Przetargi.pl
PRZEBUDOWA BUDYNKU MIEJSKIEGO ŻŁOBKA EKOLUDKI W EŁKU

Miasto Ełk ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego 4
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 73 26 200 , fax. 087 73 26 230
  • Data zamieszczenia: 2016-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Ełk
    ul. M. J. Piłsudskiego 4 4
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 73 26 200, fax. 087 73 26 230
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA BUDYNKU MIEJSKIEGO ŻŁOBKA EKOLUDKI W EŁKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pomieszczeń wraz zagospodarowaniem terenu wokół budynku Miejskiego Żłobka Ekoludki na potrzeby utworzenia nowej grupy żłobkowej w Ełku przy ul. Pięknej 20. Zadanie realizowane w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 MALUCH - Edycja 2016. Budynek znajduje się poza strefą ochrony Konserwatora Zabytków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi program funkcjonalno użytkowy Przebudowy pomieszczeń budynku Miejskiego Przedszkola i Żłobka Ekoludki na potrzeby utworzenia nowej grupy żłobkowej wraz z zagospodarowaniem terenu opracowany przez Pracownię Projektową PROJEKT PLUS wraz z załączonym kosztorysem ślepym. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie: 1) Wykonać prace projektowe polegające na: - opracowaniu projektu architektoniczno-budowlanego wraz z niezbędnymi branżami i uzgodnieniami. Projekt ma dostosowywać istniejący obiekt do aktualnie obowiązujących przepisów i norm prawnych - w 5 egzemplarzach. Według wiedzy Zamawiającego konieczne będzie opracowanie ekspertyzy i uzyskanie odstępstw od przepisów p. poż. dla budynku. Projekt architektoniczno-budowlany należy etapować z uwagi na ograniczenia finansowe Zamawiającego. Pierwszym etapem realizacji będzie wewnętrzna przebudowa budynku, natomiast 2 to: rozbiórka tarasu zewnętrznego. - opracowaniu projektów oddymiania 2 klatek schodowych wraz ze wszelkimi uzgodnieniami - w 3 egzemplarzach, - opracowaniu instrukcji pożarowej dla budynku - w 3 egzemplarzach, - opracowaniu szczegółowej specyfikacji wykonania i odbioru robót projektowanych prac - w 2 egzemplarzach, - opracowaniu kosztorysów inwestorskich i przedmiarów dla 2 etapu inwestycji - w 2 egzemplarzach. Wykonawca przekaże wersję elektroniczną dla całości zamówienia na nośniku CD w wersji edytowalnej oraz formacie PDF. Szczegółowy zakres projektu przebudowy budynku zawarto w programie funkcjonalno-użytkowym. 2) Uzyskać pozwolenie na realizację prac budowlanych w organach administracji państwowej, 3) Wykonać prace budowlane, w tym: a) zagospodarowanie terenu, - roboty rozbiórkowe, - roboty ziemne, - roboty nawierzchniowe, - oświetlenie zewnętrzne, - monitoring wizyjny terenu. b) przebudowę pomieszczeń wewnętrznych w budynku. c) realizację założeń instrukcji: w tym wyposażenie budynku w sprzęt gaśniczy, oznakowanie, itp. Szczegółowy zakres powyższych prac budowlanych przewidzianych do realizacji w ramach zamówienia zawarto w kosztorysie ślepym. Uwaga: Z zakresu zamówienia wyłącza się realizację prac związanych z demontażem tarasu zewnętrznego, wykonaniem placu zabaw wraz z elementami małej architektury. 4) Wykonać dokumentację powykonawczą w 2 egzemplarzach, tj: dokumentacja geodezyjna, protokoły i sprawdzenia z przeprowadzonych badań, atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów, itp. W ramach zaoferowanej ceny wykonawca zobowiązany będzie zapewnić: a) obsługę serwisową zainstalowanych urządzeń w zakresie niezbędnym do utrzymania ich właściwej pracy w okresie gwarancji, b) nadzór geologa nad pracami ziemnymi. Uwaga: Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac budowlanych pod nadzorem osób uprawnionych zgodnie z ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r z późn. zm. Załączony przedmiar (kosztorys ślepy) robót określa zakres robót planowanych do wykonania zamówienia. Rozliczenie robót następować będzie wg rzeczywiście wykonanego zakresu prac określonego na podstawie kosztorysu powykonawczego sporządzonego przez kierownika budowy i zatwierdzonego przez inspektora nadzoru. Jeżeli w toku wykonywania robót budowlanych zajdzie konieczność wykonania robót, które nie były przewidziane w zestawieniu prac planowanych będących podstawą do obliczenia wynagrodzenia kosztorysowego, Wykonawca za zgodą Zamawiającego może żądać dodatkowego wynagrodzenia. W kosztorysie ofertowym należy wyszczególnić jednostkowe ceny brutto za wykonanie poszczególnych pozycji kosztorysowych. Zawarte w programie funkcjonalno-użytkowym i przedmiarach ewentualnie nazwy własne, typy materiałów, urządzeń (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma takie same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w przedmiarze, projekcie i specyfikacji oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. W przypadku zastosowania innych odpowiedników rynkowych, na wykonawcy spoczywa obowiązek udokumentowania, że nie będą one gorsze jakościowo od wskazanych przez projektanta , zagwarantują uzyskanie co najmniej tych samych parametrów technicznych oraz będą posiadały niezbędna atesty i dopuszczenia do użytkowania. Wszystkie materiały przed ich wbudowaniem należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu. Wykonawca wyłoniony w ramach niniejszego postępowania zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy kopii opłaconej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 500 000,00 PLN. 2. GWARANCJA - minimalny wymagany okres gwarancji 36 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712210003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.elk.warmia.mazury.pl/zamowienia_publiczne/110/status/rodzaj/wzp/zwr/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach