Przetargi.pl
Dostawa pieczywa nr sprawy EZP-252-39/2009

Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy ogłasza przetarg

  • Adres: 26-026 Morawica, ul. Spacerowa 5
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3641378 , fax. 041 3641226
  • Data zamieszczenia: 2009-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy
    ul. Spacerowa 5 5
    26-026 Morawica, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3641378, fax. 041 3641226
    REGON: 00029011000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.morawica.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pieczywa nr sprawy EZP-252-39/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieczywa według asortymentu określonego w formularzu cenowym stanowiącym załącznik Nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający wymaga aby pieczywo tj. chleb pszenno-żytni, chleb żytnio- razowy był krojony i foliowany. Pieczywo musi być świeże o dobrym smaku dostarczane w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych. Opakowania muszą posiadać nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego(skład), nazwie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz wadze.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158110006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który: 1. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. - wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tj. zrealizowane co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawą stanowiącym przedmiot zamówienia realizowane w sposób ciągły przez okres 12 m-cy, o wartości minimum 100.000,00 zł. brutto każda Uwaga : Przez jedną dostawę należy rozumieć realizację jednej umowy przez okres minimum 12 m-cy) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie; 3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5. Wyrażą zgodę na termin płatności faktur za wykonaną dostawę w ciągu 30 dni. 6. Spełnia wszystkie inne wymogi określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń, Zamawiający oceni spełnienie warunków według formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający będzie oceniał spełnienie wymaganych warunków udziału w postępowaniu przez ocenę złożonych z ofertą dokumentów a) oświadczenie w trybie art. 44 o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy o zamówieniach publicznych - załącznik Nr 3 do niniejszej specyfikacji, b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie tj. zrealizowane co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawą stanowiącym przedmiot zamówienia realizowane w sposób ciągły przez okres 12 m-cy, o wartości minimum 100.000,00 zł. brutto każda. - załącznik - Nr 5 do niniejszej specyfikacji, d) dokumenty (referencje) potwierdzające, że usługi wymienione w ppkt. c) zostały wykonane należycie, Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do Ustawy w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. Dz. U. Nr 87, poz. 605).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres niezmienności cen liczony od dnia zawarcia umowy
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.morawica.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach