Przetargi.pl
Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Szyszczyce i Ciecierze, gmina Chmielnik.

Gmina Chmielnik ogłasza przetarg

  • Adres: 26-020 Chmielnik, Plac Kościelny 5
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3543273 , fax. 041 3543273
  • Data zamieszczenia: 2009-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chmielnik
    Plac Kościelny 5 5
    26-020 Chmielnik, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3543273, fax. 041 3543273
    REGON: 29100974500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chmielnik.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Szyszczyce i Ciecierze, gmina Chmielnik.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przewidywany zakres około: 15 km sieci , 120 sztuk przyłączy, 4 pompownie,2 komory rozprężne. Uwaga: W bilansach ściekowych uwzględnić wieś Kotlice i Suskrajowice. Zakres rzeczowy opracowania obejmuje: 1. Projekt budowlano - wykonawczy sieci kanalizacyjnej wraz z przyłączami oraz dokumentacją geotechniczną dla potrzeb budowy sieci w 5 egzemplarzach w wersji papierowej i 1 egzemplarz w wersji elektronicznej na płycie CD / w programach MS Word, Excel, Acrobat Reader / w tym również: 1.1 Wykonanie map sytuacyjno wysokościowych do celów projektowych. 1.2 Opracowanie wniosku o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wraz z wykazem stron biorących udział w postępowaniu. 1.3 Opracowanie wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia wraz z opracowaniem raportu w razie zaistnienia takiej konieczności. 1.4. Badania techniczne podłoża gruntowego. 1.5. Opracowanie operatów wodno - prawnych w razie potrzeby. 1.6. Uzyskanie zgód właścicieli działek lub ich spadkobierców na lokalizację sieci kanalizacyjnej, pompowni ścieków i przyłączy oraz wszystkich uzgodnień dokumentacji niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę. 1.7.Opracowanie wykazu właścicieli nieruchomości lub ich spadkobierców do wystąpienia przez Zamawiającego o wydanie pozwolenia na budowę. 1.8. Opracowanie kosztorysu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym. 1.9. Opracowanie wniosku o wydanie pozwolenia na budowę. 1.10.Uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę 2. Przedmiary robót i kosztorys inwestorski w programie Norma 3.0 w formacie ATHENA-SOFT /*.ath/ w 1 egzemplarzu w wersji papierowej i 1 egzemplarz w wersji elektronicznej na płycie CD. 3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w 1 egzemplarzu w wersji papierowej i 1 egzemplarz w wersji elektronicznej na płycie CD.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713222003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Pzp: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, w tym wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej jedno zamówienie w zakresie opracowania dokumentacji projektowej dotyczącej kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią ścieków oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym posiadają uprawnienia budowlane w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, osoby te winny posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty - Załącznik Nr 1 do SIWZ - wymagana forma dokumentu: oryginał, 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 i 24 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, zgodnie z treścią Załącznika Nr 3 - wymagana forma dokumentu: oryginał 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (z przedstawionego dokumentu musi wynikać co jest przedmiotem prowadzonej działalności oraz kto ma prawo do świadczenia woli w imieniu wykonawcy) - wymagana forma dokumentu: oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę; 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - wymagana forma dokumentu: oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę; 5. W celu potwierdzenia, ze wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: 5.1. wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania, w tym podanie przynajmniej jednego zamówienia w zakresie opracowania dokumentacji projektowej dotyczącej kanalizacji sanitarnej z przepompownią ścieków ( Załącznik Nr 6 ) oraz złożenie dokumentów potwierdzających, że te zamówienia zostały wykonane należycie - wymagana forma dokumentów: - wykaz wykonanych prac ( Załącznik Nr 6 ) - ORYGINAŁ - dokumenty potwierdzające, że opracowania zostały wykonane należycie - ORYGINAŁ lub KSEROKOPIA potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5.2. Uprawnienia budowlane osób przewidzianych do realizacji zamówienia z zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, zaświadczenie o przynależności do właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa osób przewidzianych do realizacji zamówienia - wymagana forma dokumentu: oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 6. Harmonogram rzeczowo - finansowy - Załącznik Nr 5 W przypadku konsorcjum dokumenty wymienione w pkt. 2, 3 i 4 niniejszej specyfikacji przedstawia każdy z członków konsorcjum. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez jednego Wykonawcę lub wspólnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chmielnik.com

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach