Przetargi.pl
Usługi ochrony przeciwpożarowej lasów w Nadleśnictwie Dobrzejewice w roku 2009.

Nadleśnictwo Dobrzejewice ogłasza przetarg

  • Adres: 87-123 Dobrzejewice, Zawały 101
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6742500 , fax. 056 6742501
  • Data zamieszczenia: 2009-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Dobrzejewice
    Zawały 101 101
    87-123 Dobrzejewice, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6742500, fax. 056 6742501
    REGON: 87053000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzejewice@torun.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: PGL Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi ochrony przeciwpożarowej lasów w Nadleśnictwie Dobrzejewice w roku 2009.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia są usługi, polegające na monitorowaniu obszarów leśnych Nadleśnictwa Dobrzejewice z punktów obserwacyjnych, obsługiwanych przez kamery telewizyjne jak i obserwatorów. 2. Obsługa punktu alarmowo-dyspozycyjnego w Nadleśnictwie /PAD/. 3.Obsługa pojazdów gaśniczych Nadleśnictwa, stacjonujących przy siedzibie Nadleśnictwa i Leśnictwa Wąkole. Obsługa polegać ma na utrzymaniu w pełnej gotowości pojazdów do gaszenia pożarów leśnych oraz na bezpośrednim udziale wozów gaśniczych w akcji gaszenia i dogaszania pożarów lasu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 752511207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy : 1) posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ( załącznik nr 4do SIWZ ), 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Wymagania techniczne i osobowe dla poszczególnych części zamówienia: Część nr 1 - Obsługa punktu alarmowo-dyspozycyjnego w Nadleśnictwie, w razie potrzeby obserwacja bezpośrednia (przez obserwatora) terenów leśnych z wieży p-poż przy siedzibie Nadleśnictwa. - 2 osoby w tym jedna posiadająca uprawniania i stosowne badania do pracy na wysokości. Część nr 2 - Obsługa pojazdu gaśniczego Star 266 przy siedzibie Nadleśnictwa, gaszenie pożarów lasu przy pomocy podręcznego sprzętu gaśniczego i motopompy na wyposażeniu pojazdu. - 2 osoby, w tym jedna posiadająca prawo jazdy upoważniające do prowadzenia samochodów o ładowności powyżej 3,5 tony. Część nr 3 -Obsługa pojazdu gaśniczego Praga przy siedzibie Leśnictwie Wąkole, gaszenie pożarów lasu przy pomocy podręcznego sprzętu gaśniczego i motopompy na wyposażeniu pojazdu. - 2 osoby, w tym jedna posiadająca uprawnienia do prowadzenia pojazdów o ładowności powyżej 3,5 tony. Część nr 4 - Pełnienie dyżuru na wieży p.poż. w miejscowości Witowąż - 1 osoba posiadająca uprawnienia do pracy na wysokościach. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie : spełnia - nie spełnia. Wykonawca, który nie udokumentuje spełnianie wymienionych warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona, z zastrzeżeniem przepisów art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków Zamawiający wymaga złożenia, do oferty następujących oświadczeń i dokumentów : 1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2. Oświadczenie, zgodnie z art. 44 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji ( jeżeli oferta jest składana wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie niniejsze powinno być złożone, jako jedno i podpisane przez wszystkich partnerów lub ich pełnomocnika ). 3. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji ( jeżeli oferta jest składana wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie niniejsze powinno być złożone osobno przez każdego z partnerów ). 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz osób i podmiotów, które uczestniczyć będą w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i uprawnienia do pracy na wysokościach - dotyczy obserwatorów na wieżach p-poż Dobrzejewice i Jaźwiny oraz kierowców pojazdów gaśniczych. 6. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobrzejewice.torun.lasy.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach