Przetargi.pl
Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz wykonanie robót budowlanych dot. zadania pn. Budowa Komendy Powiatowej Policji w Międzyrzeczu przy ul. Pięciu świętych Braci Międzyrzeckich, działka nr 809.

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Kwiatowa 10
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 738 14 41 , fax. 95 738 14 35
  • Data zamieszczenia: 2013-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Kwiatowa 10 10
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 95 738 14 41, fax. 95 738 14 35
    REGON: 21022150800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: policja

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz wykonanie robót budowlanych dot. zadania pn. Budowa Komendy Powiatowej Policji w Międzyrzeczu przy ul. Pięciu świętych Braci Międzyrzeckich, działka nr 809.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Zakres niniejszego zamówienia publicznego: 1. Ogólny opis przedmiotu zamówienia: Wykonanie pełnobranżowej dokumentacji projektowej (budowlanej oraz wykonawczej) i na jej podstawie - robót budowlanych dla zadania pn. Budowa Komendy Powiatowej Policji w Międzyrzeczu przy ulicy Pięciu Świętych Braci Międzyrzeckich, działka nr 809 (poprzednio nr 769 przez 1, 769 przez 2 i 769 przez 3). W ramach zamówienia jest kompleksowe zaprojektowanie i zrealizowanie inwestycji (budowy) Komendy Powiatowej Policji w Międzyrzeczu w formule Zaprojektuj i wybuduj. Całość zawierać musi następujące budynki i obiekty terenowe ściśle powiązane ze sobą funkcjonalnie : 1)Budynek biurowy Komendy ze strzelnicą i masztem antenowym na dachu. 2)Budynek garaży z myjnią ręczną bezdotykową. 3)Kojce dla psów. 4)Wybieg dla psów z przeszkodami. 5)Parkingi dla pracowników, interesantów, pojazdów służbowych. 6)Drogi wewnętrzne. 7)Chodniki. 8)Ogrodzenie terenu, bramy, furtki. 9)Agregat prądotwórczy wolnostojący. 10) Wiata śmietnikowa. 11) Przyłącza : energii elektrycznej, wody zimnej, kanalizacji sanitarnej, zewnętrznej instalacji ciepłowniczej, kanalizacji deszczowej. 12) Zewnętrzne instalacje sanitarne (wod.- kan., CO). 13) Drenaż. 14) Separatory substancji ropopochodnych z odstojnikiem (na kanalizacji deszczowej oraz na wyjściu ścieków z Myjni samochodowej). 15) Oświetlenie terenu. Należy zaprojektować a następnie wybudować: funkcję, szczegółowy układ pomieszczeń, konstrukcję budynków, instalacje elektryczne w tym zespół i agregat prądotwórczy, sieć i linię kablową zasilającą wszystkie obiekty, rozdzielnie energii elektrycznej (tablice rozdzielcze, rozdzielnicę główną), instalację oświetlenia podstawowego, awaryjnego i kierunkowego, instalacje gniazd wtykowych ogólnego przeznaczenia, wydzieloną instalację zasilającą urządzenia komputerowe, instalację napięcia gwarantowanego, połączenia wyrównawcze uziemiające, zasilacze UPS, instalacje teleinformatyczne (okablowania strukturalnego, łączności bezprzewodowej DECT, centrala telefoniczna), siłownię telekomunikacyjną, oświetlenie zewnętrzne, instalacje radiowe (w tym radiowy maszt antenowy, urządzenia radiowe, połączenia antenowe), strzelnicę kulową, instalacje elektronicznej ochrony obiektu (w tym system kontroli dostępu [SKP], system nadzoru telewizyjnego SNTV, system sygnalizacji napadu i włamania SSWiN), system sygnalizacji alarmu pożarowego SAP, system wideofonowy), instalacje audio - wideo w Sali Narad, instalację nagrywania fonii i wizji w pokoju niebieskim i pokoju przesłuchań, wentylację mechaniczną, klimatyzację, instalacje sanitarne w tym wod.- kan., p.pożarową hydrantową, centralnego ogrzewania, przyłącza (wody, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej), drenaż, p.pożarowe, zewnętrzne instalacje: wodociągowa, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej i centralnego ogrzewania. 2. Główne parametry techniczne : Powierzchnia działki - 20 631 m2 . Parametry techniczne najważniejszych obiektów objętych robotami budowlanymi: 1) Budynek biurowy (na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego) : a) powierzchnia zabudowy - 2 460,0 m2 b) powierzchnia użytkowa - 1 890,2 m2 , w tym powierzchnia biurowa - 786,8 m2 c) ilość kondygnacji - 3 d) max wysokość - 10.5 m. e) kubatura 8 600 m3 f) wbudowana kryta strzelnica kulowa na II piętrze, 3-stanowiskowa, g) na dachu budynku radiowy maszt antenowy H = 15.00 m. 2) Budynek garażowo- magazynowy z hangarem na łódź i myjnią bezdotykową: a) powierzchnia zabudowy - 360 m2 b) powierzchnia użytkowa - 288 m2 c) kubatura - 1 450 m3 d) wysokość max - 4,50 m. e) długość - 30,0 m. f) szerokość - 12,0 m. g) ilość kondygnacji - 1 3) Budynek kojców dla psów : a) powierzchnia zabudowy - 225 m2 b) powierzchnia użytkowa - 180 m2 c) kubatura - 600 m3 d) wysokość max - 3,20 m. e) długość - 25,0 m. f) szerokość - 9,0 m. g) ilość kondygnacji - 1 . 4) Obiekty pomocnicze i zagospodarowanie terenu, przyłącza : a) powierzchnia działki - 20 631 m2 w tym : a.1) powierzchnia projektowanej zabudowy - 3 045 m2 a.2) powierzchnia jezdni, chodników, placu manewrowego z kostki betonowej - 1 825 m2 a.3) parking z kostki betonowej - 1 175 m2 a.4) wybieg dla psów z mini-torem przeszkód - 400 m2 a.5) powierzchnia terenów zielonych - 14 186 m2 Obejmują wjazd na działkę, ogrodzenie terenu, drogi wewnętrzne, parkingi, chodniki, agregat prądotwórczy wolnostojący, wiatę śmietnikową, przyłącza : energii elektrycznej, wody zimnej, kanalizacji sanitarnej, zewnętrznej instalacji ciepłowniczej, kanalizacji deszczowej, odprowadzenie wód opadowych, oświetlenie terenu, wybieg dla psów, maszty flagowe. 3. Zakres prac przy wykonaniu dokumentacji projektowej : Wykonanie pełnobranżowej dokumentacji projektowej dwustadiowej (budowlana oraz wykonawcza) wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę - dla zadania pn. Budowa nowej Komendy Powiatowej Policji w Międzyrzeczu przy ulicy Pięciu Świętych Braci Międzyrzeckich, działka nr 809 3.1 Prace projektowe: 1) Wykonanie projektu budowlanego oraz wykonawczego (w pełnym zakresie) zgodnie z : a)Programem funkcjonalno - użytkowym inwestycji Budowa Komendy Powiatowej Policji w Międzyrzeczu, b)wymaganiami Rozporządzenia w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. nr 75 z 2002 r. z późn.zm.) c)Wytycznymi Komendanta Głównego Policji nr 3/2009 w sprawie standardów technicznych, funkcjonalnych i użytkowych obowiązujących w obiektach służbowych Policji, d)Rozporz. Min. Spraw Wewnętrznych W sprawie pomieszczeń przeznaczonych dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoi przejściowych, tymczasowych pom. przejściowych i policyjnych izb dziecka Dz. U. 2012 Poz. 638, e)załącznikiem do decyzji Komendanta Głównego Policji nr 703 w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać policyjne strzelnice ćwiczebne - Dziennik Urzędowy KGP nr 17 poz. 104 z 2006 r. f)Rozporz. Min. Środow. w sprawie minim. warunków utrzymywania poszczególnych gatunków zwierząt wykorzystywanych do celów rozrywkowych, widowiskowych, filmowych, sportowych i specjalnych (Dz. U. nr 16 POZ. 166 z 2004 r. g)obowiązującymi przepisami, m.in. rozporządzenia Min. Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego - Dz. U. 2012 POZ. 462. 2) Dokumentacja projektowa pełnobranżowa z uwzględnieniem kompletu wymaganych przepisami opinii i uzgodnień rzeczoznawców, w tym rzeczoznawcę ds. sanitarno-epidem. M.S.W.: 3) Wykonanie operatu wodno - prawnego na odprowadzenie wód opadowych i roztopowych do istniejącego kolektora deszczowego wraz z wymaganymi uzgodnieniami. A.Operat wodno-prawny na odprowadzenie wód opadowych i roztopowych - 6 egz. + wersja elektroniczna w formacie zgodnym z Auto CAD 2008 oraz pdf na płycie CD B.Projekty budowlane - po 6 egz. + wersja elektroniczna w formacie zgodnym z Auto CAD 2008 oraz pdf na płycie CD 1) Projekt budowlany nr 1: Budynek biurowy : a) część architektoniczna wraz z masztem antenowym i strzelnicą krytą kulową 3-stanowiskową, zagospodarowanie terenu działki 809, charakterystyka energetyczna wszystkich obiektów b)część konstrukcyjno-budowlana c)część instalacyjna sanitarna w niezbędnym zakresie, obejmującym : c.1) instalację wentylacji mechanicznej, c.2) klimatyzację, c.3) wewnętrzne instalacje wod.- kan., p.pożar. (hydrantową), centralne ogrzewanie w budynku, c.4) instalacja ciepła technologicznego (zasilanie nagrzewnic powietrza) d)część instalacyjna elektryczna w niezbędnym zakresie, obejmującym : d.1) wewnętrzne instalacje elektryczne oświetlenia i gniazd wtykowych w budynku, tablice rozdzielcze, d.2) połączenia wyrównawcze i uziemiające e) część instalacyjna teleinformatyczna i radiowa f) część instalacyjna - elektroniczna ochrona pomieszczeń 2) Projekt budowlany nr 2: Budynek biurowy - instalacje sanitarne zewnętrzne : a) zewnętrzna instalacja wodociągowa, kanalizacji sanitarnej, centralnego ogrzewania, kanalizacji deszczowej (zasilanie budynku garażowego z myjnią i budynku kojcu dla psów) 3) Projekt budowlany nr 3: Budynek biurowy : a) przyłącze wody i kanalizacji sanitarnej 4) Projekt budowlany nr 4: Budynek biurowy : a) przyłącze kanalizacji deszczowej 5) Projekt budowlany nr 5: Budynek biurowy : a) drenaż 6) Projekt budowlany nr 6: Sieci zewnętrzne elektryczne na działce 809: a) linie kablowe n.n b) agregat prądotwórczy wolnostojący c) oświetlenie terenu d) przyłącze telekomunikacyjne 7) Projekt budowlany nr 7: Budynek garażowy z myjnią : a) część architektoniczna b) część konstrukcyjna c) instalacje sanitarne d) instalacje elektryczne 8) Projekt budowlany nr 8: Budynek kojców dla psów z wybiegiem : a część architektoniczna b) część konstrukcyjna c) instalacje sanitarne d) instalacje elektryczne Plan BIOZ - Informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia jako oddzielne opracowania lub zbiorcze w ramach projektu architektonicznego. UWAGA! Projekt budowlany w części architektonicznej musi zawierać potwierdzone podpisami przez projektantów oświadczenie o dokonaniu uzgodnienia międzybranżowego wszystkich obiektów ! C.Projekty wykonawcze - w oddzielnych tomach dla każdego obiektu i instalacji ! po 6 egz. + wersja elektroniczna w formacie zgodnym z AutoCAD 2008 oraz .pdf - płyta CD a)Projekt wykonawczy budynek biurowy - część architektoniczna, w tym zagospodarowanie terenu działki 809, charakterystyka energetyczna obiektów b)Projekt wykonawczy budynek biurowy - część konstrukcyjno-budowlana c)Projekt wykonawczy budynku garażowego z myjnią - część architektoniczna z charakterystyką energetyczną d)Projekt wykonawczy budynku garażowego z myjnią - część konstrukcyjna e)Projekt wykonawczy budynku kojców z wybiegiem i mini torem przeszkód - część architektoniczna z charakterystyką energetyczną budynku, projektem toru przeszkód, f)Projekt budynku kojców z wybiegiem - część konstrukcyjna g)Projekt wykonawczy masztu antenowego h)Projekt wykonawczy budynek biurowy - instalacje sanitarne wewnętrzne i zewnętrzne. h.1) Instalacje wod.-kan. (wody zimnej, ciepłej, cyrkulacji, ppoż. i kanalizacji sanitarnej). h.2) Instalacja centralnego ogrzewania h.3) Instalacja ciepła technologicznego (zasilanie nagrzewnic wentylacyjnych) h.4) Wentylacja mechaniczna, h.5) Klimatyzacja. i)Projekt Wykonawczy budynek garażowy - instalacje sanitarne i.1) Instalacja wod.-kan. (z myjnią bezdotykową) i.2) Instalacje centralnego ogrzewania (wewnętrzna i zewnętrzna tj. zasilana z węzła cieplnego w budynku biurowym) i.3) Instalacja wentylacji mechanicznej. j)Projekt Wykonawczy - budynek kojców dla psów - instalacje sanitarne: wewnętrzne i zewnętrzne. j.1) Instalacje wod.-kan. j.2) Instalacje centralnego ogrzewania (wewnętrzna i zewnętrzna) k)Projekt wykonawczy - drenaż. l)Projekt Wykonawczy - przyłącze wodociągowe m)Projekt Wykonawczy - przyłącze kanalizacji sanitarnej n)Projekt Wykonawczy - przyłącze kanalizacji deszczowej o)Projekty wykonawcze - branża elektryczna o.1) PW budynek biurowy - instalacje elektryczne o.1.1) oświetlenie podstawowe, awaryjne, kierunkowe instalacja gniazd wtykowych ogólnego przeznaczenia wydzielona instalacja zasilająca urządzenia komputerowe, UPS o.1.2) instalacja napięcia gwarantowanego 230 V AC, siłownia telekomunikacyjna o.1.3) rozdział energii elektrycznej- tablice rozdzielcze, linie zasilające o.1.4) połączenia wyrównawcze i uziemiające o.2) PW budynek garażowy - instalacje elektryczne o.2.1) oświetlenie podstawowe o.2.2) instalacja gniazd wtykowych ogólnego przeznaczenia o.2.3) rozdział energii elektrycznej - tablice rozdzielcze, linie zasilające o.2.4) połączenia wyrównawcze i uziemiające o.3) PW budynek kojców dla psów - instalacje elektryczne o.3.1) oświetlenie podstawowe o.3.2) instalacja gniazd wtykowych ogólnego przeznaczenia o.3.3) rozdział energii elektrycznej - tablice rozdzielcze, linie zasilające o.3.4) połączenia wyrównawcze i uziemiające o.4) PW linie kablowe n.n., oświetlenie terenu o.4.1) linie kablowe n.n. o.4.2) oświetlenie terenu o.4.3) agregat prądotwórczy p) Projekty wykonawcze - elektroniczna ochrona obiektu p.1) PW budynek biurowy p.1.1) instalacja kontroli dostępu p.1.2) instalacja nadzoru telewizyjnego p.1.3)- instalacja wideodomofonowa p.1.4) instalacja sygnalizacji włamania i napadu p.1.5) instalacja alarmowa w PDOZ p.1.6) instalacja audio-wideo p.1.7) instalacja nagrywania fonii i wizji (pokój niebieski i pokoje przesłuchań) p.2) PW budynek biurowy - instalacja sygnalizacji alarmu pożaru r) Projekty wykonawcze - branża teleinformatyczna r.1) PW- budynek biurowy -instalacje teleinformatyczne : r.1.1) instalacja okablowania strukturalnego. r.1.2) instalacja łączności bezprzewodowej DECT. r.1.3) centrala telefoniczna r.2) PW - przyłącze telekomunikacyjne s) Projekt wykonawczy - budynek biurowy - instalacje radiowe : s.1) urządzenia radiowe s.2) anteny s.3) kable antenowe s.4) instalacja RTV t) Projekt wykonawczy dróg wewnętrznych, parkingów i chodników u) Projekt technologii strzelnicy kulowej krytej, 3-stanowiskowej. UWAGA! 1. Z opracowania wyłącza się sporządzenie dokumentacji pn. Technologia węzła cieplnego oraz Przyłącze ciepłownicze. Zarówno dokumentacja projektowa jak i wykonawstwo leży po stronie Zakładu Energetyki Cieplnej sp. z o.o. w Międzyrzeczu. 2. W pierwszej kolejności należy sporządzić Operat Wodnoprawny na odprowadzenie wód opadowych i roztopowych z powierzchni przedmiotowego terenu, uwzględniający urządzenia podczyszczające i przedstawić go do uzgodnienia do Starosty Międzyrzeckiego. Po uzyskaniu pozytywnej opinii Starosty i uwzględnieniu ewentualnych uwag należy wystąpić do Wydziału Komunalnego w Urzędzie Miejskim w Międzyrzeczu o wydanie Warunków Technicznych podłączenia do kanalizacji deszczowej. 3. Projekt wykonawczy w części architektonicznej musi zawierać potwierdzone podpisami przez projektantów oświadczenie o dokonaniu uzgodnienia międzybranżowego wszystkich obiektów. D.Przedmiary robót z kosztorysem ślepym (po 5 egz. + wersja elektroniczna w formacie oryginalnym i .pdf) i kosztorysy inwestorskie z kosztorysem zbiorczym (po 2 egz. + wersja elektroniczna w formacie oryginalnym i .pdf) - wszystkich branż. E.Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (w 3 egz. + wersja elektroniczna w formacie Worda lub .pdf - na CD). 3.2 Wykonawca musi być w stałym kontakcie z Zamawiającym podczas prac projektowych dla wyjaśniania na bieżąco wszelkich niejasności lub alternatyw. Dokumentację wykonać w 3 etapach : 1 etap: koncepcja funkcjonalno - użytkowa, branża budowlana z uwzględnieniem instalacji oraz operat na odprowadzenie wód opadowych i roztopowych, 2 etap: projekt budowlany 3 etap: projekt wykonawczy. Przed przejściem do kolejnego etapu i ostatecznym powieleniem dokumentacji musi ona zostać przedłożona w formie papierowej (po 4 egz.) i elektronicznej Zamawiającemu do zaopiniowania, który ustosunkowuje się do niej w ciągu 3 dni roboczych od jej dostarczenia. Zamawiający zaaprobuje tę dokumentację, jedynie wówczas, jeżeli będzie ona zgodna z przedmiotem zamówienia i potrzebami Zamawiającego. Czas opiniowania nie wydłuża terminu wykonania dokumentacji, o którym mowa w ppkt. 13. niniejszego pkt. 3.3 Złożenie wniosku i zgłoszeń do Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu oraz uzyskanie pozwolenia na budowę. Czynny udział w wyjaśnianiu ewentualnych uwag do dokumentacji zgłoszonych przez Starostwo Powiatowe i Zamawiającego. 3.4 Autor projektu będzie zobowiązany do nadzoru autorskiego w okresie realizacji inwestycji w ramach wynagrodzenia brutto wynikającego z zawartej umowy. 4. Wykonawca odpowiada za szkody spowodowane wadami dokumentacji projektowej. Aprobata Zamawiającego przedstawionej dokumentacji nie będzie miała wpływu na odpowiedzialność Wykonawcy za opracowanie dokumentacji projektowej 5. Za wyrządzenie ewentualnych szkód w trakcie robót odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 6. Przy realizacji zamówienia zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010r. nr 243 poz. 1623). 7. Wszelkie koszty związane z realizacja zamówienia, w tym: koszty poniesione na inwentaryzację budowlaną, ewentualne opinie kominiarskie, badania geotechniczne, odkrywki oraz wszelkie inne opłaty i koszty związane z wykonaniem dokumentacji, wywóz odpadów powstałych w trakcie realizacji robót budowlanych i koszty związane z ich utylizacją oraz koszty zużytych mediów są kosztami Wykonawcy. 8. Dokumentację projektową należy uzgodnić z ZUD, pod względem ochrony p.poż, BHP przez instytucje lub rzeczoznawców do tego upoważnionych, pod względem sanitarno - epidem. - przez rzeczoznawcę MSW - na koszt Wykonawcy. 9. Wymagane są na bieżąco uzgodnienia międzybranżowe projektantów pomiędzy sobą (z wpisem do projektu) oraz z konsultantami Zamawiającego - na etapie projektowania. 10. Projektanci poszczególnych opracowań przed przystąpieniem do opracowania dokumentacji powinni sporządzić notatki ze szczegółowych uzgodnień z użytkownikami i przedstawicielami Zamawiającego. Notatki te należy załączyć do projektów. 11. W ramach wynagrodzenia brutto wynikającego z zawartej umowy, Wykonawca przeniesie na rzecz Zamawiającego wszelkie autorskie prawa majątkowe do dokumentacji projektowej. 12. Przed przystąpieniem do robót należy projekty wykonawcze przedstawić do sprawdzenia i uzgodnienia z upoważnionymi przedstawicielami Zamawiającego. 13. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ wraz z załacznikami, które zostana przekazane Wykonawcom zaproszonym do złożenia oferty
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca (zaproszony do złożenia oferty) zobowiązany będzie do wniesienia wadium w kwocie 60.000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Szczegóły dotyczące sposobu i formy wnoszenia wadium będą zawarte w SIWZ i są zgodne z art. 45 Ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania projektu
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach