf umieszczony na płycie CD/DVD. 3. Informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia: a. w 2 egzemplarzach w formie papierowej, b. w formie elektronicznej w formacie DOC. oraz pdf umieszczony na płycie CD/DVD. 4. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych: a. w 5 egzemplarzach w formie papierowej, b. w formie elektronicznej w formacie DOC. oraz pdf umieszczony na płycie CD/DVD. 5. Kosztorysy inwestorskie; a. w 2 egzemplarzach w formie papierowej, b. w formie elektronicznej w formacie programu w którym będzie sporządzany oraz pdf umieszczony na płycie CD/DVD. E. Wykonawca zobowiązuje się wykonać dokumentację projektową zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r- Prawo budowlane (Dz.U. 2013.1409 z późn. zm.) oraz ze wszystkimi aktami wykonawczymi do niniejszej ustawy, które nie zostały wymienione powyżej, a które są konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia. F. Wizja lokalna budynku w Poznaniu możliwa jest od dnia ogłoszenia przetargu w dni powszednie w godzinach od 8.00-14.00. Osoby upoważnione przez Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcami: Ewa Makowska tel. 61 8270512 Adrian Smoliński tel. 61 8270511 Paweł Knasiecki tel. 61 8270511 Wizja lokalna budynku w Kaliszu możliwa jest od dnia ogłoszenia przetargu w dni powszednie w godzinach od 800-1400. Osoby upoważnione przez Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcami: Jakub Kaczmarek tel. 62 7646330 Mirosław Karolak tel. 62 7646330 G. Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia jest Załącznik nr 5 do SIWZ - Specyfikacja techniczna.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712210003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: a. 2900,00 zł. na Część I zamówienia; b. 1400,00 zł na Część II zamówienia. Wadium należy wpłacić na konto: NBP 93 1010 1469 0021 9213 9800 0000 Oddział Poznań z dopiskiem Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego - i odpowiednio wskazać Część I lub Część II. Zamawiający uzna, że wadium zostało wniesione jeżeli przed terminem otwarcia wadium wpłynie na konto Zamawiającego. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz 1158 z późn. zm.). W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności w jakich Zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać następujące sytuacje: - określone w art. 46 ust 4a prawa zamówień publicznych, tj. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, - Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania dokumentacji projektowej
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.poznan.wios.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach