Przetargi.pl
Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego i realizację zadania w trybie zaprojektuj i wybuduj

Miasto Poznań - Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych w imieniu i na rzecz którego działa Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 61-884 Poznań, ul. Rybaki 18a
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (061) 657 90 00 , fax. (061) 657 90 09
  • Data zamieszczenia: 2012-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań - Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych w imieniu i na rzecz którego działa Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej S.A.
    ul. Rybaki 18a 18a
    61-884 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. (061) 657 90 00, fax. (061) 657 90 09
    REGON: 63023584700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgm.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: osoba prawna działająca w imieniu administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego i realizację zadania w trybie zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie projektu budowlano-wykonawczego i realizacja zadania w trybie zaprojektuj i wybuduj. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: 2.1. Część pierwsza obejmuje wykonanie dwóch zadań: Zadanie 1-wykonanie dokumentacji projektowej na rozbiórkę i budowę pomieszczeń gospodarczych i w.c. z rozbiórką i wybudowaniem nowych pomieszczeń gospodarczych, zadanie 2-wykonanie dokumentacji projektowej na adaptację w budynku mieszkalnym pomieszczeń w.c. wraz z przyłączami wodno-kanalizacyjnymi wraz z wykonaniem robót w oparciu o dokumentację. Prace objęte przedmiotem umowy dotyczą nieruchomości znajdującej się przy ul. Rzecznej 7 w Poznaniu. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w Wymaganiach dotyczących budynku położonego przy ul. Rzecznej 7 w Poznaniu: 1. Wykonania dokumentacji na rozbiórkę pomieszczeń gospodarczych oraz kabin w.c. wraz z utylizacją dołu kloacznego i wybudowanie pomieszczeń gospodarczych 2. projekt na adaptację pomieszczeń w.c. w budynku wraz z przyłączami 3. wykonanie prac objętych projektami - załącznik nr 6 do IDW (załącznik nr 1 do umowy). W ramach zadania 1 dotyczącego dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do uzyskania: - aktualnych map geodezyjnych, - uzyskania decyzji o warunkach zabudowy, - uzyskania w Wydziale Urbanistyki i Architektury pozwolenia na rozbiórkę/budowę, - wykonania projektu rozbiórki wraz z utylizacją dołu kloacznego, - wykonania projektu budowy pomieszczeń gospodarczych. W ramach zadania 1 dotyczącego prac budowlanych Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do wykonania: - rozbiórki budynku gospodarczego i budynku wc, - utylizacji dołu kloacznego, - nowego budynku gospodarczego. W ramach zadania 2 dotyczącego dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: - uzyskania aktualnych map geodezyjnych, - uzyskania decyzji o warunkach zabudowy, - uzyskania w Wydziale Urbanistyki i Architektury pozwolenia na rozbiórkę/budowę, - wykonania projektu budowlanego na adaptację pomieszczeń wc w budynku wraz z przyłączami wodno-kanalizacyjnymi, - uzyskanie pozwoleń w firmie AQUANET dot. przyłącza wod-kan. W ramach zadania 2 dotyczącego prac budowlanych Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do wykonania czterech pomieszczeń wc przynależnych do poszczególnych lokali wraz z wentylacją i instalacją wod-kan. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania robót budowlanych zgodnych ze sporządzonym i zatwierdzonym przez Zamawiającego projektem. 2.2. Część druga obejmuje wykonanie dwóch zadań: W ramach zadania 1 Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dokumentacji inwentaryzacyjnej oryginalnej skrzynkowej stolarki okiennej i opracowanie na jej podstawie szczegółowego projektu nowych jednoramowych okien drewnianych wraz z ich wymianą w lokalu użytkowym przy ul. Głogowskiej 50/11 w Poznaniu. W ramach zadania 2 Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wymianę stolarki okiennej i drzwiowej wraz z jej wymianą w lokalach użytkowych (sklep warzywny i antykwariat) znajdujących się w Poznaniu przy ul. Matejki 53. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany dla zadania 1 w Specyfikacji technicznej - załącznik nr 7 do IDW (załącznik nr 1 do umowy), dokumentacji fotograficznej - załącznik nr 8 do IDW (załącznik nr 2 do umowy), wskazania konserwatorskie - załącznik nr 9 do IDW (załącznik nr 3 do umowy), dla zadania 2 w Specyfikacji technicznej- załącznik nr 10 do IDW (załącznik nr 4 do umowy), dokumentacji fotograficznej - załącznik nr 11 do IDW (załącznik nr 5 do umowy) W ramach zadania 1 i 2 Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do sporządzenia dokumentacji projektowej. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania robót budowlanych, stanowiących przedmiot umowy dla zadania 1 i zadania 2 zgodnie ze sporządzonym i zatwierdzonym przez Zamawiającego projektem. Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia nadzoru autorskiego nad realizacją przedmiotu umowy w zakresie sporządzonej dokumentacji projektowej. 3. Zamawiający wymaga udzielenia dla części I i części II zamówienia - 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty liczonej od dnia odbioru końcowego robót i 36 gwarancji na projekt liczonej od daty podpisania protokołu odbioru dokumentacji projektowej, zgodnie z postanowieniami §7 umowy. 4. Wykonawca zobowiązuje się przedmiot zamówienia wykonać zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności ustawą z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.), normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy. 5. Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować powstałe w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia odpady zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 716210007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgm.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach