Przetargi.pl
Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego dotyczących poprawy parametrów energetycznych budynków: administracyjnego i warsztatowo-magazynowego Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Koszalinie przy ul. Strażackiej 8

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej ogłasza przetarg

  • Adres: 75-738 Koszalin, ul. Strażacka 8
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 34 55 200 , fax. 94 34 55 240
  • Data zamieszczenia: 2012-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej
    ul. Strażacka 8 8
    75-738 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 34 55 200, fax. 94 34 55 240
    REGON: 33095761000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kmpsp.koszalin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego dotyczących poprawy parametrów energetycznych budynków: administracyjnego i warsztatowo-magazynowego Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Koszalinie przy ul. Strażackiej 8
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej termomodernizacji budynków: administracyjnego A (z wyłączeniem garażu na samochody ratowniczo-gaśnicze) oraz dla budynku B warsztatowo-magazynowego Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Koszalinie przy ul. Strażackiej 8 wraz z projektem wymiany oświetlenia wewnętrznego na energooszczędne w obu budynkach. Na dokumentację projektową składa się: - Projekt budowlany - Projekty wykonawcze - Audyt oświetlenia - Kosztorys inwestorski - Specyfikacja wykonania i odbioru robót budowlanych - Przedmiary robót Usługa ta obejmuje wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej w zakresie projektu budowlanego i wykonawczego oraz wymaganych uzgodnień, z uzyskaniem pozwolenia na budowę włącznie, a także wykonanie przedmiarów i kosztorysów. Projektant zobowiązany jest sporządzić dokumentację projektową w następującej formie i liczbie egzemplarzy: a) część tekstowa i graficzna dokumentacji projektowo - technicznej -5 egz. na piśmie, b) przedmiary i kosztorysy inwestorskie, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, audyt oświetlenia - 3 egz. na piśmie, c) skany części tekstowej i graficznej dokumentacji projektowo - technicznej oraz przedmiary i kosztorysy inwestorskie, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - w wersji elektronicznej w 2 egz. (nośnik CD, format zapisu - dla tekstu i rysunków (*.pdf) w rozdzielczości 300 dpi oraz dodatkowo rysunki w wersji pliku typu .dwg). Przedmiot zamówienia obejmuje przeniesienie autorskich praw majątkowych do wykonanej dokumentacji. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu Umowy odpowiadającego swym zakresem, standardom, formie i dokładności aktualnym na dzień zawarcia umowy i powszechnie stosowanym wymogom aplikowania o środki w ramach systemu Zielonych Inwestycji GIS - Zarządzanie Energią, Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej . Zakres prac, które należy uwzględnić przy opracowywaniu dokumentacji: a) zinwentaryzowanie terenu i obiektów dla celów projektowych, b) odtworzenie dokumentacji technicznej obiektów, c) ocieplenie stropodachów, ścian zewnętrznych i fundamentów budynku administracyjnego siedziby Komendy Miejskiej PSP z wyłączeniem przylegającej hali garażowej pojazdów ratowniczo-gaśniczych. d) ocieplenie stropodachów, ścian zewnętrznych i fundamentów budynku warsztatowo-magazynowego, e) wymiana okien dachowych- tzw. świetlików w obiekcie warsztatowo-magazynowym, f) wykończenia blacharskie, nowa instalacja odgromowa i malowanie elewacji obu budynków, g) modernizacja ciepłociągu podziemnego łączącego oba obiekty, h) wymiana stolarki okiennej i bram garażowych i) modernizacja systemu grzewczego, j) wykonanie audytu oświetlenia k) wymiana oświetlenia wewnętrznego na oświetlenie energooszczędne, l) modernizacja wewnętrznej instalacji CO i CWU wraz z robotami towarzyszącymi, m) montaż instalacji solarnej, klimatyzacyjnej i wentylacyjnej, n) odtworzenie elementów środowiska
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w kwocie 1 000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego: BRE-BANK nr konta: 45 1140 1137 0000 3743 1000 1002 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Koszalinie, ul. Strażacka 8, 75-738 Koszalin, II piętro, pokój 211 w godzinach 7:30 - 15:30. Zamawiający dopuszcza załączenie oryginału gwarancji lub poręczenia do oferty. 5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy pzp. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 8. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 14. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz po wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kmpsp.koszalin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach