Przetargi.pl
Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego na budowę Muzeum Regionalne w Iławie. Postępowanie znak OO-341/14/2010

Gmina Miejska Iława ogłasza przetarg

  • Adres: 14-200 Iława, ul. Niepodległości 13
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. (089) 6490159, 6490101 , fax. (089) 649 26 31
  • Data zamieszczenia: 2010-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Iława
    ul. Niepodległości 13 13
    14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. (089) 6490159, 6490101, fax. (089) 649 26 31
    REGON: 00052437000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.umilawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego na budowę Muzeum Regionalne w Iławie. Postępowanie znak OO-341/14/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji budowlanej i wykonawczej (wraz z pozwoleniem na budowę) w rozumieniu rozporządzenia Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego. (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z dnia 16 września 2004 z późn. zm.) na budowę Muzeum Regionalnego w Iławie. Nazwaną w dalszej części Instrukcji dla Wykonawców przedmiotem zamówienia. Koncepcja zagospodarowania potencjalnej przestrzeni muzealnej powstającego Muzeum Regionalnego w Iławie stanowi załącznik nr 1 do projektu umowy. 2. Dokumentację należy sporządzić osobno na część terenu będącego własnością Gminy Miejskiej Iława i osobno dla terenu należącego do klasztoru Ojców Oblatów i Parafii Przemienienia Pańskiego w Iławie. 3. Zakres Wykonawcy obejmuje: przygotowanie dokumentacji projektowej urbanistyczno-architektonicznej, budowlanej i wykonawczej (włącznie z dokumentacją projektową instalacji wentylacyjnej, klimatyzacyjnej, alarmowej, przeciwpożarowej oraz innych instalacji koniecznych w obiektach muzealnych), specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarów i kosztorysami inwestorskimi. 4. Projekty budowlane zostaną sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120, poz. 1133 z późń. zm). 5. W projektowanej dokumentacji stanowiącej przedmiot zamówienia należy przyjąć, co najmniej 2 różne warianty przedsięwzięcia(np. co do rozwiązań techniczno-technologicznych, materiałowych lub inne)oraz sporządzić kosztorysy szacunkowe do poszczególnych wariantów. Kosztorys inwestorski sporządzony zostanie po wybraniu konkretnego wariantu przez zamawiającego. Pokazanie wariantowości inwestycji jest niezbędne ze względu na wymogi dotyczące uzyskania dofinansowania z funduszy UE na realizację inwestycji. 6. Projekty budowlane zostaną sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120, poz. 1133 z późń. zm). 7. Kosztorys inwestorsko-cenowy zostanie sporządzony w układzie specyfikacyjnym (wszystkie branże, ZZK) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym. (Dz. U. z dnia 8 czerwca 2004 r. Nr 130, poz. 1389.). 8. Przedmiar robót zostanie sporządzony w układzie specyfikacyjnym zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego. (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z dnia 16 września 2004 z późn. zm.) 9. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie: 1) Przygotowanie koncepcji urbanistyczno-architektonicznej dla całego kompleksu muzealnego, którego najistotniejszymi elementami składowymi są: budynek-siedziba, tzw. stara plebania, ganek komunikacyjny między budynkiem-siedzibą a tzw. starą plebanią, teren ekspozycji zewnętrznej na południe i wschód od bryły gotyckiego kościoła Przemienienia Pańskiego, wieża kościelna, fragmenty dawnego muru miejskiego na odcinku od bryły kościoła do miejsca lokalizacji budynku-siedziby, garaże między budynkiem-siedzibą a tzw. starą plebanią, miejsca parkingowe dla 2-3 samochodów osobowych w bezpośrednim sąsiedztwie budynku-siedziby, ciągi komunikacyjne łączące poszczególne elementy kompleksu. Z kompleksem muzealnym związany będzie także parking na sąsiednim terenie będącym własnością Powiatu Iławskiego, a znajdującym w użytkowaniu Zespołu Szkół im. Konstytucji 3 Maja. Projekt tego parkingu przygotowują służby Starostwa Powiatowego w Iławie. Zaopiniowanie koncepcji nastąpi w formie pisemnej w terminie 14 dni od jej przedłożenia. Koncepcję całości należy przedstawić do uzgodnienia w Urzędzie Miasta Iławy, zaś koncepcję dotyczącą terenów kościelnych należy uzgodnić ze stroną kościelną. 2) Projekt budynku-siedziby muzeum na działce 11-195/22 i części działki 11-196 (91 m2); teren objęty jest ochroną konserwatorską, niezbędne są uzgodnienia z Warmińsko-Mazurskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków. 3) Projekt dla tzw. starej plebanii i fragmentu południowej linii muru miejskiego - fragment muru miejskiego wpisany jest do rejestru zabytków (nr rej. A-541), tzw. stara plebania objęta jest strefową ochroną konserwatorską w związku, z czym konieczne są uzgodnienia z Warmińsko-Mazurskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków. 4) Projekt ganku komunikacyjnego łączącego budynek-siedzibę i tzw. starą plebanię - ganek zrealizowany zostanie w oparciu o zabytkową strukturę muru miejskiego wpisanego do rejestru zabytków (patrz wyżej) w związku, z czym konieczne są uzgodnienia z Warmińsko-Mazurskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków. 5) Projekt garaży między budynkiem-siedzibą a tzw. starą plebanią - projekt uzależniony jest od wyboru koncepcji ganku komunikacyjnego (patrz pkt 4), konieczne są uzgodnienia z Warmińsko-Mazurskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków. 6) Projekt do zagospodarowania terenu przyszłej ekspozycji zewnętrznej, przylegającego od południa i wschodu do bryły gotyckiego kościoła Przemienienia Pańskiego - ciągi piesze, oświetlenie i punkty dowiązania do sieci energetycznej, założenie drenażu i połączenie z siecią kanalizacyjną, monitoring elektroniczny, poprawienie funkcji zabezpieczającej muru okalającego teren, bramy i furtki; teren znajduje się pod ochroną konserwatorską, w związku, z czym konieczne są uzgodnienia z Warmińsko-Mazurskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków. 7) Projekt miejsc parkingowych i ciągu pieszego przy budynku-siedzibie - projekt miejsc parkingowych powinien uwzględniać istniejący dojazd ciągiem jezdnym na zapleczu południowej pierzei staromiejskiej, ciąg pieszy powinien być zlokalizowany po wschodniej stronie budynku przy ul. Mierosławskiego 4 10. Zamawiający informuje, iż teren objęty przedmiotem zamówienia, zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego miasta Iławy znajduje się w strefy ochrony archeologicznej i konserwatorskiej. 11. Gmina nie posiada mapy do celów projektowych - należy uwzględnić w cenie oferty. 12. Dokumentacja, o której mowa w ust.9, składać się będzie z: 1) Koncepcji - 6 egz. oraz na płycie CD wersja elektroniczna w formacie - *.dwg i *.pdf - 2 egz w tym: dla Gminy Miejskiej 3 egz. i dla strony kościelnej 3 egz. oraz po 1 egz. wersji elektronicznej 2) Dokumentacji budowlanej - 12 egz. oraz na płycie CD wersja elektroniczna w formacie - *.dwg i *.pdf - 2 egz. w tym: dla Gminy Miejskiej 6 egz. i dla strony kościelnej 6 egz. oraz po 1 egz. wersji elektronicznej 3) Dokumentacji wykonawczej - 12 egz. oraz na płycie CD wersja elektroniczna w formacie - *.dwg i *.pdf - 2 egz., w tym: dla Gminy Miejskiej 6 egz. i dla strony kościelnej 6 egz. oraz po 1 egz. wersji elektronicznej 4) Karta informacyjna przedsięwzięcia do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia) - 8 egz. oraz na płycie CD wersja elektroniczna w formacie - *.rtf lub *.doc - 2 egz. wraz z raportem środowiskowym jeżeli będzie wymagany, w tym: dla Gminy Miejskiej 4 egz. i dla strony kościelnej 4 egz. oraz po 1 egz. wersji elektronicznej 5) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - 12 egz. oraz w wersji elektronicznej oraz na płycie CD w wersji elektronicznej w formacie *.doc lub *.rtf - 2 egz. w tym: dla Gminy Miejskiej 6 egz. i dla strony kościelnej 6 egz. oraz po 1 egz. wersji elektronicznej 6) Przedmiaru robót - 12 egz. oraz na płycie CD w wersji elektronicznej w formacie *.xls - 2 egz. w tym: dla Gminy Miejskiej 6 egz. i dla strony kościelnej 6 egz. oraz po 1 egz. wersji elektronicznej 7) Kosztorysu inwestorskiego - 4 egz. oraz na płycie CD w wersji elektronicznej w formacie *.xls - 2 egz. w tym: dla Gminy Miejskiej 2 egz. i dla strony kościelnej 2 egz. oraz po 1 egz. wersji elektronicznej 8) Informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ)- w ilości 12 egz. oraz wersji elektronicznej oraz na płycie CD w wersji elektronicznej w formacie *.doc lub *.rtf - 2 egz. w tym: dla Gminy Miejskiej 6 egz. i dla strony kościelnej 6 egz. oraz po 1 egz. wersji elektronicznej 13. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje także: 1) Wykonanie mapy do celów projektowych, 2) Uzyskanie warunków od instytucji, służb oraz właścicieli (zarządzających), Zespół Uzgadniania Dokumentacji, Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, itd. 3) Uzyskanie decyzji środowiskowej 4) Raportu środowiskowego jeżeli będzie wymagany 5) Wykonanie badań geologicznych niezbędnych do realizacji zadania 6) Koszty określone w § XIII SIWZ. 7) Sporządzenie charakterystyki energetycznej projektowanego obiektu. 14. Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV 71221000-3, 71220000-6,71327000-6. 15. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wypełniając wzór nr 4b.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712210003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 ust.2 ustawy Pzp zamawiający informuje, że nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.umilawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach