Przetargi.pl
Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego budowy kanalizacji sanitarnej w Dopiewcu , na podstawie koncepcji kanalizacji sanitarnej dla sołectwa Dopiewiec-Dopiewo - Zp/341/3/2011

Gmina Dopiewo ogłasza przetarg

  • Adres: 62-070 Dopiewo, ul. Leśna 1c
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0618148331 w 34 , fax. 061 8148092
  • Data zamieszczenia: 2011-02-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dopiewo
    ul. Leśna 1c 1c
    62-070 Dopiewo, woj. wielkopolskie
    tel. 0618148331 w 34, fax. 061 8148092
    REGON: 63125873800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dopiewo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego budowy kanalizacji sanitarnej w Dopiewcu , na podstawie koncepcji kanalizacji sanitarnej dla sołectwa Dopiewiec-Dopiewo - Zp/341/3/2011
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1.Przedmiotem niniejszego postępowania jest wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego budowy kanalizacji sanitarnej w Dopiewcu , na podstawie załączonej koncepcji kanalizacji sanitarnej dla sołectwa Dopiewiec-Dopiewo, stanowiącej załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia : Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązany jest : 1. Opracować projekt budowlany i wykonawczy na podstawie załączonej koncepcji kanalizacji sanitarnej dla sołectwa Dopiewiec-Dopiewo, w zakresie zakreślonym kolorowym flamastrem. 2. Uzyskać wymagane warunki techniczne od zarządcy pasa drogowego. 3. Wykonać mapy sytuacyjno - wysokościowe dla celów projektowych, w wersji numerycznej (wektorowej) , uzyskać wypisy i wyrysy z mapy ewidencyjnej gruntów dla obszaru przeznaczonego pod inwestycję i obszaru, na który ta inwestycja będzie oddziaływać. 4. Przygotować i złożyć wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji. 5. Przygotować i złożyć wniosek o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego. 6. Uzyskać decyzję ZUDP. 7. Sporządzić projekt budowlany i wykonawczy ( 5 egz. papierowych i CD ) w branży drogowej i kanalizacyjnej w zakresie niezbędnym do otrzymania pozwolenia na budowę wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę. 8. Opracować dokumentację hydrogeologiczną - 2 egz. papierowe i CD. 9. Uzyskać uzgodnienia niezbędne do zatwierdzenia projektu budowlanego. 10. Opracować projekt tymczasowej i docelowej organizacji ruchu - 2 egz. papierowe i CD, z podziałem na etapy wykonawcze. 11. Sporządzić kosztorys inwestorski - 2 egz. papierowe i CD. 12. Opracować przedmiar robót - 2 egz. papierowe i CD. 13. Opracować specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egz. papierowe i CD . 14. Ewentualnie wykonać raport o oddziaływaniu na środowisko ( 2 egz. papierowe ) - jeżeli stanie się niezbędny . 15. Wykonać projekt wycinki drzew wraz z wymaganymi uzgodnieniami i pozwoleniami - jeżeli wystąpi taka potrzeba na etapie projektowym. 16. Wykonać projekty z branż dodatkowych ( energetycznej, telekomunikacyjnej itp.) ze względu na ewentualną kolizję wraz z stosownymi uzgodnieniami i pozwoleniami - jeżeli wystąpi taka potrzeba na etapie uzyskiwania uzgodnień branżowych. 17. Wykonać i umieścić w dokumentacji budowlanej w formie tabeli zestawienia poszczególnych właścicieli działek przez , które przechodzi kanalizacja sanitarna a osobno takie samo tabelaryczne zestawienie dla zaprojektowanych przyłączy kanalizacyjnych dla poszczególnych właścicieli posesji, według załączonej poniżej tabeli. Zestawienia te należy wykonać z podziałem na poszczególne zlewnie oraz szczegółowo na ulice wchodzące w skład tych zlewni. 18. Przekazać pełną wersję przedmiotu niniejszego postępowania w formie elektronicznej ,w formacie PDF na płytach CD. 1.3. Dokumentacje należy wykonać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w szczególności zgodnie z : a. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120, poz. 1133 z późniejszymi zmianami), b. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389), c. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z Nr 202, poz. 2072 z późniejszymi zmianami), d. Ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz.U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późniejszymi zmianami), e. Ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 i Nr 161, poz. 1078), f. Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz.U. Nr 43, poz. 430). g. Rozporządzenie Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz.U. z 1995r. Nr 25, poz. 133). 1.4 Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Kod CPV : 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 1.5.Termin wykonania zamówienia: do 9 miesięcy od daty podpisania umowy wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 9 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dopiewo.nowoczesnagmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach