Przetargi.pl
Wykonanie projektu budowlanego zlewni ścieków z placem manewrowym dla wozów asenizacyjnych w Chełmży

Urząd Miasta Chełmży ogłasza przetarg

  • Adres: 87-140 Chełmża, ul. Gen. Hallera 2
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 675-22-91 , fax. 056 675-21-22
  • Data zamieszczenia: 2009-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Chełmży
    ul. Gen. Hallera 2 2
    87-140 Chełmża, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 675-22-91, fax. 056 675-21-22
    REGON: 00053249400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu budowlanego zlewni ścieków z placem manewrowym dla wozów asenizacyjnych w Chełmży
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Punkt zlewni ścieków dowożonych z placem manewrowym dla wozów asenizacyjnych należy zaprojektować na działce nr 18/3 z obrębu 13 położonej w Chełmży przy ul. Polnej (własność Miasta Chełmży), na której zlokalizowana jest główna przepompownia ścieków PG z zapleczem. Odprowadzenie ścieków z punktu zlewnego do kanalizacji miejskiej wykonać przez zaprojektowanie kanału grawitacyjnego od punktu zlewnego do studni rewizyjnej na istn. kanale sanitarnym grawitacyjnym ks 1000 doprowadzającym ścieki do przepompowni przy ul. Polnej, położonej na działce nr 16/3 z obr. 13 (własność Mirosławy Nęckiej - Głowackiej). Przyłącze wodociągowe wykonać od istniejącego na terenie przepompowni ścieków PG przyłącza wodociągowe Dz 63 mm. Punkt winien być przystosowany do opróżniania tylko jednego wozu asenizacyjnego o pojemności do 18,0 m3 przy czym przerwa między zlewaniem opróżnianiem jednego wozu a rozpoczęciem opróżniania następnego nie może przekraczać 5 minut. Sposób opróżniania wozów i wprowadzanie ścieków do kanalizacji winien do minimum ograniczyć wydzielanie się odorów ze ścieków. Jeżeli nawet niewielkie ilości odorów miałyby wydzielać się do otwartej przestrzeni należy zaprojektować urządzenia lub instalację do neutralizacji odorów. W punkcie zlewnym przewidzieć kratę rzadką i przepływomierz elektromagnetyczny mierzący ilość ścieków spływających z każdego wozu asenizacyjnego. Przewidzieć automatyczną pracę obiektu. Obsługa obiektu przez pracowników ZWiK Chełmża dopuszczalna najwyżej 2 razy w tygodniu po 1 godz. W ramach automatycznego działania winno być zapewnione rozpoznanie karty lub innego nośnika przypisanego do danego dostawcy, automatyczne otwieranie i zamykanie bramy, w razie potrzeby założenie oświetlenia i awaryjnego spłukiwania, automatyczne otwieranie zamknięcia na przewodzie odprowadzającym ścieki. Należy też zapewnić możliwość przyszłościowego zamontowania urządzenia do automatycznego gromadzenia próbki ścieków o objętości 200 ml z każdego opróżnionego wozu asenizacyjnego - z dwudziestu ostatnich wozów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tzn: a. posiadają uprawnienia do wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 2. Udokumentują zrealizowanie w okresie ostatnich 3 lat co najmniej dwóch zamówień o podobnym charakterze. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców lub wspólnie spełniał wymagania, o których mowa w ust. 1 pkt a - c. 4. Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w rozdziale 6 niniejszej specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że powyższe warunki Wykonawca spełnił. W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 5. Niespełnienie chociażby jednego z powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy wg. wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1. 2. Oświadczenie o spełnieniu wymogów z art. 22 ust.1 ustawy Pzp wg. wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2. 3. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp. 4. Udokumentowanie zrealizowania w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 2 zamówień o podobnym charakterze wg. wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu na składanie ofert, w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 6. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenia społeczne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 8. Informacja z Krajowego Rejestru karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy Pzp wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. Forma dokumentów: 1. Wszystkie dokumentu muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 2. Gdy kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.chelmza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach