Przetargi.pl
Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego nadbudowy pawilonu E Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem na potrzeby oddziału rehabilitacji kardiologicznej

Szpital Powiatowy im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. Kamieniec 10
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2012021 , fax. 018 2015351
  • Data zamieszczenia: 2013-01-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem
    ul. Kamieniec 10 10
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 018 2012021, fax. 018 2015351
    REGON: 00031151000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-zakopane.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego nadbudowy pawilonu E Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem na potrzeby oddziału rehabilitacji kardiologicznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który wykona na rzecz Zamawiającego usługi polegające na wykonaniu projektu budowlano - wykonawczego nadbudowy pawilonu E Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem, ul. Kamieniec 10 na potrzeby oddziału rehabilitacji kardiologicznej, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. II. Wykonanie prac, o których mowa powyżej w punkcie I. ogłoszenia w szczególności polega na: 1) Wykonaniu ekspertyzy konstrukcyjnej dla potrzeb możliwości nadbudowy pawilonu E. 2) Opracowaniu programu dostosowawczego dla potrzeb nadbudowy pawilonu E, uwzględniającego między innymi sale chorych dla 20 pacjentów w salach dwuosobowych z łazienkami wspólnymi dla dwóch sal, likwidację barier komunikacyjnych poprzez zaprojektowanie obok klatki schodowej szybu windowego umożliwiającego komunikację dla osób niepełnosprawnych, a także niezbędnej infrastruktury wynikającej z obowiązujących przepisów Ministra Zdrowi oraz Narodowego Funduszu Zdrowia. 3) Wykonaniu projektu budowlano - wykonawczego nadbudowy pawilonu E Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem, ul. Kamieniec 10 na potrzeby oddziału rehabilitacji kardiologicznej wraz z wszystkimi niezbędnymi do eksploatacji oddziału instalacjami oraz z opiniami, uzgodnieniami (w szczególności uzgodnieniem z Nadzorem Inwestycyjnym Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Krakowie), pozwoleniami i innymi dokumentami wymaganymi przepisami szczególnymi - w ilości 5 egzemplarzy w wersji papierowej oraz dodatkowo 1 kompletny egzemplarza w wersji elektronicznej zapisanej w formacie Adobe Reader (PDF) na płycie CD lub DVD. Zakres prac projektowych w szczególności winien być zgodny z Decyzją Burmistrza Miasta Zakopane z dnia 21 czerwca 2007 roku o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego (stanowiącej załącznik Nr 9 do niniejszej SIWZ), aktualnym planem zagospodarowania przestrzennego oraz założeniami Zamawiającego. 4) Wykonaniu kosztorysu inwestorskiego obejmującego pełny zakres robót zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową - wykonanego w ilości 2 egzemplarzy w wersji papierowej oraz dodatkowo 1 egzemplarza w wersji elektronicznej zapisanej w formacie Adobe Reader (PDF) na płycie CD lub DVD, 5) Wykonaniu przedmiaru robót obejmującego pełny zakres robót zgodnie z kosztorysem inwestorskim - wykonanego w ilości 2 egzemplarzy w wersji papierowej oraz dodatkowo 1 egzemplarza w wersji elektronicznej zapisanej w formacie Adobe Reader (PDF) na płycie CD lub DVD, 6) Wykonaniu kosztorysu ofertowego (zerowego) obejmującego pełny zakres robót zgodnie z kosztorysem inwestorskim - wykonanego w ilości 2 egzemplarzy w wersji papierowej oraz dodatkowo 1 egzemplarza w wersji elektronicznej zapisanej w formacie Adobe Reader (PDF) na płycie CD lub DVD, 7) Wykonaniu specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - wykonanej w ilości 2 egzemplarzy w wersji papierowej oraz dodatkowo 1 egzemplarza w wersji elektronicznej zapisanej w formacie Adobe Reader (PDF) na płycie CD lub DVD. 8) Uzyskaniu decyzji administracyjnej - Pozwolenie na budowę. III. Ponadto Zamawiający informuje i wyjaśnia, że posiada i jednocześnie udostępnia Wykonawcą następujące dokumenty: 1) Skany dokumentacji projektowej istniejącego pawilonu E - załącznik Nr 10 do niniejszej SIWZ. VI. Zamawiający zastrzega, że Wykonawca zobowiązuje się wykonać dokumentację projektową, o której mowa wyżej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa w tym w szczególności zgodnie z: 1) Ustawą z dnia 07 lipca 1994 roku - Prawo budowlane (tj. Dz. U. z dnia 23 grudnia 2010 roku Nr 243, poz. 1623 ze zm.), 2) Ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 roku - Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z dnia 25 września 2012 roku, poz. 1059), 3) Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z dnia 25 czerwca 2010 roku, Nr 113, poz. 759 ze zm.) - w zakresie dokonania opisu przedmiotu zamówienia, 4) Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z dnia 27 kwietnia 2012 roku, poz. 462), 5) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z dnia 08 czerwca 2004 roku Nr 130, poz. 1389), 6) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z dnia 16 września 2004 roku Nr 202, poz. 2072 ze zm.), 7) Ogolne przepisy w zakresie budynków Służby Zdrowia. 8) Ogólne przepisy sanitarne i BHP.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712230007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu i składając ofertę przetargową Wykonawcy są zobowiązani wnieść wadium w wysokości 1.000,00 zł (słownie: tysiąc złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-zakopane.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach